1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Preorder Shop] vragen en problemen thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GrEyFoX1987, 22 mrt 2005.

  1. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, nog altijd niet.
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3, ODST Xbox360 Verzonden \o/

    Mijn complimenten dat het nu wel goed gaat. Ik had eerder slechte ervaringen met de bestelling van Halo 2 en GTA 4 dus ik was een beetje skeptisch.

    EDIT: Goed, dit is wel erg zuur. Ik weet dat het niet aan GCshop ligt maar ODST loopt constant vast rond het 3e checkpoint in het 2e level. Helaas is het telkens op een net ander moment (niet na zoveel minuten ofzo). Ik heb de disc al schoongemaakt en geinstalleerd op de HDD ( en weer eraf gehaald) maar niks werkt. Ik zag op de site dat terugsturen mogelijk is maar er is niet echt aan de disc zelf te zien dat er iets mis is, deze is perfect schoon. :mad:

    Ik had nog de vraag of ik de game direct kan retouneren (met eventueel een brief erbij wat er mis is?) of dat ik eerst een mail moet sturen met de details?
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Forza Motorsport 3 (LE) morgen. (zaterdag pas.)
    Daarvoor Pre-order ik een game niet 2 maanden van tevoren. (Ongeacht wie de schuldige partij hierin is.)

    Jammer, Voortaan toch maar ergens anders Pre-Orderen dan?
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij rekent mijn woonplaats fout? Wat is dit voor iets?

    Edit:

    Mirik, klopt. Dan zal ik moeten verhuizen. :+ Hij doet het nu wel goed zonder streepje.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen leestekens in de postcode of woonplaats toevoegen, I think...? Anders effe details sturen van wat je probeert, dan laat ik er naar kijken. :)

    Unrealist: volgens mij kun je hem gewoon ruilen, moet je even contact opnemen met de klanteninformatie op je factuur, etc. of op gcshop.nl dan zorgen zij voor een nieuwe, etc.

    Sato: Dat is echt heel jammer, zoals ik het begrijp is dat niet GCshop's fout geweest. De verdeling van de Forza LE was niet goed verlopen en Microsoft leverde een dag later dan verwacht. Zijn altijd meer partijen mee gemoeid (helaas hoor!!!). GCshop heeft daar wel iedereen over gemaild die daar mee te maken kreeg.

    Het kan ook zijn dat een spel vertraging oploopt in de verzending door de post, daar gaan 1 op tig pakketje kwijt of vertraagd raken, met verzendingen van honderdern games loopt iedereen de kans die persoon te zijn natuurlijk (balen, i know, ik bestel veel boeken online en heb ook veel boeken niet ontvangen of erg laat, etc...).

    Hoop dat je daar begrip voor hebt! Het is zeker niet persoonlijk of een probleem met alle verzendingen, gewoon een symptoom van een manier van online dingen kopen waarbij veel partijen betrokken zijn en dus veel dingen mis kunnen gaan. Die kans loop je ook bij andere online shops, balen dat jij het nu was....

    Wij zijn dan nog klein en humble genoeg om je reactie persoonlijk te beantwoorden en in ogenschouw te nemen voor onze manier van werken etc. :)

    Je kunt gewoon contact opnemen met gcshop en uitleggen hoe of wat en dan kunnen zij je ook ter woord staan!
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het blijft voor sommige natuurlijk een kwalijke zaak, een game niet op releasedatum krijgen, al is dat het risico met online bestellen. Dan moet je maar naar de winkel gaan om het te kopen.
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ja maar je kunt vier games online kopen voor de prijs van drie games in de winkel...

    dan is je gratis game een dagje later...so be it, lijkt mij! :)

    (niet zeggende dat het niet kwalijk is en wij natuurlijk proberen het allemaal zo smooth mogelijk te laten verlopen, gewoon in verhouding met de winkel..)
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Als ik de UK versie van Modern Warfare 2 bestel, heb ik hem dan op releasedag binnen of enkele dagen later ?

    Ik kan dit niet zijn op de website ........ of heb ik eroverheen gekeken ?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://archief.xboxworld.nl/news/13205/xbw-preorder-shop-uk-versie-modern-warfare-2---4850/

    ;)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    haha bij jou natuurlijk! :)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ xbox-master (en Lenny-t), je vragen en de antwoorden op je vragen zijn gekopieerd naar de Xbox 360 Algemeen thread.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb een goede vraag(gezien in een ander topic)

    als ik het bij XBW pre-order, schieten jullie er iets mee op?

    (kost namelijk evenveel als ik het bij Gcshop of bij xbw bestel.. alleen betaal ik liever via iDeal)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dus.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Goede service, maar wel erg jammer dat er een scheur door het hoesje zit van mijn Call of Duty Modern Warfare 2.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat hoeft niet aan GC Shop te liggen hè. Als het spel in een verpakking zit waarin spellen altijd verstuurd worden, zou ik de fout eerder neerleggen bij de post(bode)! :eek: Blijft kut natuurlijk...
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Njah, Gamehubs gaf me bij een scheur een code voor 5% korting. Wie weet doet de GC-shop ook zoiets (wat ik betwijfel aangezien het gierige nederlanders zijn :+).
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    haha zijn zeker geen gierige nederlands, is praktisch inkoopprijs hoor!

    anyways, mail ze misschien is er zo'n regeling, anders moet je effe je adres opsturen in een PM dan stuur ik je een nieuw hoesje (kaal) :)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je mij ook een hoesje sturen? Ik heb ook een met een scheur er in :+
     
  20. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan toch bezig bent.. :9
     

Deel Deze Pagina