1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  2. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht, zet het hier neer:

    Vroeger had mijn broer een xbox ( 20GB versie ) en heb er heel wat plezier mee beleeft. Nu heb kocht ik 1,5 jaar geleden mijn PS3 en heb geen aandacht meer besteed aan de xbox. Nu staat die tegenwoordig beneden omdat mijn broer het huis uit is en er zelf niks meer mee doet, en stiekem zijn er toch wat 360 games die ik graag zou willen spelen. Nu zit ik er dus aan te denken om een nieuwe xbox te kopen:

    - 4GB Slim
    - 250GB HDD extra
    - Alan Wake
    - Play Charge kit
    - 2e Controller

    prijs: 299,95

    Nu lijkt dit me op zich wel een leuke zet, alleen ben ik bang dat ik de xbox maar 2 of 3x gebruik...kan iemand mij overtuigen om het wel/niet te kopen?
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    - Geen hackers online
    - HD Ready gamen
    - met z'n vieren tegen of met elkaar spelen
    - toffe exclusives

    Het is een grote aankoop, als je twijfelt kan je misschien beter iets kopen waar je zeker weten plezier van hebt.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Verkoop je playstation en koop een xbox, je krijgt er geen spijt van, zeker als je een leuke groep vind om mee te spelen.
     
  5. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah heb hier ook gewoon mijn PS3 games op speel en wat ook mijn main console is. De 360 zou nergens anders dan voor die paar exclusives zijn:

    Fable 3
    Gears 2
    Gears 3
    Crackdown 2

    voor de rest weet ik er geen ^_^'
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dan speel je die exclusives toch op die 360 die je nog hebt staan?
     
  7. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem is, daar spelen mijn pa en zusje tegewoordig redelijk veel op, en dat ding staat beneden, dus ben altijd gebonden aan het feit of mijn ouders tv zitten te kijken. Heb dit probleem gehad toen mijn broer nog thuis woonde. Dan haalde ik de Xbox, en stond hij nog bij mij op kamer terwijl ik lag te slapen, alleen dan wou mijn broer er nog even op, dus die pakte hem weer van mijn kamer af, gevolg: ik werd wakker. Aangezien ik nogal een moeilijke slaper ben is dat best vervelend.

    Daarom wil ik er eventueel een voor mezelf halen, heb ik meteen garantie erbij, nieuwste model en hij staat bij mij op kamer.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Als ik jou was zou ik gewoon voor 150,- een tweedehands elite halen met Jasper chipset.
     
  9. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah, probleem is dat je dan in 9/10 gevallen uitkomt op een 2e hands versie, en ik heb geen zin om een apparaat te krijgen waar geen garantie meer opzit, en ik geen flauw idee of ie kuren heeft.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dan zou ik eerlijk gezegd voor die paar exclusives geen 360 kopen. Maar ik speel niet online. Als je nou veel GoW en/of Halo online gaat spelen, dan haal je er misschien wel veel uurtjes uit.
     
  11. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over capture cards en ik denk dat ik hier wel goed zit.

    Waar moet je op letten en waar zijn die CC's te koop, normale gamewinkels of computerwinkels bijv.?

    Heb er zelf een gevonden, Dazzle DVC101. Let wel, ik wil er geen honderden euro's aan uitgeven.

    Is deze Dazzle goed? Kan hij erg lang opnemen, kan hij opnemen terwijl je speelt?

    Alvast bedankt! ;)
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Als je iets naar beneden had gescrolled had je dit topic gevonden wat daar helemaal over gaat:)
    En de Dazzle die jij laat zien is niet geschikt daar voor, zoals je in het topic kunt lezen;)
    De Dazzle dvc 170 werkt wel, maar die is niet in Nederland te koop.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ga mijn xbox 360 verkopen, maar nu heb ik op mijn hdd nog wat dingetjes staan die ik wel wil bewaren als dat mogelijk is. Het gaat dan om save games, xbla games, DLC en gamertags. Ik ga niet direct een nieuwe xbox 360 halen, dus de grote vraag is: hoe kan ik die scheisse zo makkelijk (en goedkoop?) mogelijk op mijn laptop opslaan (als dat allemaal al mogelijk is)?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon je profiel en savegames op een USB zetten, en die USB niet gebruiken behalve in de Xbox360. DLC kan je altijd opnieuw downloaden via download history.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oké thanks. Dus die DLC is dan gekoppeld aan mijn gamertag, wat betekent dat zodra ik mijn gamertag op een nieuwe hdd zet, ik die DLC weer kan downloaden via de download history?

    En hoe werkt dat overzetten van mijn profiel en savegames naar een usb? Ben een beetje bang dat ik het niet goed doe en dan alles kwijt ben...

    Ehm, en ik moet het dus op die usb laten staan? Kan het niet op mijn netbook opslaan ofzo?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Precies :). En om het daarna offline te kunnen spelen moet je eenmalig een License Migration uitvoeren, omdat je een nieuwe console hebt.

    Je doet een lege USB stick van minimal 1GB in je Xbox, en ga naar System Settings > Memory. Selecteer daar je USB stick. Hij zal hem dan formatteren zodat de Xbox er dingen op kan zetten.

    Daarna kan je de savegames die je wilt bewaren opzoeken op je gewone HDD en dan copy kiezen en dan je USB stick kiezen en dan kopieert de Xbox ze naar de USB stick.

    Ik zou het voor het gemak gewoon op de USB stick laten staan, dan kan je die later meteen weer in je Xbox gebruiken. Je moet hem in de tussentijd ook niet op de PC of ergens anders gebruiken, dan bestaat de kans dat je alles kwijt bent. Dit komt omdat de Xbox een speciaal systeem gebruikt om het als dataopslag te herkennen.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oké, opnieuw thanks. Zal het zo eens proberen :)
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hm, die klote usb stick van mij past niet in mijn xbox, dus ik ga die gamertag maar verwijderen. Kan ik die dan ooit nog terugkrijgen via XBL ofzo? Ik dacht dat dat kon voor 1200 punten ofzo, klopt dat?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je gamertag kan je gewoon recoveren op een andere Xbox. Maar hoezo, je kan toch voor €10 een usb stick gaan kopen van 8GB?
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, maar ik ging om 12.25 kijken of ie past en om 12.30 werd mijn xbox opgehaald ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina