1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One audio vraag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wappie123, 25 jun 2015.

  1. wappie123

    wappie123 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een Xbox One, alleen heb ik een probleempje met het aansluiten van de audio. Mijn ''oude'' Xbox 360 had ik aangesloten op een HD computer scherm via HDMI en dan gebruikte ik de av kabel met tulpen aansluiting om die naar mijn stereo te sturen. Voor mijn Xbox One wil ik dus graag hetzelfde maar de One ondersteunt natuurlijk geen tulpen/rca aansluiting. Iemand een idee hoe ik toch geluid via mijn stereo kan krijgen? Hoofdtelefoon vind ik ook prima. De stereo heeft helaas geen optische aansluiting, alleen tulpen.

    Misschien ook wel even handig om te weten, mijn pc scherm heeft een audio in aansluiting, kan ik daar ook iets mee? Als ik daar namelijk oortjes in doe hoor ik niets.

    Iemand suggesties? Alvast bedankt.

    Groet Rick
     
  2. wappie123

    wappie123 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt het misschien ook als ik de headset adapter voor de controller koop en daar mijn hoofdtelefoon in druk?
     
  3. wappie123

    wappie123 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem opgelost! Gewoon die headset adapter gekocht en mn hoofdtelefoon erin. Werkt perfect
     
  4. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een hdmi naar vga adapter gekocht en zit ook een audio jack 3,5 mm poort op. Heb nu m'n logitech setje via die adapter lopen. Werkt perfect, alleen wel stereo maar een snelle goedkope oplossing.

    20 euro bij de media markt geloof ik.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een koptelefoon is een goedkope manier om n geweldig geluid te krijgen.
     

Deel Deze Pagina