1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX mic.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baaatss, 2 jul 2013.

  1. Baaatss

    Baaatss Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik zit dus met een probleem met m'n xbox mic.

    Ik heb gewoon de standaard xbox mic die ik bij mijn XBOX 360 Slim kreeg, het probleem is dat ik eerst het geluid door m'n headset kreeg afgespeeld en nu alleen nog maar via de televisie. Met een spel als Call of Duty is dit redelijk kut. Als ik bij mijn instellingen van m'n audio kijk, staat hij gewoon op: "Play through both". Dat zou dus moeten inhouden dat hij door mijn headset dan wel mijn televisie zou moeten afspelen. Ook als ik hem instel op "Play through headset" word het geluid niet afgespeeld via mijn headset. Ik heb al verschillende headsets geprobeerd van vrienden en ik heb zelfs al een nieuwe gekocht, maar steeds hou ik hetzelfde probleem.

    Iemand met hetzelfde probleem of mensen met oplossingen?
    Laat het alsjeblieft snel even weten. :)

    Houdoe,
    Baaatss
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je dit ook ingesteld in de xbox 360 zelf? Lees eruit dat je het ingesteld hebt je audio systeem?
     
  3. Baaatss

    Baaatss Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan een foutje, ik heb dit inderdaad ingesteld op mijn XBOX zelf
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Stel hem zo in en hij zou moeten werken
    Zie screenshot;

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  5. Baaatss

    Baaatss Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik hem dus ingesteld staan, maar werkt nog steeds niet.
     
  6. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je je tv aangesloten?

    HDMI of de oude manier?
    Daar kan ook nog een verschil inzitten.

    Welke headset en welke kabels gebruik je?

    Misschien die grote platte die achterin je Xbox moet?

    Met die info kan ik iets meer.
     
  7. Baaatss

    Baaatss Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv is aangesloten met een HDMI aansluiting.
    Het is gewoon een headset die ik bij mijn XBOX kreeg, en de aansluiting zit gewoon in de controller, dus niks wat achterin mijn XBOX moet, of kan.
    Foto headset:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alles staat goed idd. Als andere headsets het ook niet doen. Misschien is er dan iets met de aansluiting op de controller. Of heb je al een andere controller geprobeerd? :)
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Die headsets zijn echt berucht om het simpelweg *niet werken*. Ik heb er 3 die ik bij een Xbox kreeg die het allemaal niet deden. Ik zou kijken of je ergens (tijdelijk) een andere kan scoren.
     
  10. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik idd ook eentje gehad en die werkte niet.

    Vandaar over gegaan op " echte " headsets en heb nu een Tritton Warhead.
    Zekers geen spijt van.
     
  11. Baaatss

    Baaatss Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naast die headset ook nog een andere die ook niet werkt en precies hetzelfde niet doet. Daarnaast heb ik thuis ook drie verschillende controllers, dus aan de aansluiting zal et niet liggen aangezien ik er niet bij nadenk welke controller ik pak.
     
  12. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor headsets heb je getest?

    Ook zoiets als mijn avatar of alleen origineel Xbox360?
    Probeer je Xbox eens aan te sluiten via de analoge manier en probeer dan eens of het geluid het doet.
    Het kan zijn dat de HDMI kabel die je hebt geen audio ondersteunt (ja die zijn er ook :D ) of probeer eens een andere HDMI poort.Daar zou het ook nog aan kunnen liggen.

    Heb je je tvdrivers geheel up to date?
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb exact hetzelfde. een tijdje werkt ie wel dan weer niet. Dit probleem van jou is niet op te lossen, met deze headset.

    Enige wat je kan doen is een andere headset kopen ik heb voor een wireless gekozen van MS. Werkt voor mijn doeleinden prima!
     
  14. Baaatss

    Baaatss Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de andere headset die ik heb liggen met precies dezelfde symptomen als die standaard headset: http://www.wehkamp.nl/games-films-speelgoed/xbox-360/xbox-360/gaming-headset-xhs10-x-box-360-(bigben)/C25_5EC_5EC_266060/?BC=GOA&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCr_B0NxiCjCnxxixi&BAC=ALG

    Ik heb boven en beneden een TV in het huis, en beneden zit een veel betere, ofja duurdere HDMI kabel in, dus aan de HDMI zal het ook niet moeten liggen. Via de analoge manier was hij vorig jaar ook altijd al aangesloten, toen had ik het probleem ook al, maar heb ik er nog niks aan gedaan.

    En ik zou niet weten hoe ik zou moeten kijken of mijn tvdrivers nog up to date zijn?
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe mij echt een lol ga niet aan je tv sleutelen .... echt ik heb dit zelfde nog steeds ook een slim headset werkt niet en soms blijft mijn controller in trilstand staan tijdens het spelen ........... het ligt dus aan het gedeelte draadloos tussen de xbox en de controller en de ene keer doet de headset het wel en vervolgens weer maanden niet!
     
  16. Baaatss

    Baaatss Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn headset is dus niet dat hij het af en toe wel doet, beide doen ze het gewoon niet meer.
     
  17. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je doen door je tv op internet aan te sluiten en dan via je intellingen menu checken.
     
  18. Baaatss

    Baaatss Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat ga ik niet doen. Simpelweg omdat ik op twee verschillende tv's speel en het allebei hetzelfde probleem is. En omdat ik er geen verstand van heb.

    Andere mensen nog andere suggesties wat te doen?
     

Deel Deze Pagina