1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox 360 en ps3 via switch aan router aansluiten.

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door A1gp, 1 apr 2007.

  1. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo heeft iemand hier al een xbox360 en ps3 via een switch aan een router aangesloten.

    Ik vraag dit omdat ik begin volgende maand een ps3 ga halen maar ik heb geen vrije kabels meer liggen dus ik wil mijn directe aansluiting uit m'n 360 halen en dan via een switch gaan werken en dus mijn 360 en ps3 aansluiten via de switch.

    mijn vraag werkt dit.

    En waarom doe ik zo moeilijk, ik heb geen wireles router.

    8)
     
  2. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  3. ericelza

    ericelza Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei aan mijn draadloos netwerk hangen. Werkt prima
     
  4. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de reactie. Kan met een gerust hart gaan slapen.:thumbs:
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, dat zou ook een optie zijn voor mij.. want ik doe nu met 1 kabel voor mijn PS3 en Xbox 360.
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Router staat beneden, met devolo via stroomnet naar boven daar weer een devolo stekker en daaruit een netwerkkabel die prop je in de sweex 5 poorts scwitch voor 16 euro, weer een kabel naar ps3 en 360 en wii werkt perfect en is goedkoper dan de joytech.
    Heb zelf de marmitek is hetzelfde als de joytech werkt goed maar kost je rond de 100 euro.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Geen probleem een switch zorgt dat er extra portjes zijn voor je router ... geeft dus geen problemen
     
  8. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    nou wil ik niet heel erg lullig zijn...
    maar als je een Xbox 360 EN een PS3 kan betalen.. kun je dan voor die 50 euro geen wireless router aanschaffen?
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je dus in een nieuwbouwhuis woont heb je hier niet zoveel aan omdat er veel beton en staal is gebruikt dat je geen bereik hebt zoals ik dus ondervonden heb.
     
  10. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    en welke routers heb je getest?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Wireless is slechter dan bedraad .. Mijn voorkeur gaat uit naar een bedrade oplossing een wireless oplossing is je laatste red middel. Als je dus kabels kan trekken heb je een betere verbinding dan een wireless oplossing. Wireless is altijd trager en is instabieler .. veel data fluctuaties
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen gewoon de speedtouch die bij mijn abbo zat.
    Waar kan je een modem gebruiken en dan weer terugsturen als hij niet werkt.
    Nee geen geklooi voor mij, gewoon devolo en het werkt altijd
     
  13. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Speedtouch routers/modems zijn erg slecht.
    Een linksys router (en dan blijf je inderdaad niet bij de 50 euro) werkt gewoon door je betonnen muren heen en zo zullen er wel meerdere zijn die dat doen.

    Als je een goede router hebt en deze goed instelt, dan kun je zonder problemen je verbinding gebruiken en hoeft het zeker niet slechter te zijn dan een bedraad netwerk.
    Bij elke winkel heb je het recht een product binnen 8 dagen terug te brengen zonder opgaaf van redenen.
    Dus je kunt gewoon je geld terugkrijgen. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is die slecht omdat hij niet door mijn betonnen vloeren heen kan.
    Ik kan ermee op het internet en dat is voor mij goed genoeg ik kop geen router/ modem van 200 euro en dan nog maar afwachten of het allemaal wel goed werkt omdat je het niet ingesteld krijgt.
     
  15. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat speedtouch modems wel meer problemen geven dan alleen niet door betonnen muren.
    En tegenwoordig worden de meeste woningen met beter beton gemaakt en dus lijkt het mij verstandig als producent van routers om daar rekening mee te houden.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Voor de xbox 360 en voor de PS3 geeft die geen problemen .. zoalng je maar de laatste firmware hebt ... asl je 2 360's hebt is het een ander verhaal. Maar de beste oplossing blijft bekabelt!
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou geloof me de meeste providers leveren modems die niet door beton heengaan.
    En waarom dan zovel geld uitgeven aan een dure modem en dan nog maar wachten of het werkt.
    En met mijn speedtouch heb ik echt nog nooit problemen gehad waar jij het over hebt hacktick maar elke modem heeft geloof ik wel wat.
    En wat fardo zegt is inderdaad waar als ik draadloos ging dan was hij niet zo snel als dat ik soms een kabeltje uitrol vanuit mijn modem.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  18. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt.. daarom kun je ook beter kiezen om zelf een router te nemen.
    Maarjah een switch kun je er ook tussen zetten, om even op je oorspronkelijke vraag verder te gaan. :)
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou moet ik je ook zeggen dat ik met een mac werk en de meeste modems hebben er geen mac software bij.
    Ze zijn er wel maar niet zoveel:): :): :):
     
  20. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk zelf ook op een mac en drivers/software heb je voor een switch/router niet nodig. Meestal is de software alleen om hem 'makkelijker' in te stellen.
    Je kunt je router altijd via safari of firefox benaderen. (staat ook in de handleiding)
     

Deel Deze Pagina