1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk :p
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld Halo² (Xbox 1 game) op de Xbox 360 online te spelen ?
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik bijna zeker... Helaas heb ik geen bronnen.
     
  4. boxershort

    boxershort Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Een spel is in feite een computerprogramma. Porten komt er kort gezegd op neer dat die delen van de programmacode die op het nieuwe systeem (in dit geval de Xbox 360) voor problemen zorgen, zoals bijvoorbeeld de programmacode die met de grafische chip te maken heeft, opnieuw geprogrammeerd wordt voor het nieuwe systeem. Zoals je zult begrijpen kan dit aardig wat tijd en moeite kosten. Bovendien kun je natuurlijk alleen maar een programma/spel porten als je de programmacode hebt. Microsoft heeft van zijn eigen spellen uiteraard de programmacode, maar van de spellen van onafhankelijke spelontwikkelaars waarschijnlijk niet.

    Conclusie: Als "backward compatible" neerkomt op het porten van spellen, dan zal dit slechts voor een zeer beperkt aantal spellen gedaan worden, of misschien zelfs wel voor slechts één, Halo 2. Als Microsoft het voor elkaar krijgt om de Xbox 1 te emuleren zullen vrijwel alle spellen werken. Op de E3 zullen we wel meer horen. Bedenk wel dat emuleren heel erg moeilijk zal zijn, omdat zowel de grafdische chip (Nvidia -> ATI) als de processor (Intel -> IBM) compleet anders is geworden. Maar Microsoft heeft veel en redelijk goede programmeurs en veel geld, dus onmogelijk is het zeker niet. Ik ben heel benieuwd!
     
  5. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    @mc sparkle: dat vind ik onlogisch ja, als halo2 het erop gaat doen vind ik dat de rest het ook moet doen!
    maar wel leuk dat halo2 erop kan.
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dit van internet, of allemaal uit je kop?
     
  7. boxershort

    boxershort Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid (zie ook mijn post hierboven): in het geval van porten zul je op de één of andere manier een nieuwe Halo 2 DVD moeten krijgen, bijvoorbeeld gratis bij de Xbox 360 of een omwisselactie. In het geval Microsoft het voor elkaar krijgt om op de Xbox 360 een Xbox 1 te emuleren kunnen we gewoon de originele DVD's gebruiken.
     
  8. boxershort

    boxershort Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik studeer informatica, dus ik denk er iets vanaf te weten.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry voor mijn late reactie,maar ik heb geen tijd gehad voor achter de pc te zitten ,dus zeg ik het nu! Want het moet eruit: wtf was mtv gisteren!!?? pffff damn man ,en dan zegt microsoft dat ze de eerste zijn die hun console gaan voorstellen,ja zo kan iedereen het, een paar bandjes laten spelen(en dan sucken ze nog ook!(mijn mening)). Maar ik moet wel zeggen dat de info op het net heel veel heeft goed gemaakt,heb al een paar heel coole filmpjes van games gezien, echt ongelooflijk, kan niet wachten tot E3, gaat zo sjiek worden!!!
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die herhaling op mtv gezien en idd als ik niet had geweten waar het over ging zou ik zeggen: The Killers & Snowpatrol. Maar af en toe kwam er wel een klein stukje, waar ze best veel beelden lieten zien.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die beelden heb ik toch niet gezien hoor, het enige wat ik gezien, is de xbox 360 in een kleine flits, plus een paar mensen die aan het gamen waren, maar voor de rest, geen info,geen games, noppes!
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6173
    Hier kan je altijd eens een update bekijken van het design, hardware,games,... jullie zullen het wel al allemaal gezien hebben,maar het is wel interressant zoals zij het neergepent hebben.
     
  13. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    op een 1 of andere manier het ik deze pagina nie gezien.
    mijn laatse pagina was dat bericht van mc sparkle.
     
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie de MTV-show 'gemist' heeft, het wordt nu herhaald. :9
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    [​IMG]
    Verschil Xbox - Xbox 360
    Hoezo: "Niet revolutionair genoeg" ? :{


    Hier nog wat overige screens van Kameo, voor het geval dat die nog niet gepost waren:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Ik ben verliefd! [​IMG]
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Kameo moet het ook niet van graphic hebben. Daar heb ej andere games voor:cool: GEars of war Gohst recon 3
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hoezo moet Kameo het niet van de grafhics hebben? De eerste 2 screenshots zijn zo ie zo van heel dichtbij genomen en wacht maar totdat het op je tv'tje thuis draait, dan ziet het er gelijk een heel stuk beter uit als het geen op de eerste 2 screens staat. De andere vind ik er echt erg mooi uitzien, evenals dat filmpje van Kameo. :)
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo2 komt zeker naar 360 als he dit leest kijk al naar de eerste zin:

    De bron voor de ongelovige:D: http://www.xbox.com/en-US/xbox360/o...ome&level2=behindxbox4&level3=onlineinterview
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat je het verkeerd intrepeteerd. (ofzoiets :p)

    volgens mij (hadden ze toen namelijk ook ergens anders gezegt) bedoeld hij te zeggen dat er een matchingsysteem zoals die van halo2 nu standaard in de live service zit, zodat je dat bij elke game hebt :)
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet. IEdereen hoopt het natuurlijk. EN M$ zou metteen 20 miljoen mensen hebben die die games hebben gekocht (xbox2 games) naar zich toe lokken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina