1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de sterkste console? Of niet....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bill Gates, 8 sep 2001.

  1. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    je tv kan maximaal 640*480 aan. De camera berekent het wel op die resolutie maar het komt zo niet op je tv
     
  2. JvdM

    JvdM Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Het past zich aan aan je tv, zoals op je monitor. Probeer een hogere resolutie, het geeft een betere en vaak een mooiere beeld,

    JvdM
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    je TV kan een niet al te hoge res aan nee.. maar ik weet wel dat ook sommige games er haarscherp uit kunnen zijn (DC)
     
  4. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goeie fullscreen-anti-aliasing is het halve werk voor scherp beeld op de TV, een maximale resolutie van 640 * 480 en FAA zorgt ervoor dat het er zeer scherp en strak uitziet...

    Gelukkig ondersteunen alle nieuwe consoles FAA, alleen de PS2 heeft nog veel problemen ermee.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja idd :)
     
  6. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd?

    IDD?
     
  7. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    InDerDaad
     
  8. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    WHAHAHAAH!! moet jij nodig zeggen.. maar je hebt wel gelijk hoor
     
  9. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Koop een HD-TV en een Gamecube.. Dan draait het op 60 fps..
    En DAN kan je pas de optimale resolutie gebruiken..
    Ik heb hier op m'n bureautje een flatpanel staan.. (zo'n platte monitor dus) En de optimale resolutie is gewoon 1024×768
    Als ik het op 1600×1200 zet dan ziet het er simpelweg GEWOON NIET UIT!!!!! Dus je moet gewoon hetgene nemen wat bij je TV past.. niet op valse specs afgaan..
    En ik moet het WEER ff zeggen.. HET GAAT OM DE GAMES..
    En als je nu denkt dat de X-BOX o zo vet gaat worden.. nou vergeet het.. Nintendo heeft zowiezo de vetste spellen die anderen nooit zullen krijgen..
    Ik noem gewoon een aantal van de BESTE spellen ooit op..
    -ZELDA
    -SUPER SMASH BROTHERS
    -DONKEY KONG
    -MARIO KART
    -MARIO
    - EN ALLLLLLLLLLLEEEEEE ANDEREN!!!!!!!(k'heb geen zin om ze voor jullie uit te typen..


    En voor alle sukkels die zichzelf "X-BOX fan noemen..
    HOE KAN JE EEN X-BOX FAN ZIJN!!!!!! Je hebt nog nooit op een Microsoft console gespeeld.. Wij Nintendo fans hebben al jaren ervaring en duizenden uren lol gehad aan onze Nintendo's..
    Jullie lijken me echt ZOOOOO dom.. Het is hetzelfde als dat je van muziek van Michael Jackson houdt terwijl je het nog nooit hebt gehoord... En waarom wil iedereen altijd "realistische games".. Het gaat om de fun.. die krijg je juist uit fantasiewerelden.. Er hoeft niet per sé bloed in te zitten ofzo.. Soms is het wel lekker om te zien.. Maar dan moet het spel ook nog wel vet zijn.. Bijvoorbeeld Zelda en Super Smash Brothers..Ik heb nog nooit bloed er in gezien.. Maar waarom vinden we het dan zo vet.. Dit is gewoon typisch de formule van een Nintendo game.. FUN FUN FUN..

    En de mensen die een console om de specs kopen vindt ik nog het allerlompst.. Jullie zien alleen maar de getallen van Megahertz.. Maar dit betekent NIX... Het is hetzelfde als een Ferrari met vierkante wielen.. De chip van de Gamecube is speciaal afgericht op de games en de andere hardware..
    Waarom houden jullie van getalletjes.. Koop dan maar een PC.. Over 2 jaar is het al even mooi waarschijnlijk.. Maar daarom koop ik juist een Nintendo.. Daar komen gewoon de leukste spellen op.. Alle Nintendo titels dus..

    Kijk maar.. Als de PC over een paar jaar de X-BOX heeft ingehaald koopt iedereen de spellen liever op de PC, want die heeft dan toch ongeveer hetzelfde aanbod maar dan mooier.. Nintendo zal er geen last van hebben, want die heeft nog altijd z'n EIGEN aanbod.. Geen "gekochte"titels maar zelf ontworpen!!!!!!!!

    Nog ff voor de duidelijkheid.. Van mij mag je van de X-BOX houden maar toch ben je dom.. Want je hebt dan gewoon totaal geen verstand van consolegaming.. Zonder Nintendo was er waarschijnlijk zelfs nooit een X-BOX gekomen..
    Jullie X-BOX fans zijn gewoon voor de gek gehouden door Micro$soft.. En de makers van deze site zijn niet objectief.. voor hun is het altijd X-BOX IS GOED en dat soort dingen..


