1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    "Tja hoe langer ik wacht hoe groter de verandering"

    Je hebt upgrade angst.
    Ik begrijp t :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    Santino, Mallakai, X-Junk en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gisteren eindelijk eens de tijd gehad om te gamen op de X :+

    COD ziet er strakker uit, zelfs op een 1080p scherm. Kleuren lijken wat feller en de waas is weg. Dus prima investering geweest. Nu nog een 4K TV :+
    Denk alleen niet dat ik de vrouw over kan halen om na de X een 4K tv te kopen.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Je hebt ook gewoon 4k monitoren die je kunt gebruiken als je geen grote tv wil
     
  5. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja en daar heb ik geen plaatjes of Engelse woorden voor nodig, want die leeftijd heb ik al gehad, maarja aangezien je het alleen maar doet om meer berichten te krijgen en geen leven hebt, begrijp ik het wel weer.

    Kinderen je hebt er niks aan zucht
     
  6. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja liever upgrade angst dan DLC angst, want dan hebben mensen opeens geen geld en zijn ze boos, en als het gaat om een upgrade van een console die ze al hebben, dan hebben ze ineens geld genoeg en dan kan er ook nog een nieuwe tv bij ???

    Over een paar jaar mag je weer betalen voor een upgrade of een echte opvolger, dus ja die angst is er wel, maar ook gewoon het gevoel dat je ondankbaar bent en alleen maar meer wild speelt daar ook een rol in, want je wil ook wel eens gewoon tevreden zijn met wat je hebt.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben jij wel serieus of misschien een troll of zo?
    Je hebt wel een bijzondere visie op gamen
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2017
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt de leeftijd wel gehad voor Engelse woorden? :+
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Deze dude is serieus
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Heb de One X ook sinds woensdag en speel wel op een 4K scherm (samsung KS9000).
    Ben ontzettend tevreden met de aankoop en heb inmiddels kunnen testen met de volgende games waarbij ik met name onder de indruk ben van de 360 games.... (het verschil is bizar)

    Forza 7
    Was al een fraaie grafische verschijning maar is nu zeker met bepaalde lichtval echt een plaatje. Alle karteltjes zijn weg de vaste asfaltkorrels zijn zowat te tellen. Weinig op aan te merken en een flinke stap omhoog vanaf de One S waar ik ervoor op speelde

    Gears 4
    Alleen nog getest in 4k modus maar ik heb het idee dat ik deze liever ga spelen in de performance 1080p60fps mode welke ik nog wel moet testen. in 4K ziet Gears 4 er weliswaar ultrastrak uit maar de game schreeuwt om 60fps en de drukte was wat onrustig voor mijn ogen in 4k met 30 frames.

    SWBFII
    Fraaie game welke ik alleen op mn ps4 pro en nu in EA Acces op One x heb kunnen spelen. Game oogt fraai maar op sommige vlakken ook wat grof. Ik moet de Digital foundry video afwachten maar heb het idee dat de game iig niet over 1440p heen gaat en had bij vlagen misschien iets meer verwacht.

    Fifa 18
    Behoorlijke vooruitgang vanaf de One S. Game ziet er uberstrak uit. Kan niet wat noemen wat hier grafisch verkeerd aan zou zijn.

    Assassins Creed Origins
    Game is beeldschoon, zand ziet er scherp uit, die palmbomen in de zon... ik kan er uren naar kijken hoe dwaas het ook klinkt. Heb de game alleen niet op de One s gespeeld. Duidelijk is wel dat dit by far niet mogelijk is op de One S.


    Gears of War 3
    Enorme, upgrade tov de 360 variant. Wat de One X met deze game doet... Het gaat klinken als een promotiepraatje maar net als onderstaande titel ik kon het niet geloven dat ik foto's ben gaan maken en deze aan vrienden stuurde om te vragen welke game het was. Aan de details van de begroeiing in de gebieden waar je rondloopt wordt nog wel verraden dat de game wat ouder is maar het kan zich met de 4k strakheid uitstekend meten met alles wat er verder te spelen is. Speelde spontaan act 1 weer uit :D

    Mirrors Edge
    Deze speelde ik nog even voor Gears 3. Omdat dit de eerste x360 enhanced titel was die ik speelde was mijn blijde verbazing hier het hoogst.

    Bayonetta
    Dit betreft geen enhanced titel maar wilde kijken hoe de game zich kon meten met de Wii U versie en mijn beleving van de oude Xbox 360 versie. Ik durf het niet met zekerheid te stellen maar had het idee dat de game net wat soepeler liep, heb geen enkel hikje kunnen ontdekken maar hoop stiekem hier nog op een echte update.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens NXGamer.

     
  12. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Deze man...naar links en rechts kijken.
    Ga je ook nooit naar de bioscoop dan trouwens? :p
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik zou zn punt wel kunnen begrijpen als je op 2.5 meter kijkafstand 55 inch prefereert boven 80 inch (om maar ff wat te noemen)
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Of hij heeft maar 1 oog .. :+
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb een specifieke vraag.

    Ik heb een 55"oled 4k HDR tv en een ps4 pro en ben een vervend en verwend consolegamer. Ik game niet op een PC.

    Voor de firstparty titels is het voor mij vooralsnog niet nodig om ook een xbox one x in huis te halen.

    T.a.v. thirdparty titels zou dat anders kunnen liggen.

    Als een thirdparty game er eenmaal mooi genoeg uitziet (bijv. cod ww2, wolfenstein 2) dan is voor mij het aantal fps veel belangrijker dan de resolutie en ik vind HDR belangrijker dan resolutie.

    Om concreter te zijn: ik vind het niet zo boeiend dat wolfenstein op 1800p op de xbox one x loopt en 1440p op de ps4 pro terwijl ze beiden non HDR zijn, maar ik kan er echt slecht tegen als (hypothetisch)zou blijken dat de xbox one x versie dan bijv. ook nog eens HDR zou hebben en op 60 fps zou lopen itt tot de ps4 pro waarop de game op 30 fps loopt en geen HDR ondersteuning heeft.

    Nu weet ik dat mijn vb. tav wolfenstein 2 niet opgaat (die games zijn identiek qua fps en hdr ondersteuning alleen de resolutie van de one x is hoger), maar heeft iemand wat meer informatie over de vraag of het in de nabije toekomst zo zal zijn dat bij third party titels de xbox one x qua fps ver over de ps4 pro heen gaat én/of dat de third party titels op de one x wel hdr zal hebben en de pro niet? Als dat namelijk wel zo is dan is het voor mij het overwegen waard om ook een one x in huis te halen.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik denk zelf dat HDR niet exclusief gaat worden voor een bepaalde console met betrekking op sommige games. Volgens mij heeft HDR ook weinig te maken met extra rekenkracht maar dat kan ik mis hebben.
    De verschillen die we gaan blijven zien zijn performance en resolutie. Als er voor de een HDR word toegevoegd dan krijgt de ander het zeer zeer waarschijnlijk ook omdat het allebei consoles zijn die HDR ondersteunen en volgens mij is dat genoeg.

    Is er trouwens iets mis met de charge and play kits voor de xbox controller? Die dingen zijn bijna niet te krijgen man.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    en verschil in fps?
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dunno. Wel wat maar niet gek veel volgens mij. Denk de X vooral mooiere gfx kunt weergeven en meer op je scherm maar volgens mij zijn de fps meer gerelateerd aan de gpu (of cpu) en die is niet zo gebufft als de rest van het apparaat. Maar hey, hier ga ik behoorlijk buiten mijn kennis en ik weet zeker dat er vast iemand is hier die je het fijne kunt vertellen erover.

    I
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw Gears 4 komt naar Gamepass 1 december. En deze black friday kan je gamepass kijgen voor 1 euro op de store. Dus als je Gears 4, Halo 5 etc wilt spelen met de patches is dat wel een goede deal.
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Bummer, heb ze net gehaald voor 35 in een bundel..
     

Deel Deze Pagina