1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox 360] Raar geluid help!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pavlof, 2 okt 2008.

  1. Pavlof

    Pavlof Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen,

    Ik ben nieuw op dit forum, ik ben een jongen van 14 jaar, ik heb nu sinds 1 week een Xbox 360 PRO. Ik moet nog een beetje in de wereld van de 360's komen hoe alles werkt maar dat komt wel goed:).

    Ik had mijn Xbox 360 dus aan m'n lcd gedaan (32LG3000), via de AV HD kabel, de kabel op HD gezet, die 5 kabeltjes in de LCD gedaan, dus 3 voor video volgens mij en 2 voor audio, toen deed ik mijn 2.1 boxensetje Z-2300 gewoon via de 3.5mm plug in de lcd, even een cd'tje gebrand en geript en toen ging ik paar nummers afspelen en toen kwam er een schel geluid uit, als er bass komt, dan gaan de speakers oppeens heel zacht, en het is gewoon een heel raar gevormt geluid. Als ik ditzelfde boxensetje in m'n pc doe werkt het wel gewoon. Als ik de boxen eruit haal doet hij het wel normaal op de TV en met spellen doet hij met boxen wel normaal. Heel af en toe doet hij het wel goed als ik de kabels er weer opnieuw indoe, en als ik gewoon zonder HD beeld muziek lusiter dus als ik de kabel op gewoon ''tv'' zet en de 3 stekkertjes in m'n lcd doe, dan doet het geluid wel normaal.:confused: Iemand enig idee?

    Groeten Wout
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Geen idee, maar anders doe je de kabel toch gewoon op tv als je muziek luistert. En nu kun je gaan genieten van een hoop zeikerige reacties die zeggen dat je deze vraag ergens anders moet stellen. Plezier ermee.
     
  3. Pavlof

    Pavlof Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is toch niet normaal dat ik telkens die kabels moet switchen? Als ik nou eens http://www.buyitdirect.com/Product/Product.aspx?BidPartnumber=244074 die kabel koop, zodat het zowieso niet aan m'n tv kan liggen, en hij het daarna nog niet goed zou doen, dan ligt de fout toch bij de xbox en zou ik toch gewoon garantie moeten krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  4. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm hier heb ik nog nooit van gehoord. mischien ligt het aan je gebrande CD'tje het lijkt me sterk maar als je wel normaal kan gamen, dan is het mogelijk
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeert je Xbox360 het niet 5.1 af te spelen zodat er kanalen "missen" waardoor het zacht klinkt?
     
  6. Pavlof

    Pavlof Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij probeert niet op 5.1, hij doet nu weer redelijk goed maar toch hoor je gewoon dat hij zich nog iets terug trekt met bass, weet niet waarom, kan best zijn als ik hem uit doe en straks weer aan dat het weer slecht is, maar kan een Xbox 360 wel goed gebrande cd's afspelen? Het kan natuurlijk ook nog zijn dat het gewoon aan m'n LCD zou liggen, dan zou het met dat kabeltje toch opgelost zijn ofniet?

    Trouwens als ik op het hoofdmenu naar een ander tabblad ga, bv van games naar system, dan hoor je normaal toch zo'n geluidje? Dat hoor ik ook niet, als ik naar iets anders ga. Iemand enig idee hoe dit kan?
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  7. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    ga naar de system blade kijk bij display settings dan AUDIO en selecteer STEREO. probleem opgelost.



    Als die al op stereo staat moet je alle kabels effe checken of anders als het kan je xbox direct aan je luidsprekers koppelen.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008

Deel Deze Pagina