    Als jullie nog verder willen discussiëren kom dan naar de Gameqube.nl site.. Daar ben ik moderator.. En daar ben ik altijd heel veel.. Ik reageer op alles..
    De URL staat bij m'n signature..
    Maar je kan het ook vinden bij www.gameqube.nl (de site is temporary down)
     
  10. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1



    En waar bazeer jij dit op. Op je nintendo-rulez-microsoft-is-slecht principe ofzo :confused:
    O er vind iemand microsoft leuk. Dan moet ik toch wel zeggen dat die stom is want ik vind microsoft stom.
    ]:-
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hohoh ik heb niet gezegd dat ik XBOX fan ben, maar dat ik kies voor de xbox en NIET voor de NGC

    en wie zegt dat ik de xbox kies voor de specs? stelletjes ngc-lamers
     
  12. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    jij bent wel een goeie ngc-fan :D

    maarre die andere denken altijd METEEN dat we voor de specs gaan enzow.. dat is lame
     
  14. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft wel een reden, op alle NGC vs. Xbox discussies zeiken de Xboxfans weer over de specs..Je zou bijna vooroordelen krijgn he...:p
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    hmm..
    op een of andere manier denk ik dat dit forum overspoelt word met mensen die hier niks te zoeken hebben.

    nog een keer vraag ik jullie.

    als jullie de xbox niet leuk vinden, wat doen jullie dan op onze site en forums?

    onrust stoken??
     
  16. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    bekeren, zoeken naar leuke discussies?
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ze mogen hier zeker wel komen, maar om hier nou de boel te verzieken (ik zeg niet dat ze dat doen) zou lame zijn
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ik vind het anders een hele ouwe saaie, suffe discussie.

    niemand kan er iets over zeggen. dus smoel toe.

    ik ben er van overtuigd dat de gamecube en geweldig systeem is,
    ik ben er ook van overtuigd dat de xbox een geweldig systeem is.

    de gamecube spellen spreken mij niet aan en jullie wel.

    de xbox spellen spreken mij wel aan en jullie niet.

    waarom is het zo moeilijk voor jullie om steeds maar met jullie onzin posts te komen van "de gamecube is beter, de spelen zijn cooler"

    het is een kwestie van smaak.
    spellen zijn niet "beter"

    spellen zijn spellen, als jij van dit spel houd, kan je er donder op zeggen dat er 50% niet van houd.

    zo is dat met alles.
    dus waarom is het meteen "xbox is slecht" omdat jij niet van de spellen die erop komen houd?

    ik snap echt niet wat jullie nou moeilijk doen.

    ik zeg nogmaals, als je de xbox niet leuk vind en alleen maar domme scheld posts kan maken, waarom verspil je er dan zoveel tijd aan? moet je geen huiswerk maken ofzo?

    sorry hoor, maar ik vind het echt bijzonder hoeveel mensen er practisch op dit forum leven terwijl ze de xbox ongeveer het slechtse en domste vinden wat er ooit is uitgekomen (althans zo doen ze het lijken)

    niet specifiek nintendofan, maar eerder over het algemeen.

    kijk als je nou nog OPEN staat voor de xbox en gamecube zoals een normaal mens.

    maar nee hoor, voor jullie is het of je bent voor, of je bent tegen, en als je tegen bent ben je dom.

    (beetje wat bush zei)

    ik zie niet in waarom julli ehet allemaal zo serieus nemen.

    het is een spelletjes machine niet iets om met bloed en tand omwille van vriendschappen en sociale relaties te verdedigen.

    als je een beetje na zou denken zou je niet van te voren zeggen :die is better, of dees is beter"
    maar zou je lekker afwachten totdat je grijpgrage klautjes daadwerkelijk hebben gespeelt op beide machines

    als je dan nintendo leuk vind koop je een gamecube, als je dan xbox leuk vind koop je een xbox.

    ik zie het probleem niet,
    ik zie niet in waarom iemand zo nodig moet zeggen welke er beter is voordat iemand het kan weten.

    waarom denk je dat er oorlog is in deze wereld.
    die komen tot stand door dit soort onzin dingen
    "mijn religie is beter dan de jouweeeeee, nanana na na!" "dit stukje land is van mij! blijf met je vieze poten af"
    net alsof de wereld niet groot genoeg is voor 2 goeie consoles, of drie met de ps2.

    oorlog is de pure destructieve kracht van machtswelustige kinderen die gewoon een spelletjes spelen met andermans leven.
    als we mekaar nou allemaal zouden respecteren en bejegenen dan zou de wereld langzamer hand om kunnen groeien tot een geweldige plek om te zijn.

    ok ik wijk een beetje af van het onderwerp, maar you know me.

    het punt is, cant we just all get along? cant we just all be respectfull against one and another?

    moet het altijd "beter" zijn of moet jouw mening altijd de "waarheid" zijn?

    stel jezelf open voor anderen, geloof me, er gaat een heel nieuwe wereld open, een scala aan mogelijkheden die je normaal niet kan zien.

    opzich vind ik het niet erg om mezelf te herhalen de hele tijd ofzo...
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Amen

    moet je die knakkers op het gameqube.nl forum eens zien.. die zijn zo enorm zielug, echt de xbox is ALTIJD nix, en de ngc roelt natuurlijk, en dan zeuren op ons forum dat er zoveel fanboys zitten, de grappemakers
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    "Ik zeg maar zo; Ik zeg maar niks."

    Quote van:

    -Arno "Eb en Vloed" Karlas.
     

Deel Deze Pagina