1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    That's what she said

    :+
     
    Rampage en CrazY vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FTFY.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    RROD 2.0 incoming :+
     
  5. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ga van home naar mixer en zie gelijk Super Mario Odyssey staan, maar ok dat kan dus gewoon.

    De media is er heel stil over en je hoort er ook niemand over, maar het kan wel nog gewoon via de webbrowser, maar de vraag blijft kun je er een ban voor krijgen ???



    Er komt nog een kerst update aan als het goed is, want dat doen ze nog wel vaker in December

    https://majornelson.com/2017/10/27/a-gift-to-insiders-more-new-features/
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2017
  6. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Twijfel toch of ik de one x moet halen. Ik heb een full hd scherm en de 4k tv komt er voorlopig niet.
    2 dingen die mij over de streep kunnen trekken zijn:

    1. Daadwerkelijk mooiere graphics op een full hd scherm.
    2. Het geluid wat de one x maakt. De one s hoor ik bijna niet, mijn ps4 slim is soms net een föhn. Zelfde geluid als de one s is top!!!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ook zit even met een vraag, op het oog van de veiligheid over mijn account.

    Ik heb mijn 360 al lange tijd geleden de deur uit gedaan vanwege met name de komst van de One S in mijn woning.

    Nu heb ik de 360 die ik had wel verkocht via een vriend en die heeft mij verzekerd dat alles gewist was.

    Vreemd nu is dat ik na het afsluiten van Wolfenstein even kijk bij mijn achievements en daar o.a. een game over Disney's Frozen zie staan en meerdere 360 games die ik nog nooit heb gespeeld. Bij sommige van die games staan ook achievements vrijgespeeld.

    Kan iemand mij vertellen hoe dit zit?

    Zelf heb ik ook wel eens het idee gehad in eens achievements erbij te hebben gekregen, maar dat kan ook door een bug zo zijn geweest en dat een latere patch of hot fix die alsnog heeft doen vrijspelen.

    Neemt niet weg dat ik een beetje bezorgd ben en behoefte heb aan een goed en duidelijk antwoord hierin. Ik heb nooit mijn WW afgegeven aan iemand, dat moet ik er nog wel even bij zeggen.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Waarom moet je vriend je dat verzekeren? Heb je geen factory reset gedraaid voordat je hem verkocht?

    Als je achievement unlockt van games die je niet hebt, lijkt het me duidelijk dat iemand op je account zit te gamen, ja. Ik zou als eerste even naar die 'vriend' gaan.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt voor het meedenken, maar ik heb hem ook herhaaldelijk gezegd het te formatteren etc.

    Punt is dat ik eerst een gedetailleerder antwoord moet hebben voor ik kan bevestigen of je gelijk hebt of niet.

    En trouwens kan het niet echt dat iemand op mijn account zit te spelen, want anders zou die ook dingen hebben kunnen kopen en dat is nog nooit door iemand anders dan mijzelf gebeurd.
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Punt is dat het handig is dat zelf te doen voordat je je apparatuur verkoopt.

    Natuurlijk kan dat wel. Zeker als het om iemand gaat die je kent, zou het prima kunnen dat diegene het te ver vindt gaan om jouw geld te spenderen. Bovendien maakt diegene het dan voor jou wel erg makkelijk om erachter te komen wat er aan de hand is.

    Staan er op je account een hoop digitale 360-games? Van Games with Gold bijvoorbeeld. Als er veel waarde aan je account gekoppeld is heeft 'vriend' er baat bij je account op de 360 te laten staan, die games kan hij tenslotte niet op zijn eigen account spelen. Achievements ontgrendelen niet zomaar uit het niets. Die games die jij op je account ziet staan zijn gespeeld op jouw account, punt. Als jij ervan overtuigd bent dat jij dat niet gedaan hebt, is óf je account gehackt óf je vriend spreekt niet helemaal de waarheid.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als dat het geval is heeft die een erg groot probleem. Ik heb, zoals je gelezen hebt, tegen hem gezegd het allemaal goed te doen. Ik zal vanavond even met mijn jongere broer overleggen, die kent hem ook erg goed. Ik weet 100% zeker dat die me verder kan helpen de waarheid te achterhalen.

    Ik moet er nog wel even bij zeggen dat er daadwerkelijk nog niet door anderen iets van mijn geld is gekocht via mijn account. Ik hou al mijn transacties strak in de gaten.
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Welke games zijn het die jij je niet kan herinneren? Die Frozen-game die je noemde is waarschijnlijk die crappy gratis Candy Crush-kloon, misschien heb je die ooit zelf opgestart en ben je dat vergeten omdat het zo matig is.

    De demo's van Arcade-games op de 360 verschijnen soms ook in je lijst, maar daarmee kan je geen achievements ontgrendelen. Als er ergens dus meer dan 0 Gamerscore bijstaat, is dat gewoon de volledige game geweest. Kijk ook even naar de data waarop games voor het laatst gespeeld zijn, of wanneer achievements ontgrendeld zijn.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Die data is verschillend van de achievements. Van een hele tijd terug, tot recenter. De Frozen game is niet het enige en heb ik zeker weten nooit gespeeld, ben geen Disney fan. Ook speel ik nooit demo's en zelden of nooit arcade games. Laatste arcade game was Battlefield 1943 op de Xbox 360.

    Ook stond FIFA 12 er nog tussen. Die zou ik wel gespeeld kunnen hebben, maar dat kan ik mij niet herinneren en bovendien vind ik het heel vreemd dat juist dit soort games bovenaan in de achievement lijst staan. Ik weet ook zeker dat ik niet naar een lijst heb zitten kijken die in vergelijking staat met één van mijn Xbox Live vrienden.
     
  14. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Zoals Racerblade01 al aangaf snap ik niet dat je zelf alles niet hebt gewist. Kleine moeite groot plezier. Nu zit je met gedoe achteraf.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb het er even over gehad met mijn broer @Head Ninja . Hij heeft meer verstand van het technische gedeelte van de Xbox consoles. Voorlopig even het wachtwoord gewijzigd en dat zou genoeg moeten zijn.

    De reden dat ik niet alles zelf gedaan heb, is omdat ik vrienden moet kunnen vertrouwen. Ik zal het hem nog wel eens navragen, maar 100% zeker weten rond hem doe ik alles nog niet. Ik moet natuurlijk ook niet zomaar met beschuldigingen komen, want die achievementlijsten waar ik het constateerde zijn er bepaald niet beter op geworden sinds de nieuwe DB update. Ik kan dus een verkeerde lijst voor mijn neus hebben gehad.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog een weekje. Duurt lang.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zeven dagen om precies te zijn. Net als vroeger bij Sinterklaas of je verjaardag streepjes zetten als je wakker bent.
     
  18. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Gamemania is aan het etteren met de inruil actie met de X.

    Ik heb de X gepreorderd met het idee er 140 voor te krijgen [​IMG][​IMG]

    Verstuurd met Tapatalk
     
  19. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aardig wat games beginnen nu de 4k patches te krijgen om te preloaden.
    Quantum Break zie ik ook nu in me lijst staan naast wat andere.
     
    X-Junk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina