1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X-bazar] Oude topics

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Danger, 18 jun 2003.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Soms zie ik mensen de zoekfunctie in de x-bazar gebruiken. Dat is handig (je weet waarom) maar als hij ouder is dan 3 maanden en wordt weer omhoog gekickt wordt hij vaak al gesloten, waarom worden die threads niet gewoon verwijderd? Je krijgt dan die threads niet weer omhoog en dat sluiten (en members met de wannabee mod acties) ik weet niet of het ook nog scheelt in ruimte op de server. Je kan zoeken als je halo wilt dan zul je recente topics vinden maar ook oude waar je niks aan hebt. In andere forums kan je nog informatie uit die topics halen maar bij x-bazar niet. Is dat handig als er 3 of 2 maanden niet meer rereageerd is dat ze dan gewoon *floeps weg zijn*?
     
  2. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon automatisch deleten bedoel je?
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als er 3 maanden ofzo niet is gereageerd.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij het zoeken kan je aangeven hoe 'oud' de posts maximaal mogen zijn. Geen probleem dan toch?
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Maken die oude threads niks uit voor de ruimte op de server?
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat wel, maar het is gewoon platte tekst, maakt niet heeel veel uit. Het is ook beetje trotsheid; 80.000 posts aldaar - Dat maakt mensen ook nieuwsgierig om daar te kijken.
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, weet ik dat ook weer. Sluit hem maar.
     
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan zeg je dat anderen wannabee mod acties doen???


    maar ja, ontopic, als ze verwijderd worden is het nogal lullig voor degene van wie dat topic was, want hij doet zo zn best om veel posts te halen en dan worden ze verwijderd....:{
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Posts tellen niet mee in Xbazar apie :)
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je, ik wannabee mod pfff, ik heb respect voor de mods dat ze elke keer weer dit topic sluiten, dat topic sluiten is dit geen omsomtopic. En ja hoor jongen van 13 mod worden zie het al voor me. Lullig? Waarvoor zou je veel posts halen. Heb je er iets aan? En wat is de wannabee mod actie van mij dan? Dat ik hier wat post? Dan heb jij een mislukte stoere jongens actie.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je vraagt of dit topic dicht mag, dat valt kennelijk onder wannabe mod gedrag. Sterker nog; Dat is iets dat jij niet hebt te bepalen en je weet niet hoe irritant het is 100x per dag "ok bedankt, SLOTJUH!" te lezen - Laat het dan liever achterwege
     
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb antwoord op mijn vraag met een slotje krijg je niet van dit soort nutteloze discussies als dit.
     
  13. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    als een mod het nodig vindt om te sluiten dan gebeurt dat heus wel....oftewel...je hoeft er niet om te vragen......helemaal niet als je andere van wanabee mod acties beschuldigt......

    ik kan toch ook niet alles weteh, ik kom daar nooit....je hoeft niet gelijk te gaan schelden...:'-( :'-( (:9 }:] ;) )
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als er iemand anders nog iets te melden heeft dan hoeft daar geen nieuw topic voor geopent te worden. En nu is het klaar.

    outblast; Sorry, ik dacht ff dat je Bonez was, die heeft een bijna gelijke avatar :cool:
     
  15. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh.....ik vergeef je :9
     
  16. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    't Lukt Wouter ook elke keer om zich er zo uit te lullen .... en niemand die het in de gaten heeft ...
     

Deel Deze Pagina