1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Magazine NL suggesties?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door arthurg, 8 jul 2002.

  1. arthurg

    arthurg Xbox Magazine

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Aangezien de redactie van Xbox Magazine momenteel weer druk bezig is om het tweede nummer te vullen, vroegen wij ons af wat de lezers (ik neem aan dat er daar wel een paar van te vinden zijn hier :confused: ) van het eerste nummer vonden.

    Alle suggesties, kritiek en lofuitingen zijn welkom. Wat wil je anders? Wat wil je niet? En wat je zeker weer?

    Alvast bedankt,

    Arthur Geraerts
    Xbox Magazine
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het blad helaas niet gekocht *schaam*. Was wel naar de winkel geweest, toen lag het er alleen nog niet, binnenkort nog maar eens ophalen.

    Iniedergeval is het misschien leuk om games als Splinter Cell / Raven Shield eens te beta testen :).
     
  3. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!
    Ik vond em wel leuk hoor!
    Lekker kritisch, een leuke design en een vlotte babbel.
    Meer reviews lijkt me wel gaaf en natuurlijk een bonus dvd met demo's: dan gaat ie helemaal goed verkopen.
    Nummer twee heb ik bij voorbaat iig al gekocht!
    :)
    Succes, jongens en meiden!
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Demo DVD is dus gewoon niet haalbaar door de enorme kosten die je maakt als je DVD-9 wilt laten drukken..
     
  5. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het eerste nummer zeker ok. Goede previews en veel reviews, zo mag ik het graag zien, maar het zou leuk als jullie er een demo of een poster bij deden ofzo. De gamecube reclame leek me trouwens niet zo op z'n plaats maar ach whatever...

    Wanneer komt het 2e nummer uit?
     
  6. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Dang!
     
  7. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een goeie magazine lekker veel informatieee. alleen beoordeling vind ik niet echt kloppe met mijn mening bijv bij fifa zo laag punt te geven dammmmmmmm hij is zeker een voldoende waard maarja dat is weerr julie mening verder is het een tof magazine
     
  8. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa verdiende iets hoger maar Gunvalkyrie gaven ze de waardering die het verdiende!
    Hulde... alleen: even veel als Halo???
    HUH??
    En: halo past beter op een pc? Waarom???!!
    (als je em vergelijkt met goldeneye bv)
     
  9. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    Grotere screenshots
     
  10. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Een fusie met XboxWorld? Heb je gelijk een relatief grote achterban :p
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    ten eerste, LEUK BLAD!

    die 50 redenen zijn wel gaaf, de lay-out van het blad zit goed in mekaar, je begint met een voorwoordje, een inhoudsopgave, dan wat nieuwtjes en reviews.
    reviews waren goed, misschien is het een leuk idee bepaalde spellen met elkaar te vergelijken enz.
    de toekomstige spellen moeten meer worden belicht, cmr3, conflict desert storm, gp4 en deathrow waren goed uitgevoerd!

    erg goed blad, jammer dat we zo lang moesten wachten op nummer 2 :'-(. om de maand zou veel beter zijn, maar dan moeten jullie de kwaliteit én kwantiteit wel hetzelfde houden!
     
  12. robert22nh

    robert22nh Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg ervoor dat je nieuwtjes kan plaatsen wat nog niemand weet. Als ik een ander blad koop heb ik alles wat daarin staat al veel eerder op het internet gelezen.
     
  13. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer mensen het blad kopen hoe vaker ze er eentje kunnen maken toch?
    Dus als alle pu lezers die een xbox hebben of gaan kopen DIT blad kopen dan is dat snel opgelost.... of loop ik te hard van stapel.

