1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoeveel geld krijg je terug als je een Elite koopt? En tot wanneer loopt die geld teruggave actie eigenlijk?
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een Elite krijg je 50 euro terug. De actie geldt tot 31 december 2008.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ok. Misschien ga ik wel een elite kopen dan. En nog ff een vraagje: Is er niet een manier waarop ik toch garantie krijg op mijn Play and Charge kit? Want mijn garantie van 1 jaar is al minstens een jaar verlopen.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  4. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox-360 is een pc voor gaming!

    /Mod 1x deze nutteloze bijdrage leveren is wel genoeg. Volgende keer zorgen dat je post wat meer inhoud heeft of anders gewoon niet posten - Pegas
     
  5. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem want ik wou nu net op de xbox 360 spelen maar toen ik het aandeed was er alleen maar zwart wit beeld dus alles was op zwart wit bij het hoofdmenu etc.
    hoe kan dit?
    gister was het nog goed!!
    en ik heb al gekeken naar die ene stekker met rood geel en wit maar daar ligt het niet aan?!
    kan iemand me helpen!!
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je nieuwe elite registreren bij MS dan aangeven dat je play and charge kit stuk is en je krijgt een nieuwe toegestuurd.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Let maar op: je zal er geen spijt van krijgen!
    Ik speelde ook altijd op mn pc (wie niet?) maar ook ik werd een beetje moedeloos van het steeds moeten upgraden (videokaart/geheugen/voeding) en de regelmatige problemen bij het spelen van games.

    Ik was het helemaal zat en net als jij nu wilt gaan doen, ben ik overgestapt op de xbox360.
    Geweldige graphics, nog mooiere games, lekkere controllers, hele goede online gaming (1 keer registreren en alles wordt bijgehouden, leuke achievements).
    Het is 1 van mn beste aankopen geweest en heb er heel veel plezier van!
     
  8. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfelde eerst ook tussen een PS3 en een xbox-360, maar moet eerlijk zeggen dat als ik enkel op de gameaanbod af zou gaan ik het niet eens zou overwegen een PS3 te nemen, ik wil de must haves als Gow2 en Halo3 spelen...
    De PS3 heeft echter de blue-ray en zal het waarschijnlijk langer uithouden dan de xbox-360. Het is echter weer duurder en heeft veel mider games.
     
  9. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Koop gewoon nu een goedkope elite, dan heb je het leukste en meest uitgebreide game aanbod. Ga je de komende twee jaar prima mee vooruit. Dan kan je ergens rond 2012 kijken om een ps3 met een uitgebreider spellen aanbod te kopen, of de opvolger van de 360.

    Vraag: Ik heb geen muziek op mijn harde schijf staan en als ik al het geheugen bij elkaar optel dan kom ik op 11 gig waar zijn mijn andere 9 gig gebleven????
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    7 Gig is sowieso niet te gebruiken, vanwege standaard installaties, zoals Backwards Compitablity, en de overige 2 GB ligt in jou handen 8)
     
  11. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het juist, ik wil niet over 2 jaar alsnog een PS3 kopen, is de xbox-360 zoveel slechter dan, als je na 2 jaar nog een PS3 gaat kopen die dan jaren meegaat?
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat de Xbox 360 minder meegaat, gebasseerd op het feit dat de Xbox 1 ook niet erg lang meeging...

    Maargoed, volgens mij gaat de Xbox 360 wél lang mee :9
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik betwijfel dat ten zeerste. Ik denk dat we in 2009 al de eerste geruchten over een nieuwe console gaan horen. Maarja, dat is slechts mijn gevoel, het is verder nergens op gebaseerd. :+
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De xbox heeft veel meer het gaming-community gevoel en veel meer en betere games zoals Gears of War; PGR4; Ace Combat 6; Forza2.

    Ik gebruik de ps3 voornamelijk als blu-ray speler en dat doet die perfect. Ik heb er echter nog geen enkele game voor gekocht na 5 maanden.
    Zit te denken aan Gran Turismo, maar dit is nog geen volwaardige game.
    Zag bij een kennis de nieuwe metal gear solid, maar vond de bewegingen gewoon lachwekkend slecht (net als Halo3 trouwens).

    Als ik jou was zou ik de xbox kopen, ook al omdat die nu erg goedkoop is geworden.
     
  15. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand? Cache opschonen kan toch geen 9 gig zijn?
     
  16. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het trouwens zo zijn dat ze die teruggaves etc. doen om na 31 december vernieuwde versies uit te brengen?
     
  17. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is een feit ;)
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hangt er van af wat je verstaat onder nieuwe versies .. de xbox 360 blijft een xbox 360 .. ze doen dit om tijdens de kerst de meeste omzet te halen :)
     
  19. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zowiezo van de 20 gig maar iets van 13 beschikbaar. Die 7 worden door de 360 zelf gebruikt. :)
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je helaas niets aan doen. 1 jaar garantie is 1 jaar garantie. Dus dat word een nieuwe kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina