1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live gold werkt niet na het gebruiken van een geaccepteerde prepaid card

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MartijnB88, 18 dec 2016.

  1. MartijnB88

    MartijnB88 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!

    Nadat mijn live gold account was verlopen heb ik via het web een prepaid kaartje gekocht. De 25 cijferige code ingevoerd, code werd geaccepteerd maar vlak daarna een fout melding in beeld. Heb de fout code helaas niet opgeschreven.
    Als ik bij mijn xbox account kijk staat er dat ik op 13-03-2017 mijn gold membership weer moet verlengen, maar ik heb dus geen enkele vorm van verbinding.

    Wat ik al geprobeerd heb, Account volledig van de console verwijderen, console weer terug naar de fabrieksinstellingen, de bekende netwerk test(Alles werkt goed)

    Xbox support nog niet gebeld want die zijn dicht.

    Alle tips zijn welkom!

    Alvast bedankt
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Werkt de code nog? Want ik heb dat ook gehad met een season pass en die code kon ik nog gewoon via Xbox.com redeemen.
     
  3. MartijnB88

    MartijnB88 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook al geprobeerd, maar de code is al gebruikt verschijnt dan in beeld.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hm gek, dan moet je toch morgen even support bellen.
     
  5. MartijnB88

    MartijnB88 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is inmiddels opgelost, nog maar een prepaid kaart van een maand gekocht en die code ingevoerd. Dit bleek te werken.
     

Deel Deze Pagina