1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One regio lock?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MentalMarco, 24 aug 2014.

  1. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gehoord dat de Xbox One geen regio lock heeft. Dus dat je alle games kunt draaien (Amerika, Europa, Azie, etc). Maar als ik een Nederlandse Xbox One heb en daar speel ik een Amerikaans spel op. Krijg ik dan wel alle updates en DLC binnen? Of moet ik mijn console dan op Amerikaans zetten ipv Nederlands? Ik heb mijn Xbox One gepreordered dus kan het zelf nog niet testen. Maar ben wel al aan het kijken voor games :) En in Amerika zijn ze soms wel iets goedkoper dan hier in Nederland.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wij hebben hier een algemene thread voor de Xbox One waar je al jouw vragen kwijt kan: Klik!

    Aangezien ik mij toch verveel en niet de beroerdste ben, zal ik nu jouw alvast beantwoorden :p De xbox is regio vrij. Wat jij zegt klopt wel verder. DLC etc van games gekocht in de US store, moet je ook op in de US store aanzetten. Dit is verder heel weinig werk en het is zelfs af te vragen of het niet gewoon beter is jouw xbox in te stellen op Amerika ;) Er kleeft geen enkel nadeel eigenlijk aan vast :)
     
  3. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Oh sorry. Ik had even gekeken maar kon zo snel niets vinden. Zal overige vragen ook daar gaan stellen. Verder bedankt voor je antwoord. Is me nu wel duidelijk. Nederlandse games = console op Nederlands en Amerikaanse games = console op Amerikaans. Neem aan dat games uit bv Duitsland/Engeland de console gewoon op Nederlands kan staan? Aangezien het allemaal Europees is.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, je kan ook Amerikaanse spellen spelen als je weer switcht naar Nederland ;) Alleen met DLC moet je wel weer terug naar de US store. Dat is het enige. Maar zoals ik zei is het juist gemakkelijker om gewoon jouw xbox in te stellen op Amerika en het daar op te laten. Prijzen zijn een stuk beter en er is geen nadeel.
     
  5. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok, bedankt voor je informatie ... weet ik iig genoeg nu :thumbs:
     

Deel Deze Pagina