1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox one "black screen of death"

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Doublegg, 4 mrt 2014.

  1. Doublegg

    Doublegg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk staat er hier en daar al wat over maar toch wou ik vragen of mensen al te maken hebben gehad met de "black screen of death" bij de Xbox one en wat hun ervaringen hier mee zijn.

    Sinds afgelopen vrijdag kreeg ik bij het spelen van battlefield zwart scherm (met audio) en kreeg na het rebooten geen beeld meer (heb ook geen audio meer gehoord).
    Ik heb wat dingen opgezocht op internet maar geen enkel foefje hielp.

    Nu heb ik gisteren contact gehad met support via chat die mij verschillende trucjes hebben verteld om hem weer aan de praat te krijgen. Alleen wederom zonder succes.

    Het werd mij geadviseerd contact op te nemen met Xbox support Nederland voor reparatie. Nu heb ik net gebeld alleen willen ze mij niet verder helpen met mijn Xbox one. Dit omdat hij niet geleased is (waar ik al bang voor was).

    Heeft iemand verder ervaring hier mee of advies? Ik zou het erg waarderen.

    T.hanks.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook 10 seconden de power knop ingehouden voor een hard reset?
    Heeft met de update te maken van laatst. Die heeft dat probleem gecreëerd. Je Xbox is niet kapot. Is meer iets in de software. Hopelijk is het gefixed in de update die vandaag komt.
    Btw dat MS NL je niet wilt helpen is raar. Want dat doen ze wel sinds een paar maanden. Genoeg mensen die gewoon MS NL opgebeld hebben voor een reparatie order en gaat het hetzelfde als toen met de 360. Komen ze hem ophalen etc.
     
  3. Doublegg

    Doublegg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie! :)
    Nee 10 seconde uit doen hielp niet. Reject + xbox logo indrukken 15 seconden hielp niet. Stroom er af 30 seconden hielp niet.
    Komt er vandaag een update? Geloof dat hij zichzelf automatisch update dus dan zou die zichzelf moeten fixen? Updaten gaat moeilijk met zwart scherm namelijk lol.
    Heel vreemd inderdaad van Microsoft, vooral aangezien het een speeldoos is van 550 euro.. :/
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Andere HDMI kabel geprobeerd?
     
  5. Doublegg

    Doublegg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook geprobeerd. Zelfs een andere tv... Alle hdmi ports geprobeerd... Alles!! :/
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit ook geprobeerd. Echt alles loskoppelen en dan een reset?

     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat veroorzaakt dit dan? Een HDMI handshake probleem?
     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb een soort gelijk probleem gehad, dit had echter te maken met de hdmi handshake. Wat je kan proberen is eerst alles resetten zoals hier boven omschreven.
    Vervolgens alles aansluiten, alle andere componenten die met HDMI op je tv zijn aangesloten loskoppelen en dan een paar keer tussen het HDMI kanaal en je tv zenders schakelen. Bij mij pakte hij hem na een paar keer wel op. Ik heb er alleen in de eerste week wat last van gehad, daarna toen hij z'n vaste stekkie had, niet meer.

    Edit: hahaha Delphiki, you read my mind.
     
  9. Doublegg

    Doublegg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties en research!
    Ik zal in me pauze nog wat dingetjes proberen. Heb nog contact gehad met Microsoft maar word gewoon niet verder geholpen. Zelf de chat-support geeft het op... Lekker!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Apart. Want als het echt moet kan je wel gewoon een reparatie aanvragen via de site. Eerste paar weken kon je idd geen Nederland kiezen in het menu maar nu wel. Genoeg mensen gedaan hier. Maar ja misschien is de support zelf gewoon koppig en zijn ze boos dat ze al deze sales missen van geïmporteerde Xboxen. ;)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Gevenze je geen support omdat jij hem uit het buitenland hebt gekocht?
     
  12. Doublegg

    Doublegg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    @Hybrid: Ja dat zou het kunnen zijn, zou kinderachtig zijn..

    @appie21 : Naja het is niet wat ze gezegd hebben.. Komt er wel op neer.. Ze konden mij helaas niet verder helpen omdat hij helaas nog niet te verkrijgen was in Nederland. Mocht deze in Nederland verkrijgbaar zijn kon ik hem laten repareren. Mijn vraag aan ze was wanneer dit zou zijn. "Helaas weten wij dat niet".
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  14. Doublegg

    Doublegg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gakkie: Ja zo ver ik weet alleen in het buitenland. Ik heb vanochtend nog Microsoft gebeld maar ze willen mij niet verder helpen. Misschien dat de statement na mijn telefoontje is uitgegeven..
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Doublegg

    Doublegg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo.. Na alle mogelijke combinaties van tips is het me eindelijk gelukt om me xbox one aan de praat te krijgen! Helaas weet uiteindelijk niet welke tip geholpen heeft MAAR HIJ DOET HET WEER!! jeej.
    Allemaal bedankt voor alle reacties.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    :thumbs:

    Was vast mijn tip, just saying: :+
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Top!!!
     
  20. skystormer

    skystormer Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig vandaag in mijn mailbox van Nedgame.nl

    XBOX One, hoe zit het nu met de garantie?

    Microsoft Nederland gaf eerst aan wel garantie te geven op geimporteerde consoles, en onlangs gaven ze in de media aan dit terug te trekken.

    Nedgame heeft undercover met Microsoft gebeld en ze geven inderdaad toe geen garantie meer te geven tot aan de Nederlandse release, de datum daarvan is nog onbekend. Wij vinden dit een vreemde keus van Microsoft, zeker gezien ze eerst WEL aangeven garantie te verlenen !!

    Nedgame neemt in ieder geval de garantie over van alle bij ons aangeschafte XBOX One consoles en accessoires. Je koopt dus nog steeds veilig met garantie een XBOX One console bij ons !!
     

Deel Deze Pagina