1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    60-70% is onzin, dat weet je zelf ook wel..

    Ik was gewoon hier met de release van de 360, en natuurlijk weet ik dat er allemaal verhalen waren over defecte 360's. Maar mensen bij wie hij het wel goed deed hoor je niet klagen, je hoort maar 1 kant van het verhaal. Die 15% is redelijk veel, maar wie weet heeft de PS3 dat ook over een maand, dat weten we nu nog niet.
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    Je kan alles zeggen over de PS3, maar als je console na 4 maanden nog steeds amper kuren kent, moet ik een grote compliment maken richting Sony. Zeker wanneer je bedenkt dat de Cell en Blu-Ray nieuwe producten zijn.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb tot nu toe eigenlijk weinig gelezen over problemen met PS3's in Japan en Amerika (launch in november 2006). Valt volgens mij dus best wel mee.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Excuus, ik zit al de hele dag te leren en ben er niet helemaal bij... Over de PS3 zijn er natuurlijk wél betere cijfers omdat hij al veel eerder gereleased is in Japan en de VS |:- . Dat heeft Sony inderdaad netjes gedaan dan!
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik dat Sony het wel aardig heeft gedaan :) en ook mijn complimenten daarvoor. misschien dat de release games niet '' super '' zijn maar er zitten wel aardige tussen! maar natuurlijk komen er later ook wel top titels uit voor de PS3 ;). kzou m zelf niet kopen, heb er ook t geld niet voor, omdat ik al een 360 en wii heb... in t begin liep ik eerst helemaal de ps3 af te kraken, maar nu ik t zo zie is het best wel een aardige console! :)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ps3 is toch wel vet hoor, vooral qua hardware. Alles, maar dan ook alles is compatibel met dat ding. Een headset nodig? Geen probleem, neem je blutooth oortje. En die oortjes zijn geweldig. Daarstraks even uitgestest :). Wil je een andere HDD steken, geen probleem, maakt niet uit wel merk, je hebt een andere HDD, pak er één van 250 gig of 500 gig, het gaat allemaal. Zet je ps3 vol foto's en laat dan muziek afspelen(en terwijl de foto's ook), dan zie je al die foto's over het scherm vliegen(beetje CGI achtig ineens). Anyways, zit echt goed in elkaar. Online ook!
    En naar het schijnt zijn er de eerste dag 500 duizend ps3's verkocht in Europa. En 44 duizend in Benelux. Maar dit zegt ps3 focus, wacht nog even op andere sites. Maar als het zo is, is het super. Als je kijkt dat er maar 5000 ps2 met launch ter beschikking was...(voor heel benelux he!)

    En dan nog iets. Ik lees hier altijd maar commentaar op ps3, op alles en alles wat kan. Nu tuurlijk, is normaal dat je hier xbox 360 verdedigt, maar wat ik niet begrijp is, dat er commentaar is, dat er nog ps3's in de winkels te vinden zijn. Zoals Marc Rein van Epic zei: Wat is dat tegenwoordig toch. Iedereen zit maar te vitten op Sony, als er te weinig ps3'z zijn, zitten ze te janken, als er teveel zijn, zitten ze te janken, wat moet Sony eigelijk doen?
    Dik gelijk heeft die gast!
     
  8. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds vrijdag in het bezit van een ps3.Mijn eerste conclusies tot nu toe:
    - Kwa vormgeving vindt ik de Xbox 360 mooier (staat ook ergens voor).
    - Vindt de Ps3 wel beter afgewerkt, met name die pianolak is prachtig.
    - Prestaties (resistance) gelijk aan de Xbox 360,alhoewel grafisch niet te vergelijken met GOW.
    - onlineprestaties tot nu toe ok.
    - Dashbord van de ps3 vindt ik overzichtelijker,dat van de Xbox 360 mooier.
    - Plastation store vindt ik overzichtelijker dan marktplaats.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de Ps3 gespeeld, en hij komt nog niet echt bij de Xbox 360 in de buurt.
    Vind de games niet eens mooi.
    En Ps3 online beter dan Xbox Live, nee.
    En de Xbox 360 is al bijna 12 Miljoen keer verkocht.
    En als de Ps3 in Europa zo populair is, waarom staan de winkels er nou dan nog vol mee :lol: ?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk toch dat de online multiplayer van RFOM heel wat beter is dan die van GoW. Ik heb dan wel nooit RFOM online gepeeld, maar van wat ik gehoord heb (en ervaren met GoW, lag van jewelste met maar 8 man in de lobby, glitches van hier tot tokyo) denk ik toch dat de MP van RFOM voor ligt op die van GoW.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sluit me bij Marc Rein en boss aan wat dat betreft :+
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als er te weinig PS3's zijn dan zitten wij te zeiken...

    Als er te veel PS3's zijn zitten we te lachen...
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Sluit me aan bij Marc Rein, boss en Arjan wat dat betreft :+.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Persoonlijke mening. Ik vind dat er nu al een aantal PS3 games over de 360 heen gaan.

    Persoonlijke mening, ik vind de games daarentegen wel mooi. Kwestie van smaak.

    Heb je al gebruik gemaakt van het PS3 netwerk? Of baseer je deze bewering op uitspraken van enkele fanboys? Ik vind PSN momenteel helemaal niet zo onderdoen aan Xbox Live, vind het gelijkwaardig. Het is nog even afwachten wat het in de toekomst gaat doen, maar nu is hij ronduit prima.

    Maakt dat de 360 beter? Nee.

    Ik sluit me aan bij bovenstaande heren. Sony heeft een extra aantal units die niet beschikbaar waren voor pre-orders. Deze units zijn er zodat de PS3 ook daadwerkelijk in de winkel ligt. Iets wat bij de 360 en de Wii niet het geval was/is. Als een klant bij Media Markt naar binnen loopt, dan moet hij een PS3 zien staan.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina