1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Xbox live check] IP not confirmed. & DNS not resolved.

Discussie in 'Games' gestart door Nicotjeh., 24 apr 2003.

  1. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Hoi,
    ik heb die "CONNECT STATUS" test gedaan en krijg dit als volgt.
    waneer ik Direct mijn Normale netwerkkaart kabel in mijn xbox steek kan hij mij IP vinden en niet mijn DNS...

    Waneer ik mijn Extra netwerkkaart kabel erin steek kan hij mijn DNS niet vinden en mijn IP niet vinden.. ik snap er niks van.... ik hoop als dit geen ernstig probleem is want dat heb ik echt PECH... Weten jullie meschien wat ik moet doen als hij alles goed regelt?

    alvast bedankt
    ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2003
  2. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb precies de zelfde problemen gehad. Toen kocht ik een router en alles was in 1 keer perfect.

    Wel dure oplossing maar heb ik er wel voor over
     
  3. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    is dat de enige oplossing?
    ik heb gehoord dat het ook gewoon direkt kan.

    kijk hier eens ik ben niet zo goed in engels maar staat hier de oplossing in?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2003
  4. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    daar staat dat als je je modem aan en uit zet, dat het dan helpt, omdat, probeer het eens zou ik zeggen, kan geen kwaad denk ik ;)
     
  5. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Dat werkt niet. :mad:
    iemand anders nog een idee?
    please help!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    meer input , meer details nodig ...

    Welke provider, welke modem, wat voor type verbinding ... wat voor kabels gebruik je .. heb je een directe verbinding geprobeerd enz... Deze melding kan alles betekenen
     
  7. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies. Als je een directe verbinding gebruikt, dus bijvoorbeeld gebruik maakt van een ethernet modem, dan dien je wel je inloggegevens van je provider op te geven in je Xbox Live console. Een vriend van mij had dat ook.
     
  8. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik heb Directe verbinding geprobeerd en ook via een andere netwerkkaart, mijn provider is Zeelandnet ik heb verbining via kabel, ik gebruik voor mijn extra netwerkkaart een crossover kabel....

    heb je hier genoeg aan?

    PS: Ik kweet niet wat voor modem ik heb:eek:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2003
  9. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor een directe verbinding heb je in ieder geval geen cross cable nodig, maar een gewone netwerkkabel. En dan is in prinipe het enige, dat je moet doen je inloggegevens (username/password) even invullen.

    De tweede netwerkkaart werkt ook netjes? Heb je Internet Connection Sharing ingeschakeld?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waarschijnlijk com21 ... check even deze centrale thread zeeelandnet mogelijk kunnen ze je daar verder helpen .. ga ik weer verder nadenken...


    Voor de directe connectie welke kabel heb je daarvoor gebruikt (toch wel de kabel in de pc?)

    Goede tip .. kan je wel xbconnect gebruiken
     
  11. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat die pc het internet op kan en dat de andere netwerkkaart dmv een CROSSkabel verbonden zit aan je Xdoosje. Share nu die ene verbinding (die het internet op kan) voor die andere verbinding (dat je Xbox op het internet kan dus) en zet dan je Xbox aan. Nu vind ie automatisch dat 192... adres en hoef je ook niks meer in te stellen op je Xbox en dan werkt het.

    Suc7
     
  12. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik gebruik voor mijn Direkte conectie gewoon mijn pc kabel die aan mijn modem zit... en ja ik kan op xboxconnect....
    hoe share je trouwens?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm .. als je op xbconnect kan heb je hem al geshared ... als het goed is ... je hebt ook problemen met de direkte connectie .. ik zou als ik jou was deze vraag ook even posten in de centrale topic van Zeelandnet ... misschien kunnen andere zeeuwen jou helpen
     
  14. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    [Xbox live check] Hebben jullie dit ook gehad?

    Meschien weten jullie het nog wel.
    toen ik met een probleem hier kwam dat ik steeds zo'n DNS error
    kreeg.. ik heb toen wel 50 keer die test gedaan zonder geluk...
    maar een dag daarna deed ik het nog 1 keer en toen kwam er een scherm met een loading balkje waar boven stond: Your xbox is now updating ofzoiets en toen ging alles goed met de test
    hoe kan dit? steeds niet gelukt en opeens reken hij de test goed en vind hij mijn dns.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Router opnieuw gestart misschien?
     
  16. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Nope... Gewoon met Extra Netwerk kabel...
    oja trouwens Direkte verbinding lukte niet
    *weird*
     
  17. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, eerst had ik ook zo een fout met de DNS shit, maar toen zat de router kabel er half in ofzo :{, daar kan het ook aan hebben gelegen
     
  18. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    bedoel je met directe verbinding pc of gewoon uit de muur?
     
  19. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Uit de muur. :)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    thread gemerged

    reason: same thread starter.. same topic

    is het iets overzichtelijker
     

Deel Deze Pagina