1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 18]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 13 jan 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Wii U is een gameconsole. De Ouya speelt ook games, maar wordt niet een console als de grote broertjes. Als algemeen apparaat/mediaplayer zie ik het ding daarentegen wel slagen.
    Ik bedoel, als een remake van Final Fantasy III, die ik al jaren geleden op de DS en zelfs m'n iPhone heb gespeeld, je system seller is qua games zie ik het somber in (en ook onLive is niet echt een selling point, aangezien die service heel erg achter loopt qua releases en sowieso sommige major releases niet eens heeft).
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het ding krijgt anders genoeg coverage op de grote gamesites. Daarnaast is het voor de Indie dev een eitje om er spellen op uit te brengen.

    Ik zie het nog wel een succes worden. Daarnaast is de Ouya wel in de eerste instantie een gameconsole. Dat ding wordt niet voor niks geleverd met een controler.

    Er zijn nog wel meer opties zoals die nieuwe handheld maar in gameland wordt toch wel meestal de nieuwe Steambox en Ouya genoemd

    http://www.1up.com/features/breaking-down-ouya-steam-box-new-wave-systems
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Net als OnLive en net als dat faal ding jaren geleden waarvan iedereen de naam alweer is vergeten. Allemaal enorme hype die niet waargemaakt is. Het werkt allemaal best, maar ik zie het geen mainstream succes worden met tegenstand van Microsoft, Sony en Nintendo. Daarnaast kunnen indie developers ook heel goedkoop developen voor de Wii U. Daarnaast zie ik zo'n open systeem als de Ouya binnen no time misbruikt worden voor piracy, net zoals dit op de Android Marketplace massaal gebeurt.

    We zullen het zien over een aantal jaar, maar ik zie alleen Valve als enigszins serieuze contender. De Ouya is best een tof ding, maar no way dat die gaat meedingen tussen het consolegeweld van de rest. Mensen laten zich teveel hypen voor verschillende tech.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol die Steambox. Valve kennende komt die pas in 2020.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ouya neemt toch niemand echt echt serieus

    Valve zou nog kunnen verassen maar ook niet op een schaal die echt zoden aan de dijk zet

    zoals Gaben zelf deze week al aangaf, Apple is de grote onbekende concurrent, gevolgd door Google

    als die zich echt met het huiskamer gebeuren gaan bemoeien komt er pas echt verandering in
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Kevf blijkbaar wel. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach en alles kan een Steambox zijn. Ze leggen gewoon een blauwdruk neer en als Dell zegt ook wel gebruiken de componenten. Dan is dat ook een Steambox. Na ja is zie er nog niet veel brood in. Gaat wel een tijdje duren en het is ook nog Valve dus tel daar nog 5 jaar bij op.


    Ouya is leuk voor indie games en voor beginners. Echt een console gaat het niet worden. Meer een tool.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat was toch ook de aantrekkingskracht van de Ouya? Gewoon hacken en roms spelen. (ps1/2/N64/Snes/Nes games bv,)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als het alleen om roms zou gaan dan zijn er toch al 99999999999 alternatieven voor op de markt
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    sorry maar 60.000 backers en 9.000.000 aan toegezegd geld valt wat mij betreft nog steeds in de categorie hobby projectje :+
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Wat voor games moet je op ouya spelen dan? Android achtige games? Die kan je toch al op jouw telefoon spelen? Ik zie het niet zitten om dat op een tv te gaan doen. Bovendien kan je ook jouw tel aansluiten op jouw tv en spelen. Dus wat is de meerwaarde van ouya eigenlijk? Serieuze vraag, want ik lees erover, maar ik begrijp de hype niet zo goed.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zo kan je een console ook omschrijven.

    Wat voor games kan ik op een console spelen die ik niet ook al een pc kan spelen? Bovendien kan ik mijn pc ook mijn tv aansluiten.....
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Genoeg. :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    omdat er ineens een ander platform was...goh laat de ouya dat nou ook zijn :+

    sjeikerds O-)
     

Deel Deze Pagina