1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog beter. Bumpers zijn even een week wennen omdat je iets meer op de zijkant moet drukken. Al is dat veranderd met de nieuwe versie.
    Maar overall is die een stuk beter. Geen deadzone meer in de thumbsticks. Iets kleinere thumbsticks wat je preciezer maakt, betere d-pad en rumble triggers.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2015
  2. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Thanks voor reply..
    Welke nieuwe versie bedoel je met 3.5mm ingang voor headset of elite..?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Crap... Ben toch bang dat ik de verkeerde console heb gekocht en iets te ver mee ging in resolutie wars ...
    Graphics wennen al snel maar controller weer niet .. En ik probeer het echt maar krijg elke keer weer kramp nooit gehad met 360 controller..
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  5. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet nie waar je woont ma ik wil best ruilen tegen mijn Xbox one stuur maar een privemessage als je geïnteresseerd bent.
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Het is exact de reden dat ik gelijk ben met stoppen nadenken over het kopen van een PS4, na maximaal 15 minuten altijd kramp.

    Ik zou hem op de markterplace gooien misschien wil iemand wel ruilen :)
     
  7. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Was het niet mogelijk om een Xbox One controller te gebruiken op een PS4?
     
  8. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Op de PS3 was het wel mogelijk je had alleen last van deadzone's
    Jammer genoeg ook geen third party controller die lijkt op xbox controller ..
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2015
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De Horipad FPS Plus, komt over 2 dagen uit, of je koopt een omvormer bijv de Titan One waarmee je bijna elke controller kunt gebruiken.

    Het is trouwens een kwestie van wennen en vooral leren te ontspannen, als je rechter duim het zonder kramp kan waarom dan niet je linker? ;)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die omvormers en after market controllers zijn altijd pure crap. Nog steeds nachtmerries van.
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Na meer dan 10 jaar te hebben gespeeld met Dual Shock controllers heb ik nog steeds last van kramp bij die dingen. Die sticks zitten gewoon te dicht bij elkaar (en nee ik heb geen overdreven grote handen) waardoor ik beide duimen als het ware terug moet trekken om ze op de sticks te houden, er staat dus constant spanning op.

    Bij de Xbox controller is er zoveel ruimte dat je beide duimen lang uit op de controller/sticks kunt leggen waardoor ze altijd heerlijk ontspannen zijn. :thumbs:
    Dat je hand/lichaam symmetrisch is wil nog niet zeggen dat de controller dat ook moet zijn...
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook zo dat je vaak met de linkerstick ook sprint dus ook vaak langere tijd ingedrukt hebt. Daardoor is de kans ook dat je sneller kramp hebt links dan rechts.
     
  13. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan wil je niet weten hoe ik nu speel om geen kramp te hebben, ik leg uiteinde van me duim niet op thumbstick maar me halve duim alleen als ik dan me rechter stick moet gebruiken kom ik echt in de knoop met me duimen .. Jammer de rest van de PS4 vind ik goed. ( behalve laak aan exclusieve games op dit moment..) Die Horipad zou de oplossing kunnen zijn ..

    Is dit al gepost nieuwe dashboard voor One en hij is snel..



    Edit: die omvormer kost 129 dollar ... kan ik net zo goed een elite halen ...
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2015
  14. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Ligt het nu aan mij of heeft het wat weg van het PS4 dashboard?
    Ik ben eigenlijk heel tevreden hoe het dashboard nu is.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah. De snelheid moet gewoon omhoog van het dashboard. Gelukkig gaat die gebeuren in de update.
    De layout zelf van het dashboard van nu vind ik ook wel oke. Veel mensen vinden het niks maar voor mij werkt het prima. Neemt niet weg dat ik wel uitkijk naar de nieuwe versie.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Lijkt inderdaad wel op de layout van de PS4. Logisch want die is wel overzichtelijk :)
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja 3th party is naar m'n eigen ervaringen met alle andere consoles tot nu toe ook altijd om te janken geweest, laatst nog eens geprobeerd met die Razer Onza Controller maar die was uiteindelijk ook gewoon crap, heb geloof ik wel 3 keer dat ding naar de US mogen terug sturen voordat ik het opgegeven had..:confused:

    De CronusMax omvormer is trouwens "maar" 55,-
    \\
    Dan houd je hem best krampachtig vast niet :eek: of heb je het over de dramatisch slechte DS3?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie hebben gewoon vreemde handen. Hoe krijg je kramp van een controller.
     
  19. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat de left stick horizontaal staat en niet verticaal.. Dan blijft er beetje druk op je linkerduim staan..

    Al is de controller wel een verbeterring t.o.v. ps3 controller, die was egt een ramp hoe vaak me duimen niet tegen elkaar aanzatten pffffffffff
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2015
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik begrijp de kramp ook echt niet. Ik heb zelf erg grote handen en heb nog nooit kramp gehad na het gamen met de ds4 controller.
     

Deel Deze Pagina