1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBX] Xbox One/Series Koopjes Spotten

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 15 okt 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik mis je oude avatar, deze is niks :mad:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Krijg je dan een code ofzo? Mijn One moet nog komen, maar voor 37 euro wil ik zeker wel BF4 alvast halen :thumbs:
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    LOL. Dirty.

     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha. Ik twijfelde al of ik hem na 5 jaar eens moest gaan veranderen of niet. Inmiddels woon ik op mezelf en heeft Jopie (die nog bij mijn ouders woont) plaats moeten maken voor deze Hummer!

    [​IMG]

    True, beetje shavvy. Inmiddels heb ik het uitgezocht en was ik overtuigd van de 140+ positieve reviews en PayPal-aankoopbescherming.

    Je krijgt toegang tot twee accounts met wachtwoorden. Eén gamertag met BF4 geactiveerd en één Outlook e-mail account die dient als security voor de eerste account. Op deze manier ben je ook in het bezit van het alternatieve mail account indien je je wachtwoord bent vergeten.

    Door je X1 te koppelen als 'Home Xbox", deel je alle spellen. Zo hoef je niet op deze account in te loggen om met je eigen GT het spel te kunnen spelen.

    No-way dat hij deze nu nog terug kan halen. Zie ook de mail met text en uitleg (de accounts natuurlijk even weg gelaten).
    [​IMG]

    Voordeel: Je weet zeker dat de code werkt en kunt de account met alleen BF4 weer digitaal doorverkopen ;). Er staat nu wel een gamertag alleen voor BF4 die ik verder nooit zal gebruiken.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Verander hem maar weer terug :+

    Goed, ik hou al op :+
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Opzich leuk verkoop systeem, krijg je ook nog eens lekker voordelig je games :)
    Waarom introduceren ze dat Home-Gold niet voor de X360?

    Trouwens moet ik toegeven dat paypal-kopersbescherming echt prut is voor verkopers, laatst 2 kopers die een werkende live code kregen die gewoon hun geld terug kregen door dat paypal-kopersbescherming pff
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waar zie je die gamertag? Bij Sign-In bijvoorbeeld?
     
  8. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat ze Xbox one verkopen terwijl hij nog niet officieel gereleased is, alleen maakte het hun niet uit. Ze gingen gewoon door met verkopen van xbox one.
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Ben je niet bang dat MS je console banned? Ik kan me voorstellen dat MS zegt "hé, dat account staat wel op veel X1's, bannen die hap"
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ze zullen eerder het account gaan bannen lijkt mij.
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Met alle aangekochte content? Kunnen ze die remote verwijderen of disable-en?
    Mij lijkt het dat ze dat ook aanpakken, het is gewoon op Illegale manier verkregen software.
    Ik weet dat ze op de 360 ook consoles banden om dit soort praktijken.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En je krijgt een ander account telkens he ;)
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Als je dat met z'n 2en doet zal er weinig aan de hand zijn, maar op zo'n grote en internationale schaal.....
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Onzin joh. Zoveel winkels doen het.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja. Ik sign alleen in op mijn eigen GT 'Ypuh'.

    De account wordt niet online gedeeld, enkel offline.

    Deze BF4 GT heeft als 'Home console' mijn eigen. Door deze optie kun je de game delen met alle lokale accounts. Zodoende kan ik met Ypuh games spelen op deze nieuwe account. Verder ben ik de enige persoon met toegang tot deze GT en wordt de account niet meerdere keren doorverkocht.

    Je zou de account weer kunnen doorverkopen. Door de 'home console' te veranderen, kan de volgende koper ook weer met zijn eigen GT de game spelen.

    Mocht je 10 spellen kopen op deze manier, dan heb je dus 11 accounts die dezelfde home console hebben. Waarom zou Microsoft je hiervoor moeten bannen?
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Is het dan niet 1 account met 11 home cosoles?
    Je moet toch met één en de zelfde GT op al die consoles het spel downloaden? Lijkt me toch wel een beetje frauduleus, zeker als dit niet 11 consoles zijn, maar bijv. 11000 consoles.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee, want hij verkoopt de accounts slechts éénmaal en je kunt hem dus niet oneindig door verkopen. Er kan maar 1 home console per account zijn, dus je kunt de game maximaal op 1 account tegelijk spelen.

    Je laad bij wijze van 10 losse accounts met elk 1 spel op je eigen home console. Vervolgens kun je met je eigen account deze 10 games spelen wanneer deze lokaal gedeeld zijn. Je installeert het spel dus onder een andere naam, maar mag hem met elke lokale account spelen omdat alle games op de 'home console' gedeeld worden.
    http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/games/my-home-xbox

    Het werkt nu hetzelfde voor Xbox Live Gold. Als 1 'home' account XBLG heeft, mogen alle lokale accounts online spelen.
    http://www.polygon.com/2013/8/9/4605820/xbox-one-home-gold
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm..voor die 8 euro verschil (prijs in US store) ga ik niet zoveel moeite doen. :)
    Beheer, misschien moeten we voor deze technische voordeelconstructie een aparte thread openen? Dan kunnen we hier weer puur losse koopjes spotten.
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Hoe weet je dat hij dat account maar 1 keer verkoopt? What's the catch?
    Hij zal er toch geld mee moeten verdienen!
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat je daarna zelf het wachtwoord kan veranderen? Hoe wilt hij dat dan doorverkopen..
     

Deel Deze Pagina