1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxlive] 2 keer betaald, maar 1 jaar verlengd

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Spaarpot, 11 apr 2004.

  1. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou wel kunnen. Volgens mij betaal je rente over wat je gekocht hebt.
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, kost niks extra's (behalve je normale kaartbijdrage).

    tenzij je op afbetaling doet, maar als je binnen 2 weken betaalt nadat je de cc afrekening hebt gekregen, dan betaal je niks extra's
     
  3. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het over dat het bedrag € 0,00 is geworden, maar daar staat nog steeds 59,99 en ik kan het nog steeds aanpassen. Maarja, zal binnenkort wel effe MS bellen dan:)
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Veilig... Zo moeilijk is het niet om je account te verlengen hoor. En het gebeurt ook echt niet vaak. Het lijkt mij niet echt handig om een andere gamertag te hebben, als je goede statistieken hebt die allemaal te wissen, al je vrienden weer kwijt bent (of je moet ze opnieuw aanmelden wat ook een gedoe is). Echt handig vind ik het niet....
     
  5. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat bedoel ik ja. Je kan proberen nog een keer die code in te voeren, maar het beste lijkt me toch de MS helplijn.

    @kingarthur:
    Betalen met CC kost vanuit MS niets extra's. Dat je met een CC rente moet betalen over het bedrag wat je niet meteen aflost, dat is logisch. Maar voor je bankpas betaal je ook €13 euro per jaar, moet je dat dan ook overal meerekenen??

    @Rick12: Precies!
     
  6. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb net de Xbox helpdesk gebelt.
    Kreeg een aardige (vlaamse?) mevrouw aan de telefoon, daar had ik mijn probleem uitgelegd.

    Het schijnt dus vaker voor te komen dat als je 1 dag voordat je account afloopt, een starterskit koopt om het account te verlengen, er ook een bedrag van je creditcard afgeschreven wordt. Dit omdat er maar 1 dag verschil tussen zit.

    Het bedrag dat van mijn creditcard is afgeschreven wordt binnen twee weken terug gestort. *)


    Dus voortaan maar even iets eerder het account verlengen, als je dit met een starterskit wil gaan doen. :)
     

Deel Deze Pagina