1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Challenge Dec'12

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 27 nov 2012.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32


    [​IMG]

    [GB]XBW December Challenge[/GB]

    [GB]Informatie[/GB]
    Na een lange tijd van afwezigheid dacht ik dat het maar eens tijd werd om weer een gamescore challenge te launchen.
    Eventueel komt er nog een prijsje maar dat is nog niet zeker, want kerst draait immers om gezelligheid en niet om het winnen :+
    Dit is een opwarmertje voor volgendjaar, waar ik wil proberen om weer maandelijks een challenge te houden.

    Duration: 30 Days (1Month)

    Launch: 5 December om 17.00 uur

    Winner's Reward: MW3 Care Package Avatar Item & 2 Day XBL Gold Card



    updates hier!: Klik


    Iedereen die Lid is van Xbw en Verder heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op de link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!

    [GB]Uitleg & Regels[/GB]

    De regels, Gelieve even door te lezen!

    1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 09.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)

    Verder nog drie opmerking:

    Het spelen van games die nog niet zijn gereleased (en het halen van achievements in die games) op een omgebouwde xbox is absoluut niet toegestaan!

    Het gebruiken van gamesaves is ook absoluut niet toegestaan!!

    Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!

    [GB]Daily Updates[/GB]



    Shoutout naar Sjaccopopino Btw ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2013
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb er ook wel weer zin in, I'm in!
     
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het idee dat iedereen eenzelfde game tegelijk opstart en dat je dan vanaf 0g begint?
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, je mag elke game spelen die je wilt, van avatar tot devil may cry, everypoint counts!
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De duration is slechts 7 dagen. Is het niet gewoon leuker om dit 3 week te maken? En dan in/om de kerstvakantie heen? 7 dagen is alleen leuk voor de échte achievement hoeren. Wanneer het 3 week is, kan iedereen wel 3-4 dagen vinden om even goed zijn best te doen, zonder dat je vrij hoeft te vragen van je werk/studie en om kans te maken op de overwinning.
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Classic! :cool:
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat kan best direct na deze challenge, maar eerst de mensen even opwarmen voor dat het echte werk begint if you know what i mean;)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    7 dagen is wat te short ja. Alleen zit je dan weer met Kerst etc.

    Wel een goede manier om je backlog weg te werken.
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Onder de druk maar veranderd naar 30 dagen, kan iedereen zijn na-jaars knallers uitspelen.
    Eventueel kan de begin datum nog worden verschoven maar dat terzijde.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, speel mijn games voor fun, niet om zoveel mogelijk cheevoos in een bepaalde tijd te halen ...

    Count me out! :)
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hebben mensen die momenteel al veel gamerscore hebben dan niet een voordeel in deze wedstrijd? Of gaat het echt om wat je behaald hebt in de 7 dagen?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt wat je haalt in die 30 dagen, anders is er niets aan natuurlijk.
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah had er over heen gelezen dat het voor 30 dagen was. Maar is natuurlijk wel logisch, alleen stond het niet helemaal duidelijk aangegeven. Misschien toch maar eens mee doen. Momenteel een gamerscore van 71.000G, maar ik heb nog genoeg games waar ik nog achievements voor kan halen. Helaas geen easy achievement games, maar goed. :)
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Laatste challenge was in 2010! 8)

    Tof dat het weer opgepikt word, meteen een stok achter de deur om toch nog die laatste achievements te halen. Ik doe mee!
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een zooitje Assasin's Creed games er liggen, ik doe denk ik mee ;)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cool, 7 dagen had ik niet zoveel in kunnen doen maar rond de kerst heb ik wel wat vrije tijd
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bijna niet nodig om te posten, maar ik doe weer mee. :+ Het was alweer een tijdje geleden.
    [​IMG]
    Goede post, prachtige bijdrage aan dit topic. Bedankt. :thumbs: Even melden dat je niet meedoet en zeggen dat jij itt ons wél games voor fun speelt. (klopt natuurlijk volledig; alles wat wij spelen haten we en we spelen alleen voor de achievements)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik speel ze ook voor de lol hoor. Ik ga gewoon Farcry 3 en Dishonored uitspelen en dat word dan ongeveer mn score :+
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Tof opgezet ;)!

    Ik ga ook mee doen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Precies. Ik word gewoon een beetje moe van hoe vaak ik dat soort reacties zie. Iedereen wat graag achievements haalt doet dat blijkbaar alleen in kutgames. Niet alleen hier, maar soms is de anti-achievement brigade verdomd irritant. Alsof je je moet schamen zoiets leuk te vinden.

    1. Games wat kut zijn worden niet gespeeld, ook niet voor achievements. Omdat je een klein groepje hebt wat wel zo erg zit te hoeren wilt niet zeggeen dat iedereen dat doet
    2. Niemand speelt alleen voor de achievements, ze zijn een (heel leuke) toegevoegde waarde. Waarom werd er vroeger niet gescholden op iemand die 100% ging halen in een game? Waarom was dat toen wel in orde, maar tegenwoordig is het bijna een 'schande'?
    3. De meeste gebruiken een challenge als dit om hun backlog wat leeg te maken. Geeft je een goed excuus.
    4. En al gaat iemand wél alleen voor achievements spelen; wie ben jij dan om voor hem te bepalen wat wel/niet leuk is? Als die persoon daar plezier aan heeft, dan why not? Je speelt games om plezier te hebben, dus wat is het probleem als iemand dat plezier krijgt via het behalen van achievements?

    Ik speel alleen games wat ik dus leuk vind, en als het leuk genoeg is ga ik ervoor om zo veel mogelijk achievements te halen (ze moeten niet al te idioot zijn natuurlijk, het moet wel leuk blijven).

    //niet alleen een reactie op de post van Gakkie, maar meer even een manier om irritatie over achievement haters te luchten.
     

Deel Deze Pagina