1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de sterkste console? Of niet....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bill Gates, 8 sep 2001.

  1. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer iedereen nu wel, echter zijn er mensen die denken dat deze discussie overal gaande is, wat eigenlijk ook zo is, hoe je het ook draait of keert.
    Dat is een groot probleem, dat kunnen wij wel en jullie niet. Nu in 2001 bestaat Nintendo al 112 jaar. Al die tijd maken ze speelgoed, echter, zijn consoles geen speelgoed? Niet in de ogen van Nintendo, Consoles zijn speelgoed want je speelt ermee, je moet niet zitten kijken naar DVD's op een console, een stelling waar ik ook mijn idee van gaming zie. Voor jullie ligt het misschien anders en is Gaming een vorm van multimedia. Maakt mij niets uit, feit is: Nintendo kent zijn markt heel goed. Ook qua games zijn er nu al 20 jaar mee bezig, je zou bijna denken dat ze de meeste ervaring hebben in de hele gamesbizz, niet? Ze weten wat de klanten willen, wat willen de klanten? FUN. Wie echter met het (evengoede) beeld zit met gaming is multimediavorm kan gaming ook iets anders zijn. Nintendo bracht ook al 3 consoles uit en een boel handhelds, Game & Watch gallery niet meegeteld. Geen enkele console heeft mij teleurgesteld, de NES niet, de SNES niet en zeker de N64 niet, volgens de meeste Nintendo's flopconsole. Ik weet dus wat ik kan verwachten de Gamecube: meer fun, nieuwe innovaties qua gameplay, en ga zo maar door. Daarom koop ik een Gamecube.
    Nu komen we bij de Xbox, wat kun je daarvan verwachten, eigenlijk een vraag die jullie zouden moeten beantwoorden, ik kan echter niet voor jullie beslissen. Maar met wat ik kan afleiden, vinden jullie de Xbox aantrekkelilijk voor de games en de mooie graphics.
    1) de games: Halo en DOA3 zijn volgens mij echte toppers, waar ik echter voor vrees is het been there done that gevoel. Van Halo weet ik superweinig, dus als jullie me ff konden vertellen wat het echte nieuwe aan deze game is? Zelfde als DOA3.
    2) Het ging toch om de games? O, maar graphics zijn ook niet superbelangrijk, wat dan wel? Gameplay? Nou, spijtig dat niemand ooit DOA3 heeft kunnen spelen. Wat kun je dus verwachten? Hetzelfde als DOA2? Hoop het niet, zeg het mij...

    MS heeft nog geen console uitgebracht, het is dus veel gis en gokwerk.

    Voor de mensen die ff geen zin hadden om deze lange tekst door te lezen: conclusie: ik kan verwachten hoe de Gamecube wordt, niet veel anders dan de vorige. Wordt het een topper zoals de SNES of een mindere zoals de N64, ik ben op alles voorbereid en omdat ik met de N64 al tevreden was, ben ik goed voorbereid.

    Dat is natuurlijk een kwestie van mening.

    Het is niet moeilijk, het is makkelijk, misschien een typo :)? Nou, meestal is dit puur om een discussie te maken. Dat vinden ze namelijk leuk. Het geeft je ervaring zegt maar, zodat je ook mee kan doen met de big guys die goed kunnen discussieren, wat doe je dus, je gaat als fanboy naar een forum waar je bij de minderheid bent en je gaat de meerderheid uitschelden, je krijgt allerhande reacties, dan is het aan jou om al die reacties weg te werken. Nou, persoonlijk vind ik dat heel leuk, en fanboys doen dit meestal om wat bij te steken en zich te vermaken en zelfs andere fanboys te bekeren.

    Hoeveel keer moet ik het nu nog zeggen, ik ben hier om bij te leren over de Xbox, niet om jullie leven te vergallen ofzow. Ik weet bijna alles over de Gamecube, zou jij het niet wat saai vinden? Hoe kun je het beste beeld vormen over een consolewar? Door alle consoles te kennen, natuurlijk. Daar ik bij dutchgaming.net werk, en het een multiplatform site is, moet ik zoveel mogelijk te weten komen over alle consoles en niet alleen Nintendo.

    Ben ik het compleet mee eens, Kobold. Vergeet echter niet dat het niet alleen maar GCN fans zijn die dit doen, er zijn genoeg GCn forums verziekt door xboxfanboys zoals Xterminator die zelfs door mensen van het MSXboxforum wordt uitgescholden voor fanboy (moet je nagaan zeg...)
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    HOE BEN JE ERACHTER GEKOMEN DAT IK DAT WAS???

    :D
     
  3. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb juist ff het GQ forum gelezen, nou was me dat ff lachen; wat zijn die gasten zielugggg
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    plaats "de preek" daar ook!

    versprijd het woords' gods! ik bedoel kobolds!

    *zingt willeke alberti*
    "saaaaaaaamen zijn, is samen lachen, samen huiiiilen, saaaaaaamen zijn......."
     
  5. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik ff heeeel grappige quotes erbij halen van Xboxfanboys:
    reactie door Casey
    Reactie van Xterminator
    Einde argument

    Lekker intelli he?
     
  6. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga me daar dus echt niet registreren he, ik zou me ervoor schamen. Ik als mezelf respecterende Nfan...
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    whahaha dies goed!
     
  8. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    over welke post heb je het nu eigenlijk? :p
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    eentje over iemand die iets zei, en toen antwoord kreeg, en toen opeens besefte dat ie de lul was en toen nog dommere dingen zei
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm jah sorry maar ik vond het niveau daar echt te laag.. ik bedoel ze zeiken sowieso alles af dat van MS of Xbox komt.. ik sta toch nog wel een stuk open voor de ngc etc
     
  11. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een fanboy die beweerde dat MS meer 1st party's heeft dan SOny (well duh, ze hebben er maar 1 of 2) en hierbij zei hij de makers van Munch (wat een gewone exclusieve is) en Bungie (dat niet kan door Halo op de PC)....
     
  12. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    The reinforcements have arrived I see. Nintendo! Gamecube! Ariba!

    "Me gusta tocar guitarra, me gusta cantar el sol. Mariachi me acompana, quando canto my cancion."
     
  13. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Hey ik beärgumenteer het ook..
    En trouwens die lange post van mij over dat je geen X-BOX fan kan zijn enzo. (blablablabla) Daar had ik vooroordelen.. En vindt je het gek als iedereen overal al loopt te roepen dat de X-BOX het beste is.. Misschien niet op dit forum maar er zijn er genoeg..
    En ik heb nooit zoiets gezegd zoals X-BOX slecht, Nintendo GOED.. Ik weet ook wel dat de X-BOX goed is enzo, maar ik zou het gewoon nooit kopen.. Plus dat het me geen reet aan lijkt omdat je bijna alles ook op de PC kan krijgen. Ik ga voor de Nintendo exclusiviteit..

    Ik denk niet de mensen die zo erg van X-BOX houden enzo OOIT Zelda hebben gespeeld.. Ik ben gewoon een die-hard Nintendo fan.. En vind je het gek dat je dan vooroordelen krijgt over "fans" van een console die nog NOOIT bewezen is en dan al gaan roepen dat het beter is.. Ik denk dat de meeste mensen die een XBOX gaan kopen daarvoor een PSX hadden.. En de Playstation fans kwamen ook altijd kloten op gameqube.nl dus daarom krijg je wel vooroordelen hoor.. Ik zal voortaan zo objectief mogelijk proberen te antwoorden.. Jullie zijn wel ok..

    Maar jullie moeten natuurlijk ook niet gaan klagen als wij "alles van Nintendo goed vinden".. Het is ook niet gek he dat als je op een Nintendo site lovende verhalen leest over Nintendo.. Wij zijn allemaal fans.. Ik zal ook niet meer klagen over jullie verhalen enzo, maar beärgumenteren..
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb wel veel N64 spellen gespeeld, vond er ook veel leuk, maar toch is het niet echt mijn stijl.. ik hou meer van realisme, en dat vond ik op de PC (ja ik ben een pc-gamer), toen heb ik een DC gekocht, waar ik echt heel tevreden over was. maar nu wil ik weer een console, en vond de Xbox het beste, gewoon mijn stijl van games.. dus ja pc-achtige games, maar wat boeit dat? het gaat altijd nog om een console, dus cd erin en spelen, lekker voor de bank, of met zijn 4en in splitscreen.. en ook de xbox heeft weer andere games dan de PC
     
  15. Rogier

    Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar de pc, uitbreiden wanneer je wilt (mits je een budget hebt natuurlijk :):):))
    19" scherm :)
    Optimale prestatie's op video gebied als je goeie (lees: GeForce2/3 64 MB DRR) video kaart hebt :)
     
  16. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Ja ok.. dit is ook eigelijk precies het verschil.. Onze smaken botsen met elkaar.. Ik hou ook van realisme ja, maar ik hou meer van fantasy werelden zoals in Zelda..
    Link heeft puntoren ja.. niet realistisch maar toch de vetste game-character die ik ken.. Maar ik hou ook van spellen zoals Max Payne enzo
     

Deel Deze Pagina