1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Xbox Live!] cable not connected

Discussie in 'Games' gestart door |>341# /\/\341, 9 mei 2003.

  1. Ik heb een probleem met mijn Xbox als ik mijn Xbox aanzet en ik naar het Xbox Live! menu ga of een Xbox Live! game opstart wil hij niet connecten. Als ik dan ik Troubleshoot kom staat er cable not connected maar die zit er gewoon in. Ik ben ook al meerdere keren op Xbox Live! geweest maar nu doet hij steeds vaker zo. Moet ik hiervoor mijn Xbox opsturen of is hiervoor ook een andere oplossing?

    -|>341# /\/\341
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NB cable not connected duid er op dat je de verkeerde kabel gebruikt... welke kabel gebruik je? Misschien heb je een kabel breuk of is je modem uit.
     
  3. Ik gebruik een Straight Utp kabel die van mijn router naar mijn xbox loopt en dit zou zo moeten kloppen. Mijn kabel is ook niet gebroken want ik heb met verschillende geprobeert die ik allemaal doorgemeten heb dus er zit geen breuk in. Mijn modem is ook niet uit want anders kon ik dit nu niet typen. Ik denk dat het echt aan mijn Xbox ligt want eerst deed hij het soms wel en soms niet. Als hij het dan niet deed en ik zette mijn Xbox een keer aan en uit deed hij het wel weer maar nou doet hij het helemaal niet meer.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bel de helpdesk van Microsoft .. als je het zo uit;egd (technisch) dus zullen ze begrijpen dat je xbox problemen heeft en kan je hem dus op sturen voor repartie .. want dan is deze idd defect
     
  5. Ok ik zal de costumer care is bellen. Is wel engels toch? Beetje nadeel nou ja maar een beetje me best doen. Wat is het nummer?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ... hij staat in iedergeval hier ... www.xbox.com/nl

    er werken daar ook Nederlanders met en beetje mazzel heb je er eentje te pakken
     
  7. Oke bedankt voor de info. Ik zal het hier wel ff posten als ik meer info heb misschien krijgen meer mensen dit probleem nog.
     
  8. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    oeeeee das minde dat die hjet niet doet.
    ik krijg me niet geconnect bij gamespy maar wel
    bij xboconnect.
    misschien moet je eerst xboconnect proberen
    en dan kijken of dat er iets kapot aan is.
    als die het niet doet mot je idd ff bellen
     

Deel Deze Pagina