    OF huur de xbox-crew aan (wouter, Kseen), dan heb je meteen een troep gemotiveerde journo's aan je zijde !
    (k vind het niet eens zo'n slechte!)
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    DEMO DEMO DEMO.
    en bijv kortingen voor spellen : Amped voor 50 eur enz
     
  15. y_me007

    y_me007 DUDE

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat ik graag zou zien is aan het einde van het blad een database met een soort van kleine recap van de reviews van vorige magazines dan weet je tenminste snel wat de game heeft gehad voor punt en in welke nr de review stond zodat je het weer helemaal kan lezen. (irriteer ik me aan bij de PU)

    -misschien iets meer kleine feitjes aan het begin van het blad.

    -Een release lijst zou kunnen maar die zou ik op website plaatsen ofzo because "these dates are subjected to change".
    Een beter onderhouden Internetsite is misschien ook wel makkelijk, idd misschien een soort van fusie met XBW.nl zou slim zijn want dan heb je idd een grote solide achterban.

    verder vind ik het een heel goed geschreven blad en hebben jullie hele goede reviews en previews. GA zo door
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2002
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze hadden een uitgebreide preview van Colin Mcrae waarvoor ze bij codemaster geweest zijn. Nieman anders had die info voor zover ik weet. Heet niet voor niks: Special! :)
     
  17. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het blad gekocht, en nadat ik het gelezen had heb ik ook gelijk een meel naar de redactie gstuurd met tips voor het opkomende nummer.
     
  18. arthurg

    arthurg Xbox Magazine

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste reactie:

    Ja sorry onze website is crap. Helaas hebben we niet echt veel tijd om daar nu naar te kijken, aangezien we onderbemand al weer druk bezig zijn aan het volgende nummer.

    Splinter Cell... Komt er aan. De rest mag ik nog niet al te veel over kwijt.

    Halo: Onze reviewer gaf het een 8.5. Dat is erg hoog. We zijn erg zuinig op onze cijfers en willen niet met hoge cijfers strooien alsof het niets is. Wees eerlijk, als je een 8.5 op school krijgt is dat ook niet al te slecht. Maar goed het blijft een mening natuurlijk.

    Overigens moeten we natuurlijk de concurrentie aan met het internet wat actualiteiten betreft. Dit hopen we goed te maken door een meer uitgebreide en kritische blik op spellen. En natuurlijk previews van spellen die je in Nederland in ieder geval nog niet eerder hebt kunnen lezen in de bladen.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is inderdaad waar mags moeten profiteren en toeslaan : Uitgebreide (p)reviews, wat beta testing enzo is ook altijd lekker :). Echt Nieuws is gewoon niet te doen voor een mag hoewel het er WEL in moet omdat er ook nog mensen zijn zonder een internetverbinding (raar maar waar :{)
     
  20. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst bedankt voor jullie goede blad. Ik heb me al geabbonneerd dus ga zo door!

    Waar ik me alleen een beetje aan stoorde waren toch de korte reviews. De verhaaltjes zijn wel erg beknopt, en het komt soms zelfs voor dat er bij de beoordeling minpunten worden genoemd die in de review zelf niet eens staan. De screenshots vind ik ook een beetje te klein. Dan heb ik liever wat minder screenshots, maar wel grotere screenshots.
    Die korte reviews kan natuurlijk komen doordat het jullie eerste nummer was, dus jullie hadden 'nog wat in te halen' qua games. Maar ik hoop toch dat in het volgende nummers review van een kwart pagina niet meer voorkomen.
    Ik heb zelf liever gewoon een paar reviews ala die van Colin Mcrae 3.0 (thumbs up trouwens wat dat betreft) dan een heleboel van die kleintjes.

    Verder zijn de reviews lekker kritisch, daar hou ik wel van. De inhoud vind ik ook oke, hardware, cheats etc.. tis lekker compleet.
    En de schrijfstijl vond ik opzienbarend goed voor zo'n debuterend blad. Ik bedoel daarmee mooi woordgebruik, goed taalgebruik enzo. De reviews zijn vrij serieus, maar niet té, en ook niet overdreven grappig zoals de Power Unlimited.

    Al met al vind ik het blad dus top, behalve dan die wat korte reviews... En volgende keer geen Gamecube reclames meer aub ;)
     

Deel Deze Pagina