1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox sponsort Youtube

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gaming4all, 24 sep 2014.

  1. Gaming4all

    Gaming4all New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om gesponsord te worden de Xbox op YouTube?

    Ik heb een YouTube kanaal dat gemiddeld 15k tot 25k aan bekeken minuten per maand bereikt en was benieuwd of ik dan in aanmerking kom voor een sponsor zoals Xbox.

    Ik heb 2 kanalen 1 minder succes vol gamekanaal met maar 107 Abonnees en bijna 2000 weergaven.

    Ook heb ik een muziek kanaal waar ik eigen muziek upload en muziek die ik monteer altijd Epische muziek en piano tutorials.

    Ik genereer geen inkomsten met de Epic music video's omdat ik tracks van andere mensen gebruik waarvoor ik toestemming gekregen heb.

    Wel maak ik inkomsten met mijn piano tutorials maar voor ik iets binnen krijg moet ik eerst mijn adsense verbinden.

    Verder heb ik afgelopen maandag de vraag gekregen om voor Ed Sheeran een speciale muziek video te maken van I See Fire dit moest ik doen met klein trailer stukjes.

    Ook deze is af en was mijn eerste grote opdracht met mijn muziek kanaal.

    De video heeft nog niet zoveel weergaven maar deze moeten er wel komen daarom ligt mijn prioriteit momenteel bij mijn muziek kanaal en zou ik daarvoor een sponsor willen.

    Ik zou van jullie graag horen of dit mogelijk is of eventuele andere sponsors en verder zou ik graag horen wat jullie van de video hieronder vinden die ik dus speciaal als opdracht gemaakt heb. Verder hoor ik graag of jullie dingen weten waarmee ik meer weergaven kan creëren mijn kanaal is bijvoorbeeld nog niet verbonden met Social Media.

    Dus video's worden ook nauwlijks gedeeld tot nu toe is het totaal aantal deel acties maar 4 keer.

    Ieder geval bedankt voor het lezen en ook alvast voor jullie reacties.

    Link naar de video:
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Moet je even aan Eddie vragen.
    [​IMG]
     
  3. Gaming4all

    Gaming4all New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is Eddie
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ed Sheeran tog je homie 4 lyfe
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Denk niet dat je veel kans maakt. En met veel bedoel ik uberhaupt een kans.
     
  6. Gaming4all

    Gaming4all New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wrm jullie zo on aardig doen.

    Nee Ed Sheeran is niet mijn Homie ik heb gevraagd of ik de video mocht maken en kreeg er toestemming voor.

    Verder upload ik elke week 1 a 2 video's en wordt ik gemiddeld 15 duizend minuten bekeken per maand atans dat is deze maand zo en er zijn enkel video's deze maand geupload.

    Ik vroeg echter om tips niet om gekleineerd te worden.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg vraag het aan MS. :)
    Al zie ik ze niet zo snel muziekclips sponsoren.
     
  8. Gaming4all

    Gaming4all New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is MS als ik vragen mag?

    Verder wil ik jullie er wel van op de hoogte stellen dat er binnen kort 1 game serie zal komen.

    Deze zal gaan over World of Tanks of Warframe
     
  9. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Microsoft :thumbs:
     
  10. Gaming4all

    Gaming4all New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oke snap hem.

    Ik heb net besloten dat ik kort filmpjes ga uploaden over World of Tanks de leukste manieren om in stijl dood te gaan. Het is iets nieuws en ik hoop er meer vieuws mee op te bouwen maar ook een leuke extra serie met natuurlijk veel muziek op

    ---

    Ik heb net gemailt met World of Tanks over dit idee. Hiervoor toestemming gevraagd hun intro te gebruiken. Echter kreeg ik een ander antwoord dan verwacht. Ik had verwacht een ja te krijgen of nee voor het idee en een nee voor de intro.

    Het Antwoord dat ik kreeg was echter heel anders.

    Dit is wat ik ontvangen heb:

    Beste Philip,

    Wat leuk dat je een YouTube kanaal hebt met muziek erop. Dit is wellicht niet onze stijl maar leuk dat je zo jong al begint op YouTube.
    We hebben met ons team jou vraag behandeld. We hebben besloten dat je onze intro mag gebruiken voor je video's. Maar wat ons echter leuker lijkt is als je onze video's gebruikt voor je serie om die extra vieuws te genereren. Wel willen we dat je dan een link naar ons kanaal en de originele video neerzet. Mensen kunnen zo zien dat wij de video gemaakt hebben. Verder kun je bij YouTube aangeven dat je toestemming van ons hebt om de video's gebruiken.

    Vriendelijke Groeten,

    Josh

    Medewerker bij Wargaming.net

    Srry als het slecht vertaald is ik ben er niet heel goed in om Engels naar Nederlands te vertalen maar dit was voor mij eerlijk gezegd super cool om te horen en heb dan ook direct terug gemaild dat ik graag van dit aanbod gebruik zou willen maken.

    Ik vond het ook erg tof te zien dat ze mij wouden helpen bij die extra vieuws.

    ----

    Bedankt voor het verplaatsen!

    /Mod Geen dank. Let wel even op dubbelposten. We hebben een mooie edit knop /Hybrid
     
  11. Gaming4all

    Gaming4all New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Even ter update heb ik hier een eerste World of Tanks RNG



    Is goed. Nogmaals bedankt voor de hulp weten jullie toevallig ook hoe ik meer vieuws kan generen?

    /Mod Let even op het dubbelposten. We hebben een mooie edit knop, zoals Hybrid aangeeft. /WinterBase
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2014
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Waarom vertaal je het bericht dan? :+
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Je kan views generen door natuurlijk de kwaliteit van de video/geluid.
    Daarnaast is t ook vaak dat de extreme beter bekeken worden. Dus bv een episch potje WoT, of bv een destiny tutorial voor de moeilijke stukken, of hoe teken je een schattige kitten. Of hoe iemand gruwelijk op zijn bek gaat met skateboarden.

    Maw je video moet eruit springen, miljoenen mensen posten filmpjes en/of hebben kanalen.

    Je doet tutorials, zorg dat mensen van jouw school of familie die filmpjes dan liken cq delen.. op die manier komt het weer bij vrienden van vrienden van vrienden terecht.

    Regelmatig nieuwe filmpjes helpt ook.

    Social media is ook erg belangrijk, immers je video wordt dan extra gedeeld.

    Middelmatigheid op youtube word NIET tot nauwelijks bekeken, dus je kop, je kanaal, je video moet boven het korenveld uitsteken.

    Dus be original, vind steeds nieuwe dingen, reinvent yourself over and over again! Niets gaat over 1 nacht ijs!
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Xbox Nederland op twitter contacten
     

Deel Deze Pagina