1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld TV!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 10 jul 2008.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mirik, ik ben op het moment wat druk dus heb nog niks voor je.
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Waarom worden dit soort spellen nog gemaakt 8) Alleen kan die pimp hand echt niet, zo fout dat eigenlijk weer leuk word.

    Beetje lang voor een lineaire game met niet zo super veel optie's, maar des niet te min leuk en goed om te zien :+

    Hierbij doe ik een verzoekje (als er verzoekjes word gedaan 8)) Ik zou graag Star Wars unleashed willen zie, ik ben best benieuwd wat jullie er van maken.

    I know, maar je kan wel creatief omgaan met achtergronden met een zero-budget. Ik bedoel je zit hier met een forum met een hoop members waar je wel een gunst om kan vragen denk ik.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    hebben we ook gedaan, maar die hebben ook de tijd nodig om zich effe te vermannen en met de editor te overleggen en shit, iederen kan editor en regisseur kamiel mailen als hij wilt hoor!
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Komen er nog meer... Ik vond de filmpjes altijd erg leuk, het zal mooi zijn als jullie de tijd/geld zouden hebben om er meer te maken :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat er nog een nieuwe aflevering in de planning. Of is het gestopt? :)
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is wel een toevoeging aan de site, dus ik zou graag meer zien ervan! :)
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik kan mij herinneren dat er verteld werd dat deel 5 opgenomen was, maar dat was al voor december....
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat was al voor augustus. :emo: En ik zat in die geweldige aflevering, maar het mocht niet baten.

    Momenteel ligt Xboxworld TV helemaal stil. :)
     

Deel Deze Pagina