1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    offgamers heeft op dit moment geen 10 doller kaarten beschikbaar. Wat is een andere betrouwbare webshop waar ik goedkoop een 10 doller gift card kan kopen en kan betalen met ideal of paypal?
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De microsoft store :)
     
  3. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kopen. Krijg je een code. Die voer je in op de Xbox en dan staat er 60 dollar op je account. Kies het spel en klik op de 60 dollar en done.
     
    XLNC vindt dit leuk.
  5. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Als ik paypal wil koppelen aan mijn account via xbox.com blijft die toch ook om een CC vragen die ik niet heb, iemand tips?
     
  6. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Gelukt... tnx
     
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    hoezo werkt een cc eigenlijk niet meer?

    Kan je daar wel met een cc betalen?
     
  8. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    Kun je ook gewoon met en nederlandse paypal betalen om bijvoorbeeld 60 dollar te kopen?
     
  9. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    maar werkt dit ook met paypal
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  11. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Maakt het nog uit of je paypal staat op euro of op dollar? Heb 30 euro op mijn paypal account gezet word dit dan automatisch verrekend als ik dollars giftcard koop?
    Of is het verstandiger om de euro's om te zetten in dollars, zo te zien vragen ze daar wel een fee voor bij paypal?
     
  12. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik op de USA Store met CC wil betalen krijg ik de melding dat ik een ander betaalmiddel moet gebruiken. Op de NL store lukt het wel, alleen zijn de games dan bijna €25 duurder.
     
  13. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Heb alle stappen gevolgd alleen heb ik nu op mijn account bij billing overview staan:

    NL personal account en US personal account.

    Die US is dan dus net aangemaakt alleen heb ik nog een klein bedrag staan als ik kies voor NL personal account.
    Is dat over te zetten? Of kan ik mijn NL personal account weghalen dat ik alleen US heb staan?

    Edit: voor de duidelijkheid dit is maar op 1 gamertag somehow..
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ja dat heb ik ook, ze hebben er dus geen rede voor gegeven waarom ze dat aangepast hebben?
     
  15. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Gvd koop ik donderdag the walking dead season 2 is die een dag later 40% afgeprijsd.. haha godammit..
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    In dit soort tijden moet je altijd even de koopjes afwachten :)
     
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Mis eigenlijk een overzicht in de eerste post van dit topic. Mogelijk dan nogmaals de volgende vraag. Ik wil eigenlijk geen buitenlandse adressen en of andere PayPal accounts aanmaken dan die ik nu al heb. Maar is het mogelijk om gewoon de Xbox One om te zetten op US en daar $50 op te waarderen zonder verder account/betaalgegevens aan te hoeven passen, of ben je verplicht een US adres op te geven op het moment dat je op welke manier dan ook een aankoop doet?
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Thief gekocht via de Amerikaanse Xbox store. Hij wordt nu alleen niet gedownload naar mijn Xbox en ik zie hem nergens staan. Hoe krijg ik de game nu alsnog gedownload?

    Edit: Xbox in het engels zetten heeft geholpen. Dit was bij het kopen van Diablo 3, Titanfall & MGS: Ground Zeroes niet nodig.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Toen die games uitkwamen was de Nederlandse taal nog niet eens beschikbaar. (Diablo weet ik niet zeker)Het was toen ook nodig om de spellen uit de Amerikaanse store te downloaden.

    Tenzij je die spellen allemaal gekocht heb na september...
     
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Na September allemaal. Ik denk dat het probleem met Thief was dat deze niet in de Nederlandse store te koop is.
     

Deel Deze Pagina