1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nice!! Vroeg me afgelopen week nog af wanneer Gears 4 naar Gamepass zou gaan komen. Heb nu de Gamepass trial en ben misschien wel van plan dit door te zetten. Nu met de toevoeging van Gears 4 is dat helemaal top. Want speel momenteel de Trial van GoW 4

    De $ 1 is nu al actief voor Gamepass.

    Link naar de store: https://www.microsoft.com/en-US/store/p/xbox-game-pass/cfq7ttc0k6l8/0001



    @Rienbu Heb je sowieso teveel betaald. ;)

    https://xbox-store-checker.com/en/g...ar-4-and-Halo-5-Guardians-Bundle/c3dt5h21q8mc
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2017
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Jaaa gvd!!

    Btw, zijn alle spellen in de lijst speelbaar van Gamepass?? Zie ook gears of war 1/3 en ultimate erbij staan dus die zijn ook gewoon gratis* speelbaar?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jup.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Oke top. Want niet bij elke game staat free with Gamepass waardoor ik twijfelde..

    Damn baal nu wel een beetje dat ik te snel die bundel heb gekocht lol
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alles wat in Gamepass zit, is gratis te spelen met een Gamepass abonnement.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  6. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb sinds vorige week de Xbox One X (Scorpio Edition) en ik ben er echt ontzettend blij mee! Games in 4K, snellere laadtijden, hogere framerate etc etc. Het is een weekje goed gegaan bij mij, maar sinds kort faalt de Xbox One X heel erg van mij. Ik had een 3TB Harde schijf van Toshiba die ik al lange tijd zonder problemen gebruik, waarop al mn games staan, zodat ik niks opnieuw hoefde te downloaden. Games speelden prima en ik had nergens problemen mee, tot sinds kort.

    Het begon met Fallout 4 toen ik ineens save corrupt files kreeg. Vanaf dat moment kreeg ik steeds de melding dat ik al mijn local save data moest verwijderen. Uiteindelijk heb ik dat gedaan, want die pop-up kwam om de zoveel minuten weer terug. Het beeld bleef een halfuur zwart en er gebeurde niks, uiteindelijk ging ie uit en startte ik het opnieuw op. Daar begon de problemen.

    Ik ging verder gamen met Fallout 4 toen precies dezelfde melding weer naar voren kwam. Oké, ik negeerde het in eerste instantie en toen ik de volgende ochtend de Xbox opstartte kreeg ik de melding: Er is iets misgegaan met de Error code E102 (Troubleshoot menu). Er was niks anders te doen, toen ik verder keek op internet, dan een reset doen. Maar bij elke reset start ie opnieuw op en komt er weer de E102 melding.

    Na zoveel pogingen lukte het wel, maar toen bleef de reset hangen op 60% en enkele pogingen daarna deed ie het wel weer. Ik weer alles opnieuw instellen (en ik had ook mn Harde schijf maar geformatteerd voor de zekerheid), maar het volgende probleem kwam aan het licht. Wifi werkt ineens niet meer goed. Dan vliegt de downloadsnelheid naar 80 mb/s om vervolgens te droppen naar nul en constant de melding: installatie is gestopt. Wifi in huis werkt verder perfect en stabiel. Ik naar mn Xbox netwerkinstellingen kijken en dan krijg ik de melding: uw installatie is nog niet voltooid en ik kan niet meer dan menu in, ook niet na opnieuw opstarten. Met andere woorden: ik kan niks en games downloaden niet. Al met al weer een reset doen. Sindsdien heb ik de E102 error weer, maar daar blijft ie ook hangen. Via een USB resetten werkt ook niet meer.

    Sorry for the long story, maar ik maak gewoon een opsomming aan problemen die ik ondervond. Misschien zit er geeneens een relatie aan elkaar, maar wil wel proberen zo volledig mogelijk te blijven. Ik denk dat mn Xbox One X aan een reparatie toe is, alleen benieuwd of andere mensen zijn die zich in dit probleem herkennen.

    Sowieso ga ik contact opnemen met Xbox Support, als ze mijn stem een keer horen, want dat lukte vandaag niet. Andersom hoorde ik hen wel =(

    Lang geleden trouwens dat ik op dit forum ben geweest :)
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Om even iets uit te sluiten: stond de Fallout game op je externe harde schijf of je interne schijf? En heb je ook alles ingesteld / geformatteerd door je externe HDD los te koppelen? Niet dat ik een directe oplossing voor je heb, maar het is in ieder geval goed om dingen uit te sluiten.
     
  8. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Fallout stond op de externe Harde schijf. Ik heb toen ik formatteerde de externe harde schijf verwijderd en niet meer aangesloten. Ik heb toen enkele games op de interne schijf gedownload/geinstalleerd, maar toen bleek ook dat ik problemen had met mn netwerkinstellingen. Ik kreeg constant een schommeling tussen 80 mb/s en de melding: installatie gestopt.

    En dan ook nog zo'n melding onderop: Jammer Justin :lol: Elke keer als ik de Xbox aan doe :lol:

    Edit: Ik heb mn oude Xbox One maar weer uit de kast gehaald en daar download ie alles zonder problemen, schommelt wel tussen 20 mb/s en 90 mb/s
     
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Waarom sluit je hem niet aan met een netwerk kabel? Is veel stabieler.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  10. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Bekabeld is helaas niet mogelijk, omdat ik op de bovenverdieping zit en alleen beneden een netwerkkabelingang heb :mad:

    Afgelopen halfjaar heb ik niet echt problemen met internet gehad, maar op de Xbox One X heeft ie dat wel. Merk het zelfs online toen ik even CoD MW Remaster speelde, dat ik ineens niet meer raak schoot en ineens 30 meter terug werd gezet. Vreemd dat ik op de originele Xbox One nu geen last heb :x
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor zover ik iets lees over problemen, gaat het telkens over de Scorpio edition. Ben eerlijk gezegd nu nog blijer dat ik de gewone versie heb, want zou echt geen zin hebben in dat gezeik. Dat wordt een reparatie aanvragen ben ik bang.
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De Scorpio Edition is inhoudelijk niet anders dan de normale editie, lijkt me toch raar dat het daar aan ligt. Heb zelf ook een Scorpio Edition en gelukkig nergens last van.
     
  13. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Had zojuist even voor mezelf 3 maanden Game Pass cadeau gedaan en voor iemand anders uit Londen, want dankzij de nieuwe Gift functie moet dat kunnen, maar dat kan dus alleen voor mensen die ook in het zelfde land wonen als jij, maar ook als je iets voor je zelf als cadeau koopt krijg je die melding, en als de code wel werkt word er alsnog gevraagd naar je CRE of Paybal dus dag 40 euro.

    Waarom het allemaal kan en nergens vermeld staat snap ik ook niet
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2017
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Eén groot rechts bolwerk dat Microsoft..
     
    Mallakai en Hybrid vinden dit leuk.
  15. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Lijkt me eerder iets wat niet echt helemaal uitgebreid getest is waardoor mij halve middag van half 3 tot half 6 naar de kloten is gegaan.

    Ik heb wel ontdekt dat het ook zonder CRE enzo kan, en het dus gewoon van je XBOX account word af gehaald, en vandaar ook dat proefversie werkte, dus moest ik iets van 8 euro bij betalen om het weer te mogen gebruiken, en heb ik het via de PC stop kunnen zetten, dus half december loopt die af en dan hoop ik dat de code wel werkt.
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Eigenlijk is het wel bizar, he. Nu blijkt het dus zo te zijn dat giften niet werkt naar andere regio's, maar niemand die het erover heeft? Waar is de pers? XBOX WORDT GENEGEERD.
     
  17. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja de meeste mensen zullen het wel weer niet gaan gebruiken, en dan mag je het zelf weer uitzoeken zucht.

    Ik wist nog dat ik een DLC van een spel wilden kopen wat in alle landen was uitgebracht behalve in Nederland, en dat stond toen ook in het gamenieuws met een link naar XBOX.com en dus niet XBOX.nl, dus die wisten van niks en niemand anders hoorde je erover, dus dat probleem is ook nooit opgelost.

    http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Fire-Pro-Wrestling/66acd000-77fe-1000-9115-d80258410a82
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Zojuist een van 2 codes aan een anderen Nederlander geven en ook die kreeg de melding dat die niet in het goeie land woont, dus je kunt beter geen gebruik maken van de gift optie in de store, en aangezien weinig tot geen Nederlanders er gebruik van zullen maken zou het probleem ook niet erkend gaan worden, en zou er ook niks aan gedaan gaan worden.

    Gelukkig was het maar 40 euro, en ben ik nog zoo aardig geweest om het hier te vermelden zucht.

    Wat ook nog kan zijn is dat de code alleen werkt aan wie je hem hebt gegeven, maarja aan Google heb je ook niet echt veel.

    Mochten de codes later nog steeds niet werken dan zou ik ze hier voor jullie posten, en dat kan al zijn in half december, dus misschien werkt het bij jullie wel.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2017
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vervelend.
     

Deel Deze Pagina