1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Ricepuppets Paintjob Shop

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door ricepuppet, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Geinteresseerd in een nieuwe makeover voor je Xbox?, Ricepuppet does! Zie signature voor details.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    1 vraagje, als je een controller hebt geverfd, voelt hij dan nog wel net zo glad als eerst of voelt hij nu anders? en als je vaak ermee speelt, gaat de verf er dan af of heb je hele goede verf (:+)
     
  3. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Ligt eraan. Bij de paarse controller voel je niks. Bij de roze controller voel je ook niks, tenzij je met je vingers over de zwarte gedeeltes heen gaat. Ik heb expres bij de roze ervoor gekozen de zwarte gedeeltes niet in de buurt van de knoppen te laten komen zodat je er geen last van hebt.

    Wat betreft de knoppen; ik gebruik daar een aparte verf voor waardoor ze niet afgeven, ook doe ik er coating overheen. Op dit moment ben ik ook aan het experimenten met airbrushing mogelijkheden.
     
  4. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, dat ziet er echt vet uit maar als je dat hebt gedaan heb je dan nog wel garantie? En hoeveel zou je voor zoiets vragen?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat gaat ook nu nog steeds op. Het is daarom ook niet in de bazar toegestaan. Hier zijn duidelijke regels voor en daarom gaat hij ook nu weer dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina