Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    407
    Werkte bij mij inderdaad ook niet. Bijna van alles kon die geen werkende streams vinden..

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    183
    Ja want Kodi is een app om illegaal films te streamen..

Misschien moet je eerst even nalezen wat Kodi precies is voordat je gaat zeggen dat het voor geen meter werkt. Die brakke add-ons werken voor geen meter, hebben werkelijk niets met Kodi te maken.

Jimmy J. vindt dit leuk.
  3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    351
    Kodi werkt voor geen meter. Probeer allemaal illegaal te streamen aangezien iedereen daar kodi voor gebruikt en het werkt wel op mijn Android kastje maar niet op de xbox. Hence de uitspraak, Werkt voor geen meter op de xbox.

PS: staat er ook bij he, dat ik het gebruik voor te streamen en dat niet werkt.... Dat Kodi voor andere dingen gebruikt kan worden boeid me niet.

4. Tiberius

Tiberius Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.939
    Iemand ook problemen met zijn Xbox One of andere uitvoering op moment? Console, X van mij, doet raar. Ik kan geen games opstarten, of hij breekt hem af, blijft laden of doet helemaal niets en hapert als de malle. Ergens misschien een DDOS aanval aan de gang misschien?

5. RO3Li

RO3Li WazZaaaa

Leuk Bevonden:
    276
    Nope, nergens last van. Misschien je caching eens legen.

6. Tiberius

Leuk Bevonden:
    1.939
    Weet wel hoe je dat op de 360 doet, maar hoe op de One X? Volgens mij is cache ook profielgebonden, want ik heb mijn X nog geen half jaar en game weinig.

7. RO3Li

RO3Li WazZaaaa

Leuk Bevonden:
    276
    Zo clear je de cache op Xbox one x:
    For a full power cycle hold power button for 10 seconds to turn console off. When it restarts it self cleans.

8. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    68
    Zit jij toevallig in het Xbox insider program? Ik weet nog toen ik daar in zat ik ook dit soort problemen had.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

9. Tiberius

Leuk Bevonden:
    1.939
    Nee, daar zit ik bij mijn weten niet in. Heb een X en die is verder ook niet day one.

@RO3Li : Dat heb ik dus gedaan, maar hij herstart niet en zie ook niets van een schoonmaak als ik zelf dat ding weer aanzet.

Shit is kut, want als ik FIFA 18 of AC Origins opstart, bij 18 blijft die haken naar het press start menu en bij Origins al bij de eerste achtergrond van het opstarten.

En meer van dat soort dingen, kan niet eens op volle snelheid door menu's van de console bladeren, hapert die ook of blijft bijna of met vertraging haken.

Edit: Reset van de console, met behoudt van games en apps lijkt vooralsnog te helpen.

Laatst bewerkt: 16 jun 2018 om 23:03

Deel Deze Pagina