1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbazar Elite User List] wanneer update?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door balleknieper, 19 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een vraag over de elite user list van Xbazar.. Wanneer wordt deze lijst weer eens ge-update met nieuwe users die te vertrouwen zijn. Ik zelf sta er nog niet op en heb 3 deals gehad waarover allerie mailtjes naar xbazar@xboxworld.nl zijn verstuurd dat de deals goed waren gegaan.. En wil er ook zo snel mogelijk op komen te staan zodat mensen waar ik mee wil dealen zeker weten dat ik te vertrouwen ben en andersom natuurlijk ook..

    Ik hoop dat jullie hem snel updaten, alvast bedankt!

    PS: als er een antwoord is gegeven mag er een slotje op of wanneer de lijst is ge-update.. :)
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik schop even de persoon die dat doen moet.
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    :+ haha
    in ieder geval bedankt dat er eindelijk eens aandacht aan wordt besteed ;)
     
  4. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    o ja? :+ Ik heb iig al 2 dagen geleden ofzo mail verstuurd. TheOne update niet elke dag. Geduld
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Bij mij duurde het anders toch ook bijna twee weken voor ik er bij stond. En dat terwijl ik zelf en nog twee anderen een mailtje hadden gestuurd en toen ik een keer zag dat hij online was had ik nog een pm gestuurd, maar ja hij zal het wel druk hebben gehad.

    p.s. WouteR is back in business. Hij reageert zelfs in ASEL. Dat is volgens mij ook een zeldzaamheid. Hij verveelt zich zeker, misschien is hij z´n MotoGP wel beu. :+
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    MGP heb ik al een dikke week niet meer gedraaid :eek: Moet mezelf maar weer bannen van alle niet-belangrijke fora :{
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben je gek, doe gewoon gezellig mee joh.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Kost me veel te veel tijd mann :) XBW belangrijker
     
  9. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    zet mij er dan ook gelijk ff in, ik heb ook vaak zat gehandeld op xbazar. En de laatste tijd zie ik daar steeds mensen vragen of je wel op die lijst staat. Dus als je zo vriendelijk zo willen zijn :+
    als je het echt moet weten kan ik nog wel de namen opzoeken van met wie ik gehandeld heb zodat je het na kan vragen.
     
  10. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al bijna 2 maanden geleden een mailtje gestuurt en die persoon staat er nou nog steeds niet bij.
     
  11. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb met killaz ook een goede deal gemaakt
     
  12. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al met 3 mensen een succesvolle deal gemaakt en 2 daarvan hebben een mail naar Xbazar gestuurd maar ik sta er na nu na ongeveer een maand nog niet op:mad:
     
  13. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb da_master_chief al een paar x proberen erbij te laten komen maar dat is nog niet gebeurt hoop dat het nu wel kan gebeuren
     
  14. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook al 2 keer een mail gestuurd omdat ik een goede deal had gedaan met Sphinx maar hij staat er nog steeds niet in.:mad:
     
  15. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ok, sorry guys, ik ga vandaag of morgen de lijst updaten, maar ga niet pmen,en dubbel mailen, dan duurt het alleen maar langer, sorry
     
  16. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    ok dan! hijs nu helemaal up to date :D goed van je dat je hem nu bijna iedere dag gaat updaten! is dat niet veel werk?.. Iedereen staat er nu op dus hier mag denk ik wel een slotje op :)
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    geen dank ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina