1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik las een hele tijd terug een keer iets over een trucje waarmee je full arcade gamse van een vriend op je eigen account kan 'klonen' en zo gratis een full arcade game kan krijgen.
    Weet iemand hoe dit trucje precies gaat, want ik kan er niks meer over vinden :mad:.
     
  2. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Gewoon dit kopen en de code gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met hoogspringen moet je de A knop een beetje taktisch gebruiken. Eerst 1 tikje op de A knop geven zodat de springer recht omhoog gaat. Als je genoeg hoogte hebt, moet je de A knop langer ingedrukt houden zodat je over de balk zweeft. Mijn is record is nu 2.35 of 2.36, in ieder geval nog niet de achievement. Ik maak altijd teveel foutjes
     
  5. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kwam hard aan :9
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    In de lucht moet je de stick bewegen voor meer hoogte. Als je dat niet deed ga je nu veel verder komen. Mijn record is 2.42.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet je dus meerdere keren op A drukken? Ik houd altijd alleen A ff als ik afspring om de hoek te bepalen, daarna druk ik helemaal niks meer...
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    :confused: Nee hoor. Had het wel verwacht, maar dat truukje is er wel, en ik zou hem alleen gebruiken omdat ik 10 euro voor een klein 1980's spelletje teveel vindt, en hem voor 5 euro bijvoorbeeld wel zou willen kopen.
    Zo kan ik het bv delen met een maat die hem koopt, ik hem dan ook krijg en we allebei de helft betalen.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meeste games zijn 400 punten = 5euro....
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat deed ik in het begin ook. Je moet ook in de lucht op A drukken, anders ga je nooit over bijv. 2.30 komen
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lol ik dacht gewoon dat ik echt crap in dat onderdeel was. Bij de rest zit ik overal in de buurt van het WR :lol:
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Noem er dan eens 10 van de 80 op?
    Kijk de lijst maar eens door, de mooien zijn allemaal 800 punten.
    Uitzonderingen zijn voor zover ik weet Centipede&Millipede, maar die zijn niks aan. Pac-Man is ook 400 punten, maar als je de versie met meer levels wil: 800 punten.
    Geometry Wars is ook 400 punten, maar die zou gratis moeten zijn volgens Bizarre, de makers.

    Worms: 800 punten.
    Castlevania: 800 punten.
    Zuma: 800 punten.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De duurdere games zijn ook nooit op arcade kasten uitgekomen (iig de meeste niet). Het is zelfs zo dat ze niet eens arcade zijn...
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja worms en castlevania zijn ook helemaal niet jaren 80 zoals jij dat zegt
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb wel een paar leuke spellen voor 400 punten gekocht: Track and Field, Turtles, Golden Axe, Jetpac Refuelled, UNO. En er zijn nog wel een paar leuke voor 400 zoals Sonic en Double Dragon. En een spel als Ecco the Dolphin zal straks ook wel voor 400 punten te koop zijn.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bonbridge heeft deel 3 geopend, dus deze gaat dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina