1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBOX] Gespoten...Mislukking

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nicotjeh., 4 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de hoge druk spuit erop :p

    je xbox 2 weken laten drogen.. en huppa zo goed als nieuw_O_
     
  2. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    als je pech heb, moet je newe kap kopen..
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    met je hoge druk spuit verf eraf?? dacht het tog niet?
     
  4. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    als je fixet verf heb wel, als je GOEIE verf heb, LAK verf v.d Praxis, spuit-bus €3,95 a 250ML (geloof ik) dan kan het er niet af..
     
  5. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij thuis was er laatst een schilder. Die gozer heeft verf op mijn Xbox laten druppelen, vuile trut dat het is. 'Oo, dat halen we er wel even af met wasbenzine'. Nu heb ik een beetje witte vlek op mijn Xbox :'-(
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem in bad stoppen }:] !

    Nee gewoon met ammoniak of terpatine of weet ik het wat goed alles schoonmaken. En je vriend een schub onder zijn hol geven.
     
  7. xboxguy

    xboxguy sneaky

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    gooi er gewoon nog een keer een dikke laag over heen
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien werkt zoutzuur wel.....
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog wel wat aceton staan...krijgen we eigenlijk alles wel mee schoon ;)

    PS: tip1. dn't try this at home....ik heb zo'n gevoel dat je plastic oplost (daar gebruiken we 't nl. voor)

    als ik je vriend was zou ik gewoon oppervlakkig de "druppels" schuren, en daarna een laag d'r overheen gooien (maar dan wel netjes). Of als je de kap wel open wil schroeven de verf eraf halen met terpetine...

    acrylverf lost het beste op in spiritus BTW....

    (waterverf lost op in water :p tsja..ik weet niet wat voor verf je gebruikt hebt ;))

    verf is ook van plastic te verwijderen met wasbenzine, maar pas op dat wasbenzine het plastic oppervlak dof maakt.

    Loog kan ook werken, maar is zeer agressief...(Oplossing van vaatwasmachine wasmiddel. Redelijk voordelig en net zo effectief als een natronloog oplossing. Bedenk dat het ook net zo aggressief is als natronloog, dus gebruik handschoenen en pas op voor spatten.)

    EDIT: als je toch aceton (of wasbenzine & loog, spiritus denk ik niet) verdun het dan wel....beter dat je een b'tje moet schrobben dan dat je plastic oplost lijktmij ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  10. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Gewoon schuren met heel fijn schuurpapier, dan is er nix aan de hand. Natuurlijk moet je de xbox dan alsnog spuiten, want je krijgt hem zeker niet meer in de originele staat.
     
  11. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    ok...de 2de reactie was reeds schuren...dus op xbw hebben we niets aan een stel papegaaitjes die alles na zeggen...die beesten schijten de boel toch maar onder en maken je waker etc.
    Voor de rest zie ik alleen maar foute antwoorden uitgezonderd enkelen.
    Aan de threadstarter, stel je vraag maar opnieuw in centrale casemod thread
    dbv
    hoop dat je er een antwoord krijgt

    edit op speciaal verzoek van bepaalde verdachte individuen krijg je zelfs de link! http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=23329
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina