1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Fuck man, ik moet binnenkort even halo ntsc regelen. Zodat ik ook gewoon op zulke lose avonden ff kan meespelen. Kijken of zo'n softmod wat is voor mij..
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    zal wel chill zijn.. zijn de laatste tijd maar zeer weinig EU NTSC servers..=(

    en die darkwing doet alleen maar WoW 8)
     
  3. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    kwestie van geluk denk ik want ik ben een ongelofelijke rocketn00b:'-(
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    :):
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er weer liefhebbers voor een potje halo1:D
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup esco is rocketnoob, tenminste rookie beweerde van wel:cool: . Ik kan het verschil niet merken aangezien ik nooit NTSC heb gespeeld. Maar ik vind het gewoon vet om halo 1 te spelen ook al word ik geowned door esco:). Het schieten met de pistol is gewoon heerlijk, ook al kan ik het nog niet echt goed. En snipen is ook zeer vet. Rockets is soms een beetje vreemd, de ene keer schiet je er een kilometer langs en dan heb je een kill en de andere keer schiet je er 10 centimer naast en dan is ie nog niet dood. Ik ga ook eens die nades oefenen zodat je wapens en powerups naar je toe krijgt geworpen. Zeer vet al zie ik dat op filmpjes. Heeft iemand nog wat links van filmpjes waarop je de juiste nades kunt zien? Ik heb ook een filmpje gezien van Gspot op de WCG finale. Die gooide een nade terwijl hij achter de basis stond in battle creek. En toen had hij de sniper opeens in zijn klauwen. Zeer vet.

    Ik wil ook wel NTSC spelen, maar het lukt niet. Ik zal maar niet verder spreken anders krijg ik weer een waarschuwing dat ik over illegale dingen praat:b: .
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    waarom lukt dan niet om ntsc te spelen? (PM of heb k je zelfs op msn..?) Als je NTSC speelt snap je pas helemaal waarom halo2 slechter is dan halo1 (tenminste vond ik..)

    Ennuh ik upload zo wel ff goede nadetrick dingus..
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Apu doe je nu ff mee met halo1?

    host: dr_unreal

    [pannekoek]
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry andere keer, ik moet leren voor mijn examens:'-( .
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders dan, we hebben nog maar 1 iemand nodig.
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Scars had een filmpje waar alle nade tricks zo'n beetje inzat. Heeft hij die nog?
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Overshield? :+

    En jens die nade tricks zijn echt sick haha, denk alleen niet dat er veel nuttige tussen zitten. Wel grappig.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    opsig goed filmpje, maar zoals purno al zei, sommige zijn nogal nutteloos :b:, en de 2de heb ik niet gezien (moest 1uur wachte voor download :thumbs: )
    en de meeste die daar in zatte (de nuttige ;)) kende ik al :D

    ftp://xtina.pl/Halo Combat Evol...H1_Tutorial.wmv

    hier is er nog een, de 'basis' om H:CE te spele :+, maar is wel een goed filmpje (en ook nog eens erg duidelijk)
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  16. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje van scars zit ook veel onzin tussen, needlers en assault rifles naden dat is omdat zen doel was om 50 nadetricks op hang em high in een video te zetten
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    hahah _O_ neelders naden.. fcking droog 8)
     
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    dat met die grenaten is het tofste filmpje ooit. vooral die double bounce met die rocket op damnation dat i omhoog schiet. :b:
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe vond dat ie zichzelf zo omhoog boost bij overshield damnation ook wel tering vet.. maarja ken een montage waarin zon gozer op die manier zelfs een kill maakt. (ookal kan het best wel gestaged zijn.)
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    haha man die jump op Damnation was een van de eerste, was soms ook wel droog om noobs omhoog te boosten in de teleport :D Lukte bijna nooit maar als het luckte kwam ik niet meer bij.
     

Deel Deze Pagina