1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox vertraging naar b&o tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Chris91, 31 mei 2015.

  1. Chris91

    Chris91 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Is er iemand die mij zou kunne helpen bij het feit dat ik vertraging heb tussen mijn tv en de Xbox. Het gaat hier om een beovision 10
    Alvast bedankt
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
  3. Chris91

    Chris91 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Je hebt toch vertraging tussen xbox en TV?

    Een "?" had ik ook als antwoord kunnen geven, misschien moet je je probleem wat duidelijker omschrijven.
    Welke xbox?
    Welke kabels?
    Wat zit er nog meet tussen?
    Vertraging van....????
     
  5. Chris91

    Chris91 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Xbox 360 is het, standaard HDMI kabel niks speciaal, voor de rest niks anders aangesloten. Als ik speel op de Xbox merk ik al met draaien schieten een grote vertraging,
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Vertraging van geluid? Beeld? Online? Hoe weet je dat er "vertraging" is? Is het niet gewoon lag?
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vaak op duurdere tv's zit er een soort "beeldverbetering" waardoor het mooier zou zijn. Bij gamen heeft dit een nadelig effect. Kijk even bij settings of je iets kan vinden in de trant van performance improving en zet dat uit.

    Vriend van me heeft een 4k curve HD TV, duurde even voordat ik er achter kwam wat er aan de hand was. Met die vertraging is echt niet te spelen.
     
  8. Chris91

    Chris91 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedankt beltoni ik ga eens kijken bij mijn beeld instellingen van de tv
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Mijn 4k tv weer terug gebracht naar er achter te zijn gekomen dat de huidige 4k technologie ALTIJD zorgt voor input lag, doordat het de resolutie moet upscalen. Maar even wachten totdat de technologie hier iets aan weet te veranderen.
     

Deel Deze Pagina