1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox app taal probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SWYV_MHAGTA, 13 sep 2016.

  1. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben van Belgie, op mijn xbox (vooral achievements) heb ik last van allerlei talen: van ene spel Nederlandstalig achievements uitlegjes en namen, en ander spel in engels maar van ander is er ook in Frans

    GRUWELIJK vervelend al die verschillend talen, hoe BLOKKEER ik die frans nou?

    Ik las ergens ook over van land veranderen dus Belgie naar Nederland, maar dan klopt mijn mastercard enz.. niet meer, zo'n gedoe wil ik niet, is er ergens optie om Frans te blokkeren?
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Het is inderdaad erg vervelend dat er alleen een locatie optie is, en geen taal.
    Wil mijn Xbox graag op Engels hebben omdat ik het nu moet doen met termen zoals 'Eerste Aanraking' in Rocket League, of 'Berg Waanzin' in plaats van Mountain Madness in Trials, maar dan klopt inderdaad de credit card info niet meer.

    Super kut en helaas niet aan te passen. Enige wat help is je locatie veranderen vooraf en nadat je een aankoop gaat doen.
     

Deel Deze Pagina