1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [XboxLive] Nieuws, leugens van xbw???

Discussie in 'Games' gestart door timmio, 13 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar sommige (en ik) al bang voor waren, Xbox Live zal niet in grote mate uitkomen op 14 maart. Iedereen die dacht dat het verkoop stunts waren of iets anders. helaas blijkt het waar te zijn, lees verder.

    Zojuist heeft onze importeur laten weten dat er veel winkels zijn die maar enkele pakketen kunnen gaan leveren bij de release op 14 maart. Zelfs al heeft deze winkel er veel meer gereserveerd voor hun klanten, de verdeling is zo strak gehouden dat elke winkel er bij de release datum maar enkele (gesproken wordt van 3 ) kan leveren. Bestellen van pakketjes om zo te hopen dat je hem de 14e maart krijgt heeft dus geen zin meer, want reken maar dat elke winkel hun pakketjes allang klaar hebben staan voor klanten die veel eerder waren....De 2e levering wordt pas 3 weken na de eerste verwacht:mad: Zwaar balen ,en erg slecht van Microsoft naar mijn mening!!!

    Dan over de 300 pakketten van XboxWorld, er zijn nu 2 feiten bekend:
    -- Xbox Live mag alleen gereserveerd worden als men kan aantonen dat er klanten zijn die ook daadwerkelijk besteld hebben.
    -- Xbox Live wordt in enkele stuks per winkel geleverd op de release.

    aangezien xbw hun pre-order nog moet starten wil ik (maar iedereen die z'n pakketje hier wil kopen en dus ook wel duidelijkheid wilt) toch wel is weten of we er van op aan kunnen dat de pakketten daadwerkelijk de 14e geleverd gaan worden??? want 300 stuks komen dus niet van de offciele importeur in Nederland. Dus of dit is gewoonweg een lokkertje en dus een grove leugen of er steekt een addertje onder het gras ,die wij hier allemaal graag zouden willen horen...

    het blijkt dus dat de rumours waar blijken, knap balen voor iedereen die z'n pakketje op 14 maart verwachtte,velen van hun zullen moeten wachten op de 2e voorraad...
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    bron?
     
  3. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er nog steeds boos over dat ik mijn Fifa pakket niet krijg. Maar ik denk niet dat XBW mensen oplicht hoor. Misschien krijg je je Live-pakket wel niet op die 14 maart, maar je krijgt hem dan heus wel. Je moet niet zo wantrouwen.
     
  4. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    de prijzen worden naar mijn weten niet verstuurd door XBW, maar door de uitgever zelf
     
  5. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ja geef eens ffies een bron
     
  6. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft het ook over bestellen, maar dat heb ik nog nergens gezien. Weet iemand waar???:eek: ;)
     
  7. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dit zeiden we dus een tijdje terug al. En toen was het meteen een verkoopstunt volgens de mensen hier. Feit is dat er gewoon bar weinig Xbox Live pakketjes komen op 14 maart. En dat Xboxworld dan beweert dat zij er 300 krijgen geloof ik echt niet. Hoe goed ik het ook met ze voorheb.

    Waarom zal Microsoft Xboxworld voortrekken voor FreeRecord shop en Bart smit en dergelijke. Wat zullen ze belangrijker vinden? Een relatie met grote winkelketens of een leuke site.

    Ik post dit niet om jullie te bashen ofzo, maar gewoon om jullie voor een fout te behoeden.
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    mijn volgende opmerking is niet gericht aan XBW, maar aan Microsoft zelf.

    Het is gewoon zwaar klote dat er zoveel onduidelijkheid moet bestaan. Zitten er geen mensen van Microsoft op forums zodat ze weten wat er speelt? Er zijn veel mensen die zo'n Live pakketje willen, en iedereen hier twijfelt maar. Vanuit geen enkele hoek worden officiele statements gegeven. Als ik officieel te horen krijg dat er 14 maart maar 600 pakketjes zijn landelijk, weet ik iig dat ik geen week vakantie hoef op te nemen. Dan is het risico te groot dat ik er geen heb (al ga ik er wel stad en land voor afrijden als het nodig is..)

    Zelfs als iedereen hier voor niks nerveus loopt te doen en moet chillen, dan ligt dat niet aan ons maar aan de mixed messages die wij doorkrijgen.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Timmio is pissed ovr het feit dat we hem niet willen helpen :+

    Hoewel ik er ook niet het fijne van weet, het is immers Mirik die dit allemaal regelt, is het voor zover ik weet een deal tussen xbw en Microsoft zelf. Vandaar dat Timmio daar niks over weet.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    femmerink, ik zou het heel goed kunnen begrijpen als Microsoft wel aan XBW 300 pakketjes toezegd. Als XBW kan aantonen via pre-order dat ze alle 300 pakketjes verkocht krijgen.

    Waarom? Omdat XBW de grootste Xbox community is van de Benelux. Hier zitten de echte fans en XBW neemt veel moeite voor Microsoft (reviews, nieuwsposting, previews, interviews, forum enz). Dat doen de FRS en Bart Smit enzo allemaal niet..

    dan bouw je best wel credits op hoor!
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Update: Net nog met ze gebeld, alles is ok. Morgen begint de preorder acties, dan zie je alle details.

    Als je het niet erg vind, sluit ik deze oproerkraaierij! :+

    Het zijn er geen 300, maar genoeg om veel XBW members te voorzien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina