1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxlive online kopen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 18 nov 2010.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb 12mnd gekocht op xbox360gold.nl maar heb een invalid code. Heb een e-mail gestuurd maar hij reageert niet.

    Iemand ervaring met deze site?
     
  2. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb daar ongeveer een maand geleden twee losse bestellingen voor Live abonnementen gedaan. Dat ging bij mij beide keren goed.

    Heb je ook een bericht achter gelaten op de site?
    Onder het kopje reacties kun je het een en ander teruglezen van andere gebruikers. Daar kreeg ik de indruk dat problemen snel worden verholpen.

    Hopelijk wordt het netjes opgelost.
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb bij contact een message gestuurd, maar hij komt niet bij reacties. Ik zie nergens hoe je anders een reactie kan plaatsen, terwijl ze er wel staan dus dat duid aan op een scam.

    Hopelijk reageert hij snel :\
     
  4. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je haast hebt, kun je het beste even bellen (hoewel ze nu wel niet meer zullen antwoorden) Tel.nr. +31 45 5318958

    Verder wordt het ongetwijfeld opgelost. Heb zelf ook een keer een verkeerde code
    toegestuurd gekregen, hoewel dit bij livekaarten.nl was.
    (zelf wel 10 keer gecontroleerd of ik het zelf niet fout invoer, jij dit ook al gedaan? Je weet maar nooit :p)
    Maargoed, het komt ook hier vast wel goed!
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja wel 20 keer :p

    Het is goed om jullie verhalen te horen en thanks voor dat nummer! Waar is dat nummer van?

    Bedankt mensen!

    Edit: Net een mailtje gehad, het was een typfout en hij heeft me de goede code gegeven.

    Nette service!

    Bedankt voor jullie hulp mensen! Hier kan een slotje op.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  6. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi dat het opgelost is. Dat nummer kwam van die site af 360gold.. Succes met online knallen
     
  7. tankless

    tankless Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had 2x typfout gehad op een andere site toen vroeg ik me geld gewoon terug en @ FRS gehaalt
     
  8. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    2 keer?? das wel heel slecht. De volgende keer gewoon om het ingescande kaartje vragen
     

Deel Deze Pagina