1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de sterkste console? Of niet....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bill Gates, 8 sep 2001.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    nintendofan,
    die screens van resident evil (zijn ergggg cool, ik heb het filmpje dies lache man)
    maar die screens is met prerendered background, de achtergrond staat vast (in de film at least)

    dat is net bij gemma ominushi ook zo, en ik vind deze spellen erg veel op mekaar lijken behalve de sfeer.
    de graphics bedoel ik dan, erg netjes werk.
    maar niet mijn soort spel.
    ik ben meer een echte 3d FPSer enzo..
    die 3rd person statische achtergrond games trekken me niet zo
    hoewel adventures wel gaaf zijn op die manier (grim fandango etc)
     
  2. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik dacht dat we het puur om de graphs hadden?
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    oh sorry, ik kan nogal afwijken van mijn eigenlijke uh...begin

    de graphics zijn cool man! persies zoals gemma ominusha voor xbox alleen de sfeer is veel beter (zombie kinda scary sfeer is cool)
    zo goed?
     
  4. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    De muziek is ook cool. Ze gebruiken een nieuw vorm van ingame muziek. Niet meer een standaard liedje bij een gevecht, maar wat speciaals, tenminste, een grote Nintendo-wijsgeer vertelde dit me ooit. Er zijn allerlij muziekjes opgenomen, van alleenstaande instrumenten. Hoe dichter je bij een vijand komt, hoe meer muziek begint te spelen. ALs je weggaat, verdwijnt er steeds wat van het geluid. Ben je eenmaal bij een vijand beginnen alle instrumenten. Knap omk dit ook nog passend en klinkend te maken. Uniek.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    klinkt grappig.
    klinkt niet echt ingewikkeld alleen. aangezien een ambient geluid veelal bestaat uitmeer dan een geluid tegelijkertijd en het isniet bepaalt moeilijk in bouwen dat hoe dichterbij hoe meer geluids channels.

    maar ik denk dat het wel cool is als je speelt!
    jammer dat ik resident evil niet boeiend vind
     
  6. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziek is erg belangrijk, veel mensen weten niet hoe belangrijk dat wel niet is.... Een sfeer wordt voor 3/4 deel bepaalt door de muziek, zo'n sound systeem is prachtig, een hoort in elke game thuis, is wel heel erg lastig om te programmeren...

    Nou maar hopen dat meer games op de Gamecube en X-box dat zullen ondersteunen.....
     
  7. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    he maats :p, ben je er eindelijk ook weer ?:confused:
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    die jij aan programeren dan microsoftje?

    (welk typisch hoe de twee grootste xbox haters hier microsoft en bill gates heten, ik noem het een gecoordineerde terroristische aanval whaha)
     
  9. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha leuk dat je beweerd dat ik nooit mario enzo heb gespeeld, ik heb tot nu toe alle nintendo spelcomputers gehad die er zijn geweest :)
     
  10. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou je eigenlijk wel beter moeten weten
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nu probeer je die gast gewoon wat aan te praten, als tijman die games zelf heeft gespeeld is dat toch gewoon zijn mening en daar valt toch niets aan te veranderen?
     
  12. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Mario 64 had uitgespeeld zou je moeten weten dat het geen kinderspel is
    tuurlijk is het zijn mening, en kan ik daar niets aan veranderen, maar verkeerd beredeneren kan ook en dat denk ik wat hij doet. Mario is onmogelijk om uit te spelen voor kinderen, hoe kan het dan voor kinderen gemaakt zijn? Het is kindvriendelijk ja, maar als jij op een dag beneden komt en je gaat naar buiten en het is een mooie blauwe lucht, het is vakantie, de vogeltjes fluiten en je hebt geen zorgen aan je hoofd, denk jij dan: ach dit suckt, wat een kiddy dag, waren mijn ouders maar zombies, donderde en bliksemde het maar en zat ik maar in een gesticht voor gestoorde jongeren, dat zou dan lekker cool zijn volgens jou?
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    waarom lezen jullie nooit wat ik schrijf?

    wat snap je niet aan dat jouw mening leuk is om te weten, maar dat dat in geen geval betekend dat jouw mening hetzelfde is als andere mensen hun mening.

    "Als je Mario 64 had uitgespeeld zou je moeten weten dat het geen kinderspel is"

    is dus irrelevant.

    als het nou nog:

    "Ik heb Mario 64 had uitgespeeld en ik denk dat het geen kinderspel is"

    zou zijn ok...

    anycase, laten we het erop houden dat de gamecube en xbox allebei cool zijn ok?
    er is markt genoeg voor allebei de consoles, laten we niet omlaag zakken naar het niveau dat we mekaar onvriendelijk gaan bejegenen en meningen iontkrachten als er geen reden voor is.
    ja tog.

    cant we just all get along...
     
  14. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    goed dan, ik neem het terug en zeg het zinnetje dat Kobold juist zei.


    Why can't we just get along? Kunnen we goed, maar dan heb je niks aan discussies of wat dan ook, en wordt het snel saai, niet?
     
  15. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    En je zou je nog verbazen hoe goed sommige kinderen kunnen consoleren, ok me zusjes kan geen muis vasthouden of een console spel spelen.
    MAar me neefje van 9 heeft mario uitgespeeld en gran turismo.

    En ok ik zal wel terugnemen dat ze kiddy zijn, en er van maken dat cartoonachtige games niet mijn smaak zijn, hou ook niet van cartoonseries zoals sommige oudere mensen wel doen.
     
  16. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan ik dan weer wel begrijpen, ik verafschuw namelijk zelf mario :)
     
  17. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Mario 64 was inderdaad erg kiddy, maar vergeet niet dat het de eerste game was in een het destijds supernieuwe (en nu huidige) 3D!!! En antialising was op de N64 voor het eerste lichtje aanwezig. Het was voor die tijd een game met supergraphics
     
  18. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vond waverace altijd wel cool en james bond was ook vet en thq worstelspelletes waren ook cool, voor de rest niet veel op gespeeld, meer plezier van snes gehad in ieder geval.
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    daar gaat 't om de FUN!!!!
     
  20. JvdM

    JvdM Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te komen met dat gedoe van resolutie, Ik heb zelf een digitaal fotocamera. Deze heeft een tv-ingang waardoor ik het op mijn TV kan laten zien. Mijn tv is iets van 70 cm groot en mijn resolutie die ik heb gekozen is 1024 X 768. Het beeld was echt haarscherp, je zag echt alles goed en gedetailleerd. Als de XBox nog een grotere resolutie kan produceren dan weet ik wat ik moet kopen,

    JvdM
     

Deel Deze Pagina