1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen Xboxworld Racing Kart Events

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 13 nov 2013.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Laat hij dan ook z'n dochter meenemen, hebben we ook iets te kijken!

    Haha!, ik lees het ook gewoon in zijn piephoge stem...

    " Euhhm, ja Olav, we hadden behoorlijk goede racepace en ik zat in meksimum ettek achter de redbulls toen mijn taierweer behoorlijk increasde als gevolg van mijn extra gerequeste downforce...... en toen zag ik die tankinstallatie over the head..
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    And then the turnips were cooked!
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    But we remeen konvident for the next rees, because the pees is goed.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    hahaha! Heerlijk dit :lol:

    Als je je even lekker wilt ergeren dan moet je de aflevering terugkijken van RTL Autovisie waarin Albers te gast was. Mijn God, wat een over de paard getild ventje is dat. Echt niet te filmen. En zonder enige smaak ook nog. Met historische auto's heeft hij niets, enkel de nieuwste en snelste Ferrari is interessant. Ik vond dat zo tekenend...
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Oh no, I got fij-urd. And then mij repleesment led de next rees.

    Markus Winkelhock is nog steeds een fucking held. _O_
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    was dat toen niet op de Nurburgring? dat hij tijdens die regenrace aan de leiding ging en de hele wereld voor het eerst een Spyker zag? :p
    Mooie wedstrijd was dat.
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Uhuh, was de directe vervanging nadat Albers ontslagen werd, is de enige race die Winkelhock in de F1 gereden heeft en gelijk aan de leiding omdat hij de enige was die op regenbanden startte. :D Had echt niet beter getimed kunnen worden, volledig droge start, complete wolkbreuk voordat de eerste ronde gereden was.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, die was mooi. Ik zie ze er nog vanaf tollen, einde rechte stuk :cool:
     
  9. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Jack Plooij is de ergste van het stel.

    Hij mag dan wel tandarts zijn, maar mijn god wat komt die gozer dom over. Met z'n gesloten vragen en z'n happy chappie. Voegt werkelijk niks toe het het programma. Audio verbinding tussen Plooij en de uitzending heeft ook een slechtere kwaliteit dan tijdens de eerste maanlanding en ondanks dat hij al lang in het wereldje rondloopt heeft hij 0,0 kaas gegeten van techniek. Erg vervelend en dat voorkomt diepgang.

    Plooij wordt op de voet gevolgd door Kalff (die je gelukkig niet meer tegenkomt rond de F1) en Lammers. Maar Coronel en Doornbos (en hun 'ruzies') vind ik goed te pruimen. Je moet niet vergeten dat de F1 er dit jaar veel nieuwe kijkers bij heeft in Nederland en dat doen hun toch goed vind ik.
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh, dus jij bent ook pauper? ;) *insert super goede Opel Corsa grap* Nee sorry, Coronel verstiert het voor mij. Daar kan ik geen lol aan beleven.

    Laten we Olav overigens ook niet vergeten. Fijn dat die kerel zo enthousiast is, maar zijn taalgebruik gaat echt nergens meer over. Bij Sierd de Vos heeft dat een bepaalde mate charme, bij Olav niet. Verder ziet hij het ontzettend vaak niet goed - is al jaren zo - en natuurlijk de bekende Max bril. Wat hij zelf ontkent, maar zeker wel aanwezig is. Inderdaad voegt het hele pit-reporter gedoe niets toe door de lachwekkend slechte verbinding en de kansloze vragen. Plooij is volgens mij een prima kerel om een keertje flink mee door te zakken, maar niet geschikt als assistent tijdens de GP's. Je ziet daaraan ook heel erg dat het een vriendenclubje is dat zichzelf in stand houdt.

    @Racerblade01 Waar peuter jij die Sky streams vandaan en welke kwaliteit is dat?

    EDIT: even voor de duidelijkheid, die pauper opmerking is een GRAP hè! :oops: Niet dat ik er straks tijdens het karten in de 1e bocht vol vanaf gerost wordt :D
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik denk dat ik dit topic onderwerp moet vervangen....sjesus christ:lol::lol::lol::+
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nee hoor, gaat prima zo :whistle:
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik mag Olav wel. Ja hij ziet veel niet, maar zijn enthousiasme is te mooi op de momenten dat er echt wat gebeurt. Zoals "de Mercedessen tetsen mekaar eraf!" en de "NEEEEEEEEEEEE" toen Verstappen in een spin raakte afgelopen race. Crofty en Brundle zijn als duo veel beter, maar dat laatste beetje enthousiasme ontbreekt. Zie je hun al huilen als een nieuw Engels talent zijn eerste overwinning pakt?

    Ook kan Olav 2 uur lang vollullen terwijl er niks gebeurt (verregende kwalificatie USA 2015) en dat is best knap. Ze moeten gewoon Plooij thuislaten en Doornbos naast Olav in het hokje zetten. Dan lijkt mij een ideale combi.

    En ik weet nog niet hoe ik jou eraf zou moeten rossen terwijl ik voor je rijd. Of bedoel je tijdens het lappen?
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Olav vind ik een van de beste commentatoren van de Formule 1. Er valt weinig op aan te merken. Na die spin van Max van afgelopen zondag: "Oh nee hij is hem kwijt...maar hij houdt hem whoahaha. Holy shit wat een auto controle, what a car control en weg P2, elk ander...nee niks weg P2 niks weg P2. Pffff ik ga iets roepen wat niet mag: Fack that shit. Ieder ander hangt hem in de muur, elke andere is hem kwijt maar niet Max...heartattack....Jezus"

    Wat heb ik genoten van die 30 seconden commentaar....ge-wel-dig

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Tsja, het is een verschil van stijl wellicht. Ik vind dat zijn hoge mate van beleving zijn professionaliteit in de weg zit. Ook tijdens interviews trouwens. Wat als je die nuchter analyseert dan zijn ze eigenlijk ook bagger slecht...

    Ik snap niet zo goed wat je bedoelt... O-)
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je vergeet de..

    JO HEE JO HOO JO FUCKING HO WAT BIZAR!

    pure emotie, vind ik nog altijd erg vermakelijk om naar te luisteren.
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vind dat dus echt vreselijk... :confused:

    Emotie en beleving vind ik prachtig, maar dit vind ik gewoon te plat. Sorry :+
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Haha ja die Jo Hee was een beetje kut. Maar goed, Olav had het toen zelf even niet meer. Ken gebeure
     
  19. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Check reddit Formula 1 en Henno Acestreams.

    Wat had je trouwens over insert Opel Corsa grap? Snapte 'm niet helemaal.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik rijd een petjes-auto.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina