1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBOXWORLD]Clan?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nicotjeh., 8 mei 2003.

  1. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Waarom heeft XboxWorld geen Clan?
    lijkt het jullie niet leuk, als we bijvoorbeeld elke zaterdag avond ofzo of op een andere tijdstip of/en dag.. een match gaan houden met een andere clan! mij lijkt het echt gaaf!
    dan host gewoon iemand die de hoogste verbinding heb...
    1 van de modjes of admins of wie dan ook...

    Moeten we natuurlijk eerst gaan uitzoeken
    wie de beste verbinding heb, wie goed kan Gamen,
    een vaste dag en tijd uitvinden waneer het best uitkomt voor iedereen... en natuurlijk andere clans vinden!

    Leuk idee?
     
  2. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    nee

    /Mod Doe niet zo ontzettend loos. Als je niks te melden hebt, doe het dan niet hier.

    Gewijzigd door DarkwingDuck
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoezo niet dan??? |:- ****cencuur****

    van mij persoonlijk hoeft t ook niet, maar ik kan me wel voorstellen dat t leuk is om (net als met Moto GP) its op te zetten....teams maken, toernooitje houden....whatever..._O_
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zo'n toernooi zoals met Moto GP gehouden word is wel leuk en mag van mij ook wel vaker gedaan worden met andere games.

    Alleen vrees ik dat Xboxworld te groot is voor een echte clan.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    We kunnen toch de clan onderverdelen in squads en dat dan alleen (niet lullig bedoeld) The Green mile mensen mee mogen doen...Want anders doen allemaal noobs die er niet inzitten op het forum gelijk of ze erbij horen ofzo :)
     
  6. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    speel je UC? dan zal ik je eens laten zien dat de noobs in TGM zitten :p ;)
     
  7. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb unreal en live pas iets meer dan een weekje en ik heb zevende gestaan

    dus ik wil wel een keer een toernooi meespelen
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Op xbox connect wil ik wel meedoen met Halo, dat alleen de Green Mile mensen mogen meedoen is overdreven. Als je gewoon duidelijk zegt als iemand niet in een clan mag, los je het op zonder problemen. Want er zijn vast genoeg mensen die niet in de green mile zitten en mischien wel jou ass kicken..
     
  9. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die niet in de Green Mile zitten hebben juist de tijd om te oefenen, dus die kicken juist jou kontje :9 Één clan voor heel XBW is een beetje overdreven. Ik heb het sowieso niet op clans. Het komt vooral neer op stoer gedrag :{ Jaaaaaaa, ik zit in een clan. Wow man, dan hoor je d'r wel bij zeg :cool: Maar een groepje gamers die beiden dezelfde games spelen tegen elkaar vind ik wel leuk :)
     
  10. sOn

    sOn Guest

    Tjeez..ik mag dan pas 7 geregistreerde posts hebben ofzo maar ik hoor er net zoveel bij als jij hoor met je 277 posts (je mag dus net een paar dagen TGM in), dus ga ajb niet stoer lopen doen dat je "erbij" hoort want als je zoiets zegt heb je OF geen vrienden OF je voelt je gewoon de man omdat je in TGM mag...btje lame..

    Iedereen die wil mag meedoen en misschien moeten ze wel aan bepaalde eisen voldoen, en anders start je maar je eigen clan op ofzo..waar ik iig NIET in zal spelen..

    /edit

    sorry hoor mensen maar om dit soort mensen kan ik echt geirriteerd raken..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2003
  11. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Post zeggen idd geen fuck. Maar laten we even eerlijk zijn. Rolling Ego loopt hier nu al wel een tijdje mee. Tjek zijn registratie datum...

    Maar daar gaat deze discussie niet over. Iedereen is evenwaardig. Op dit forum wordt niet gediscrimineerd :)

    De vraag is dus. Een Xboxworld clan of niet. Ik zou zeggen nee. De groep is veel te groot. Zoek lekker een groepje Live gamers uit je friendlist op om mee te gamen. Ik mag het clan gebeuren sowieso niet zo :)
     
  12. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Jullie hebben gelijk!
    Clan is een beetje een te groot woord
    als je een clan begin heb je een site enzo..
    maar ik bedoel gewoon dat we gewoon op bepaalde dagen tijden afspreken dat er een groepje van xbw kom om een tornooitje te doen... Dat lijkt we wel leuk voordat we tijden en dagen gaan vaststellen wil ik eerst weten wie er mee wil doen?
     
  13. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    In de weekly list cker? Op een maandag ochtend? ;)
     
  14. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo super is de TGM nou ook weer niet, gewoon nieuw off-topic gedeelte voor gevorderden :). Maar XBW is misschien iets te groot voor een clan, er komt "zegge ze" wel een clan van al de Mods en Admins enzo.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    We willen graag dat andere mensen clans creeeren :cool: Het zelf opstarten van een clan lijkt mij wat nutteloos, we kunnen beter gaan fungeren als platform voor die clans.
     
  16. Sir Killalot

    Sir Killalot www.bbfl.nl

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    son ik ben het helemaal met je eens...!!!!!!!!
    (alweer hehehe)

    ik heb t best fa...ng druk met werk etc... en zit nog best veel te gamen..... dan hou je weinig tyd over of is lekker uitgebreid te gaan zitten posten....
    zeker als je nog 2 van die zusjes heb die de hele dag de sims zitten te doen... en die je all1 van de computer krijgt met een smoes van ga je mee naar de stad ofzo..
    maarja dat werkt ook maar 10 keer en daarna niet meer....


    zo zat ik laats ff rond te snuffelen hier
    (met een boze zus achter me.....)
    zag ik zoiets staan van een tournooitje van motogp
    ik ha leuk om mee te doen!!!
    dus ik ga maar is kijken...

    en wat zie ik...
    you are not bla...bla...bla..bla...

    met andere woorden... als je iemand ben die niet heel de dag de tyd heb om hier 50 post per dag neer te zetten omdat ze toch geen andere reet te doen hebben dan mag je hier wel ik kijken......

    toen begon ik ook een beetje heel erg pissed en geirriteerd te worden.. :mad: :mad: :mad:

    ik ben al behoorlijk lang lid van deze site....
    ben altyd netjes en normaal geweest!!!
    en dan krijg ik dat te horen

    maarja ik hou nu maar op anders overleefd mijn beeldscherm t niet als ik m uit t raam gooi!!!!!

    i rest my case........
    ps. dit is niet aan iemand persoonlijks bedoeld.... ik zit gewoon hard te balen....

    achja het is niet eerlijk verdeeld over de wereld!!!:confused: :+ 8)
     
  17. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2

    Gebruik de [​IMG] knop rechts onder!!!

    je post dubbele post heb ik dus verwijderd!
     
  18. Sir Killalot

    Sir Killalot www.bbfl.nl

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    aha danku!!!!!
    ben ik weer wat wijzer geworden..!!!
    dat wist ik nog niet!!!!
    THNXS
     
  19. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik wel met je eens ja. Er is nou een appart Moto GP subforum geopend. Dus sjek het even :)
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Doe nou niet zo lullig, die jongen heeft een leuk idee dus je hoeft het niet meteen zo af te kraken. Ik vind het een leuk idee en als je niks positiefs te melden hebt hou dan gewoon je mond! Sinds wanneer kiest XBW van die domme, grote aantallen mods eigenlijk? Waar is dat nou goed voor???
     

Deel Deze Pagina