1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld community group?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Erwin van.., 18 apr 2010.

  1. Remco

    Remco Guest

    Komt er al iets van de grond?
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Geen idee... ik denk dat we allemaal beetje geschrokken zijn van OldskoolNL.nl ooeee ;p
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee joh, die zijn oud, die kunnen ons niks doen!
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heeft vBulletin 4? niet een standaard functie voor gebruikersgroepen? Ik weet wel dat er voor PHPBB erg veel uitbreidingen zijn die dit toestaan. Er zullen vast al mods gemaakt zijn hiervoor.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    I guess, maar er wordt al 2 jaar over v4 gepraat en dat ze daarna pas nieuwe shit gaan invoeren. Maar goed zo veel werk lijkt me dat updaten toch niet naar v4? :confused:
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Updaten niet, inrichten naar onze wensen wel.. ;) Have Patience, My Brotherrrrrs...
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Jullie zijn nog langzamer dan de Enten in LOTR 8)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Een "bugvrije" versie van V4 is nog maar net uit dus het valt ook wel weer mee met die 2 jaar. Daarnaast gooi je niet even een forum van de ene versie naar de andere versie en is het grootste gedeelte van de crew druk bezig met school en andere zaken.

    Er wordt vaak gezegd dat iedereen van de crew maar op zijn luie reet zit bij dit soort zaken, maar achter de schermen gebeurt er altijd genoeg. Als je een forum een dergelijke update geeft dan doe je dat niet in een paar uur en dan wil je ook zoveel mogelijk andere dingen meepikken. Dat updates hier lang duren volgens een aantal dat weten we nu wel, dat hoeft niet continu te worden aangegeven :)

    Ik spreek hier trouwens even voor mezelf, het leidt namelijk altijd weer tot deze identieke posts en dat komt, imo, na verloop van tijd wat hatelijk over.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet uit eigen ervaring hoeveel werk het is om het over te zetten naar V4.
    Ben je zeker wel even mee bezig en daarna ben je nog wel een tijdje bezig om alles naar wens te maken wanneer het forum weer online is. Dus ik begrijp het wel, ook al wil ik zo graag V4 hier zien. :)
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Klopt, met een nieuw forum is het 5 minuten werk, maar een bestaand forum met zoveel posts en custom-instellingen is dit een helleklus. Daarnaast zullen de webbouwers de positieve en negatieve veranderingen moeten afwegen. Ook een probleem lijkt mij de uitbreiding van recente threads op de frontpage in combinatie met de V04. Zulke "mods" zijn vaak door "doe-het-zelvers" gemaakt en dus niet compatible met nieuwe versies. Net als de Gamertag functie in de posts.

    Een optie om snel V4 eroverheen te gooien is deze verwijderen en een V4 installeren, vervolgens alle databases overzetten. Anders (mits er een auto-install inzit) kost het je ontzettend veel werk allerlei verschillende files te modificeren. (Ik heb veel ervaring met PHPBB waar deze mening op berust is - gezien het een bijna identiek systeem is)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Idd, het forum an sich is geen probleem. Maar met het (kale) forum alleen ben je er nog lang niet. We hebben veel plugins nodig etc. ;)

    Gewoon even geduld hebben, het komt vanzelf!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En, lukt het een beetje? :eek:
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

Deel Deze Pagina