1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX One Issue

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Erzincanli24, 20 aug 2014.

  1. Erzincanli24

    Erzincanli24 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,


    Ik heb een vraag over mijn Xbox One.

    Het is niet hinderlijk, maar begin me langzamerhand af te vragen waarom het zo doet.

    Ik heb destijds een Xbox One aangeschaft, vanuit Duitsland.
    Alleen is het zo dat wanneer ik mijn Xbox One aanzet, dat mijn beeld 1x knippert. Dus beeld wordt voor een paar milliseconden zwart en komt dan weer tevoorschijn. Soms is het tijdens het opstarten, soms wanneer het opgestart en in Home zit. En heel af en toe tijdens het spelen.

    De Xbox heb ik éénmaal naar reparatie verstuurd omdat hij tijdens het opstarten, tijdens de overgang van menustructuur en tijdens het spelen een raar knorrend geluid maakte.

    Zoals ik al zei het is niet echt hinderlijk. Hij gaat wel gewoon verder alleen het beeld gaat even weg. Ik heb al meerdere HDMI Kabels geprobeerd. Mijn 360 heeft echter geen problemen als ik dezelfde kabels daarop aansluit.

    Ik zou eigenlijk graag willen weten of er meerdere mensen zijn met dit probleem.

    Aan mijn tv zal het denk ik niet liggen. Dat is een Full HD 1080P TV, dus dat zal wel goed moeten zitten.

    Als dit op te lossen is hoor ik het graag.

    Groetjes,

    Cagri
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Als het een oudere TV is kan het aan de HDMI handshake liggen, ik heb er ook wel eens last van op een oudere tv.
     
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik heb hier nooit last van gehad
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Oke.
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Lezen Jorrie, lezen.
     
  6. Erzincanli24

    Erzincanli24 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de late reactie.

    Mijn TV is de Philips 42PFL8404H/12. Het zou hier toch niet aan moeten liggen neem ik aan?
     

Deel Deze Pagina