1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Jep ik ga meteen uploaden! :)
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Moet wel in de Renault rs01
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Van het weekend maar een fotoshoot organiseren :D
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ja zag het net
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben alvast begonnen met klikken (net als vroeger <3<3)!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Goed idee!! Met meerdere (geschikte) Renaults op de baan kun je denk ik mooie foto's maken (als de replays willen opslaan). Wat dachten jullie van bijvoorbeeld die Mercedes Track bij een opkomende zin en blauwe luchten:)
     
    hillss, Kimi NL en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @Jimmy J. had jij dat (5-minuten?)filmpje nog van die WRX-Light battle tussen mijn en Racerblade en Asjemenou, toen jij die race in de lucht spawnde?
    EDIT:
    https://streamable.com/hz4o4
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2017
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dankjewel! Vind ik leuk om terug te kijken.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  10. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Schijnt dat het geld en beetje op is in Austin. Dan krijg je dit soort reparaties.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zucht... Max Verstappen-generatie-formule 1 fans zijn vermoeiend. Al drie keer moeten uitleggen waarom het niet 'totale bullshit' is dat Verstappen een tijdstraf aan z'n broek kreeg..
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Eens. Erover heen is er over heen, maar als Max nou de enige is die over de lijntjes gaat kan ik me vinden in de penalty. Nu niet. Red Bull maakt geen bezwaar..... FIA zou na Mexico 2016 geen coureur meer van het podium halen en dezelfde “mongool” (end of quote) beslist wederom anders.

    Zou Max straks ook gewoon een biertje met die Marshall doen zoals wij ook nooit klagen binnen xbwr ;-)
     
    B Tender en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Eens, maar ook mede mogelijk gemaakt door de 'experts' van de NOS en Ziggo, waarna vervolgens heel Nederland hen maar gaat napraten. Ik zie Lammers morgenavond al bij het sportjournaal roepen hoe de FIA ze niet laat racen en hoe Verstappen de komende vijf jaar zeven wereldtitels gaat pakken. Walgelijk.
     
    Kimi NL, B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Max is wel de enige die een direct voordeel heeft t.o.v. een ander. Ik heb geen andere inhaalacties gezien mogelijk gemaakt door buiten de lijnen te rijden. Daarbij ging het in alle gevallen om buiten de lijnen rijden aan de buitenkant, niet aan de binnenkant.

    Toegegeven, bovenstaande is niet het sterkste argument ooit, maar (ook) zo gezien kan ik mij vinden in de redenering van de stewards. Feit blijft dat Verstappen een illegale manoeuvre heeft begaan welke hem in staat stelde zijn tegenstander voorbij te gaan.

    Dat dit dan in de laatste ronde gebeurt en men tot een beslissing komt vlak voor de podiumceremonie is natuurlijk geen argument. Zou mooi zijn, in de laatste ronde is alles toegestaan want anders slaan we een flater bij het uitreiken van de bokalen :confused:

    EDIT:

    Ik vind overigens dat Max zich hier van zijn slechtste kant laat zien. Beetje zoals Jos ook weleens figuurlijk totaal uit de bocht kon vliegen.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2017
    B Tender vindt dit leuk.
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Max was zeker niet de enige die via de binnenkant met vier banden buiten de witte lijn ging. In bocht 8 gebeurde het volgens mij regelmatig en Sainz deed het in dezelfde sectie als Max, daardoor kon hij twee bochten later Perez voorbij. Gewoon een erg teleurstellende actie van de wedstrijdleiding na een fantastische race (en strategie). Als iemand gisteren een podium verdiende was het wel Verstappen.

    Heb weer genoten van de race en zat de laatste drie rondes met hartslag 200 op de bank. Was het voor de neutrale fan dan zo'n saaie race dat het nodig is om op internet te zeiken? :lol:
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Weet je dat zeker, betreffende Sainz?

    Verder zegt niemand dat Max het niet verdiende, toch? Hij reed een dijk van een race (net als Sainz overigens). Dat laat niet onverlet dat hij terecht 4e is geworden ;)
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was volgens mij vrij duidelijk in beeld en ook een paar keer herhaald.

    Wij mogen in onze handjes knijpen. Zonder Max was dit gewoon een vrij saaie race geweest.

    Naast de legendarische gevechten van Vettel met Bottas en Raikkonen natuurlijk. Daar hebben we het over 10 jaar nog steeds over!
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Als we dan toch applausjes gaan uitdelen, mag ik dan ook even een applaus voor de gevechten tussen Ricciardo en Bottas?
    Vond de agressieve aanpak van Ricciardo erg mooi om te zien.

    Stumper van de wedstrijd was toch wel Bottas. man man man wat een kansloze race heeft die man gereden.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    FIA was toch ook gewoon een blamage dit weekend jongens.

    Nooit een waarschuwing geven voor track limits (inlusief de pole lap dit weekend), Vettel die Hamilton met 4 wielen buiten de baan inhaalt, Sainz die afsnijdt en 2 bochten later Perez pakt, Ricciardo die vol afsnijdt in de Esses en zodoende DRS heeft op Bottas, diezelfde Bottas die vervolgens buiten de baan uitaccelereert en voor Ricciardo weet te blijven... niks geen waarschuwingen. En dan rijdt Max in een 1 op 1 gevecht met 200 op de klok even scherp over het geverfde asfalt (waarom ligt daar in vredesnaam geen gras) omdat hij denkt dat Kimi hem gaat knijpen, en BAM. Podium ontnomen, penalty point op zijn licentie. Fuck dat man. Wees streng (zoals pCars) of laat het toe. Maar dit is gewoon kut.

    Zo raar vind ik de opmerkingen van 'de Nederlanders' niet dus. En dan Max vervolgens Connely een mongool noemt vind ik ook wel lekker (want het is, na zijn acties in Mexico en Japan 2016 en nu dit, ook gewoon een mongool) en een verademing op een media getraind iemand. Alleen Jos moet ff dimmen op Twitter. Dat kan later wat onhandig zijn voor Max.
     
    Rossi46 en Beltoni vinden dit leuk.
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik vind het slecht dat er het hele weekend lang geen waarschuwing over is gegeven, eens. In kwalificatie hadden alle tijden van iedereen ongeldig verklaard moeten worden wat mij betreft. De FIA zegt dat er track limits zijn voor bocht Y en X, omdat daar "gaining an advantage" telt. Bullshit (of "bulshitt", zoals Jos zou zeggen) natuurlijk. Als iedereen in iedere ronde in bocht Z een wijde lijn buiten de baan neemt is het ook gaining an advantage, anders doen ze het niet.

    Dat gezegd hebbende, vind ik je voorbeelden niet sterk. Bij Sainz vs. Pérez zie ik helemaal niet waar je het over hebt, en bij Ricciardo vs. Bottas wordt Bottas vol buiten de baan gedrukt. Het verschil met Vettel bij de start en Verstappen is dat Vettel hem uit laat lopen over de buitenkant na de inhaalactie en Verstappen gewoon vol de baan afsnijdt en daarmee een plaats verdient. Verstappen is de enige die buiten de baan is gekomen en daardoor direct een plaats heeft gewonnen. Dus ja, illegaal.

    Kom op, bekijk deze footage. Hij snijdt de bocht met twee bandbreedtes af, als je dit wil toestaan kan je maar beter stoppen met F1. Totaal niet vergelijkbaar met Vettel die vijf centimeter buiten de baan komt aan de buitenkant nadat hij zijn tegenstander al heeft ingehaald.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2017
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina