1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Wiki?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Emma, 14 jun 2009.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dit snap ik niet. Wat heeft een adverteerder aan een user database in deze vorm? Customized advertising werkt toch een ietsie pietsie anders.
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt mij ook wel grappig dit ja.
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    :mad: En bedankt... Alleen omdat jij uit 2005 komt ja\o/

    Maar kan je geen backup ofzo maken van wat er op de XBW wiki komt...
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Prima. Ik hoef toch geen eigen Wiki :+
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je dat nu al verwacht, waarom dan zoveel moeite erin steken? Beter roep je dan mensen op om hun profiel aan te passen ofzo. Of misschien daar kleine aanpassingen in aan te brengen zodat mensen daar meer over zichzelf kwijt kunnen en het meer exposed wordt op het forum.

    Bovendien knap als het aantrekkelijk is voor adverteerders als het niet storm gaat lopen. ;)
     
  6. Emma

    Emma Guest

    Het gaat om de informatie over XBW die aantrekkelijk kan zijn, niet de hoeveelheid of info over members :) Het moet op termijn een naslagwerk worden, geen 2e forum waar mensen elke dag veel informatie posten of iets.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kijk, dat vind ik nou ook :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap er geen reet van.

    Emma, wil je even in duidelijke taal uitleggen wat je nou precies wilt met een Xboxworld Wiki? Ik lees her en der wat over een user database, snap zelf niet wat daar interessant aan is. :eek:
     
  9. Emma

    Emma Guest

    Denk niet dat het thema puur 'informatief' hoeft te zijn, meer infotainment zeg maar :) Met leuke feitjes over Xboxworld, de geschiedenis van de site, informatie over het forum en haar members. En members zijn vrij om iets over zichzelf te schrijven e.d. Ik denk dat het na verloop van tijd een hele leuke verzameling kan zijn van informatie die je onder het genot van een kopje koffie eens kan doornemen. Ook is het leuk voor nieuwe members, om zich op een leuke manier het forum en de website eigen te kunnen maken.

    Dit is beknopt wat ik me erbij voorstel :)
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor informatie wil je dan schrijven over de site zelf?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik wilde net vragen. Wie is er geïnteresseerd in de datum van oprichting. Of welke member de meeste posts heeft? Ik zie mezelf in ieder geval niet met een kopje koffie deze heerlijke nutteloze informatie doorlezen :+

    Ik denk uiteindelijk dat er meer kosten inzitten dan baten.
     
  12. Emma

    Emma Guest

    Het was maar een idee hoor :)
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Alleen maar goed dat de community meedenkt :thumbs:

    Het idee lijkt naar mijn mening onuitvoerbaar in verband met tijd en moeite. Ook is het lastig te voorspellen of het aanslaat of niet.
     
  14. Emma

    Emma Guest

    Alles wat nieuw is kost tijd en moeite, dus dat is een onzinnig argument. Als er op het eerste gezicht wel of geen vertrouwen is in het idee is een stuk belangrijker, dan is het namelijk wel of juist niet die tijd en moeite waard :thumbs:
     
  15. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me totaal nutteloos en kost veel te veel werk.
    En als je een tijdje op xbw zit, weet je de dingen die in die wiki zouden staan wel.
    Misschien kijkt er af en toe iemand op, maar ik denk niet dat de moeite die je ervoor moet doen in verhouding staat tot het aantal mensen dat ernaar kijkt.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    haha als ik er zo over nadenk vind ik het wel een bizar idee , een wiki pagina aanmaken over een forum en zn leden hahah:lol:_O_
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, inderdaad heel innovatief.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    XBW als trendzetter van forumwiki's? :')
     

Deel Deze Pagina