1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[xbox live marketplace] download could not be completed

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vic Vega, 28 mrt 2006.

  1. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    De laatste tijd krijg ik vaak bij het downloaden van demo's dit bericht:

    'The download could not be completed. Please try again later. Any points used for this transaction have already been deducted from your balance and will not be deducted again'

    Ik kreeg het al bij de demo van Full Auto, en nu ook bij die van Blazing Angels. Heel erg irritant.

    Bij het downloaden van een filmpje had ik het ook een keer, ik deed 2x 'try again' en toen ging het wel door met downloaden.

    Heel vaag...weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, of waar het aan ligt. mn NAT is btw wél 'open'.
     
  2. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde nu, ik kan helemaal niks downloaden van de marketplace op dit moment, en de marketplace tests op xbox.com werken ook niet. Lijkt erop dat er iets mis is want gisteravond werkte het bij mij nog perfect.

    zou iemand anders eens willen proberen iets willekeurigs te downloaden?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  3. crasher

    crasher Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook problemen mee gehad
    hij stopt als je controller uitvalt of als je screen saver aangaat.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb het nog maar 1x gehad.
    Deedt ik weer opnieuw, en na 1 Seconden lukte het wel gewoon.
    Dus weet niet waar het aan ligt.

    @ Crasher

    Volgens mij heb ik dan niet hoor. Als mijn controller uitvalt, gaat het downloader gewoon door volgens mij.
     
  5. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit bij FN3, maar volgens mij wist ik wel waarom dit gebeurde. Als je naar screensaver gaat moet je niet op een knop drukken om eruit te komen. Als je terug wilt moet je gewoon je pookje bewegen, maar geen knoppen in drukken. Dit werkte bij mij :{
     
  6. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is het bij mij niet...als ik er bij zit en wacht gebeurt het ook..geen screensaver erop, of een controller die uitvalt.. Ik kan nu de demo van blazing angels helemaal niet meer downloaden :confused: echt heel vaag
     

Deel Deze Pagina