1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Matches: Halo 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Yaran08, 2 nov 2012.

  1. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Vanaf nu kan je in dit topic overleggen over eventuele XBW Matches na de release van de game

    Informatie en uitleg
    Tijdens het discussiëren over Halo 4 kwamen een aantal mensen op het idee om op de dag van de release met z'n alle samen te gaan spelen. We gaan dus met iedereen die mee wilt doen Halo 4 spelen. Voor het gemak hebben we dat even 'XBW Matchs' genoemd.

    Wat gaan we doen?
    We gaan dan waarschijnlijk online BTB spelen, maar dat hangt ook af van het aantal mensen die mee doen. Met meer dan 8 mensen is dat niet mogelijk. Mochten er toch meer dan 8 mee doen, gaan we waarschijnlijk gewoon Custom Games doen. We praten trouwens in-game. Dit is leuk voor het opnemen, en even handiger aangezien in een party maar een beperkt aantal mensen kunnen.

    Opnemen
    Zoals geloof ik ook al eerder bij BF3 is gedaan, zal ook weer een gedeelte van deze Match opgenomen worden. Yaran08 zal dit opnemen, en vervolgens op YouTube uploaden, zodat we er later flink om kunnen lachen. Omdat het voor mij niet zo handig was om de video te uploaden op m'n persoonlijke account, heb ik dus een aparte aangemaakt: https://www.youtube.com/user/XBWMatches

    Tijden
    Er is niet een specifieke tijd waarop we beginnen, ik ben zelf om 2 uur thuis, en dat moet hij misschien nog wel bezorgt worden. Als het mee zit ben ik er dus om kwart over 2. Vanaf dan wordt er dus pas opgenomen. En we zien wel hoe laat we stoppen. Zodra ik begin plaats ik hier een berichtje, vanaf dan kan je mij dus sowieso joinen, ook invite ik iedereen op het lijstje minimaal 1 keer!

    Hoe doe ik mee?
    Hieronder staat een lijst van mensen die mee doen. Het is wel even belangrijk die dat mensen die mee willen doen erbij staan, zodat we van te voren kunnen bepalen wat we gaan. Meedoen op de dag zelf kan natuurlijk ook, maar dan is er dus wel de kans dat je er niet meer bij kan, omdat we in Matchmaking zitten. Mocht je dus nog niet op het lijstje staan, plaats dan even een berichtje me je Gamertag erbij, en dan zorg ik voor de rest.

    Lijst van mensen die mee doen:
    - MrbeastNL
    - Spaulding ST
    - AvengeTar NL
    - Krinion
    - Yaran08
    - Marieke NL
    - Lethal AK47
    - MrLucros
    - x ThunderCrasH x
    - Bronze Kn33cap
    - Cliff Zero
    - Proweber
    - reCkAh MaSteR
    - HLH MerQ
    - Bronze Kn33cap
    - Mezzla
    - Flieber
    - ATL YassirMocro
    - martijndepro
    - Fardo NL
    - Seda
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, jammer dat ik mijn concept kwijt ben, zat nog wat handige informatie bij die je kan gebruiken :p (als lethal hem op een of ander manier naar yaran kan sturen of hier kan posten :))

    Overigens heb ik nog 1 vriend(geen XBW'er) die ook mee gaat doen, GT: Proweber
     
  3. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat je dat kwijt bent.Als het je weer te binnen schier kan je me effe PM en, en dat zet ik het in de startpost. Heb je vriend er bijgevoegd!
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb er zin in! :D

    Al moet ik wel leren voor de toetsen die ik de volgende dag heb :+
     
  5. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi topic. Zoals al eerder vermeldt kan ik pas vanaf de avond meedoen, maar ik voeg me dan wel bij de party (als die er nog is).

    Is dit overigens ook het juiste topic voor XBW Matches na dinsdag? Of wordt dat gewoon via het algemene topic besproken?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Lijkt mij gewoon dit topic :)
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit gaat gewoon verder, had dit namelijk zo uitgebreid gemaakt maar die is nu kwijt :mad:

    Yaran vermeld ook dat dinsdag we dan praten in-game, want in een party kunnen max 8 mensen
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik doe ook mee!
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag willen meedoen, men mag mij ook toevoegen voor normale matches.

    GT: HLH MerQ
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Zet mij ook maar in de OP. Ik ga proberen er te zijn, al denk ik dat dat ik met wat maten ga spelen eerst.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik doe ook wel mee :). Is misschien makkelijk om een silver account te maken (XBWHalo4 oid) en dat iedereen die toevoegt? Dan kan je gewoon bij friends van XBWHalo4 kijken wie er online zijn.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nm: ik bedenk me net dat ik die avond cursus heb

    is het wellicht een idee om een algemene thread te maken voor de matches? Dus los van morgen.
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel in voor een XBW Match, kan alleen niet beloven dat ik morgen meteen van de partij ben. Maar voeg de GT: Mezzla maar toe aan de lijst, dan zal ik zeker een keer meedoen.
     
  14. Flieber.

    Flieber. Fryslan Boppe!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook in voor wat XBW matches!

    Gamertag; Flieber

    Hoop dat ik 'm morgen ook werkelijk heb en anders ben ik op andere dagen wel online/beschikbaar :)
     
  15. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ook wel een goed idee zijn, want er zijn ook al een hoop mensen die m nu al spelen.
     
  16. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik maak straks ook wel een algemeen XBW Matches topic aan in het 'Games Forum'. Heb trouwens iedereen toegevoegd, BTB gaat het denk ik niet worden!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben morgen vrij dus zal de hele avond/nacht aanwezig zijn om te spelen.
     
  18. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mooi. Ik zelf heb het eigenlijk best druk deze week met school, dus ik stop misschien later, maar dan sowieso pas in de avond. Ik heb te lang op deze game gewacht om niet de hele dag te spelen :cool:
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Voeg me dan toe voor good games bitches!
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal morgen wel de game hosten, aangezien ik al 5 mensen op t lijste in mn vriendlist heb staan :)

    Oh en kan een van de mods mijn topique die nog goedgekeurd moest worden met layout en al naar Yaran sturen, staan ook handige dingen bij over vervolg matches O-)
     

Deel Deze Pagina