1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBox Technology Overview

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rogier, 27 sep 2001.

  1. Rogier

    Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Leek me handig om ook hier te posten voor de mensen die alleen maar op dit forum kijken..

    De 'XBox TEchnology Overview' is misschien te gebruiken om je meningen te argumenteren in de discussies..
    Voor de desbetreffende page klik hier

    Als je er nog een Nederlands verhaal om heen wilt lezen klik hier (XBoXWorld Forums) of hier (Tweakers.net)

    Greetz.. Rogier!
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    is dit wel een ECHTE dan, ik bedoel : er zijn vergelijkingen gedaan door de gasten van sega d8 ik, tussen de NGC/PS2/Xbox/DC, en de 1e keer kwam de Xbox daar echt het beste vanaf, nintendo vroeg om een correktie.. en de verschillen werden iets kleiner maarja..
     
  3. Paul S.

    Paul S. Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    De vergelijking waar jij op doelt was niet van Sega zelf, maar van een Sega fan. De vergelijking liet trouwens een hele boel feiten achterwegen en is dus helemaal de grond in gestampt op het planetgamecube forum... Ik zal nu eens ff die artikkelen bekijken en zal dan nog eens terugkomen.
     
  4. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Hehehe.. u can't beat ur Paul!!
     
  5. Paul S.

    Paul S. Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer hetzelfde liedje. Alles in Xbox's specsheet spreek elkaar tegen. Als de Xbox echt 125 miljoen polygonen zou kunnen weergeven, dan is de bandwijdte al bijna helemaal vol. Daarnaast houden ze geen rekening dat DDR-RAM nog niet eens 50% effectief is... (1T-SRAM is ongeveer 93% effectief). Houd dat in je achterhoofd en lees het nog eens... Oh, ja en dat Nederlandse artikel is zinloos, dus dat hoef je niet te lezen.
     

Deel Deze Pagina