1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je schijnt er wel een paar weken aan te moeten wennen
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Wat kunnen wij goed close en clean racen he haha


    Tip: niet te dicht achter ondergetekende rijden wanneer schade áán staat :confused::oops::rolleyes:


    Doei, Beltoon :) EDIT: Hmmm volgens mij had ik die al eens gepost.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2017
    sv3nnie en Beltoni vinden dit leuk.
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wordt in PC2 wel erg vaak gelanceerd :lol:
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Iemand specifieke vragen over de One X? Embargo is verlopen, dus ik mag er nu wat over loslaten. :+
     
    hillss, B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Geluidsproductie
    Verschil bij Xbox One X enhanced games op 1080p scherm
    Verschil bij reguliere games
     
  6. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Nou wat is jezelf opgevallen in positieve zin? En heb je getest met en 4K HDR tv? Vallen er dingen tegen? Is de performance van bijv PC2 veel beter?
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hoelang is de opstarttijd vanaf aanzetten tot home scherm? Erger me er dood aan dat dat zolang duurt op de normale One, net getest na harde reset 1 min en 5 sec. Haal er 15 seconde af voor normaal opstarten duurt het nog 50 sec.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dit heeft me misschien wel het meest verrast. Hij staat nu letterlijk een meter van me vandaan, in de open lucht, en ik hoor hem helemaal niet. Hij maakt natuurlijk wel een beetje geluid wanneer een disc draait, maar hij is veel stiller dan de originele Xbox One die ik hiervoor had.
    Helaas nog niet zoveel kunnen testen als ik zou willen, de meeste X-updates beginnen nu pas binnen te druppelen. Had wel updates van Super Lucky's Tale en Zoo Tycoon, maar daarbij ga je het verschil natuurlijk niet echt merken. In Gears 4 is het wel zo dat je Horde nu met 60 fps ipv 30 fps kan spelen, wat op zich al een érg fijne upgrade is. Qua visuals weinig gemerkt (sowieso is Gears 4 op de normale One al erg mooi), maar die wil ik later nog direct gaan vergelijken.
    Vooral framerate enhancements. Ik heb er een paar geprobeerd waarvan ik wist dat die niet optimaal liepen op de normale One, en ze lopen overduidelijk beter op de One X zonder een update gekregen te hebben. Bijvoorbeeld MXGP3 en RiME kon ik moeilijk van genieten door instabiele framerate, nu is het in feite gewoon een betere game geworden.
    Naast wat ik hierboven zei, en het zal velen waarschijnlijk niets schelen, maar het design van de console zelf. De matte afwerking in plaats van dat stofaantrekkende plastic, de fans die aan de zijkant zitten in plaats van de onpraktische bovenkant en het is serieus indrukwekkend hoeveel die kleiner is dan de normale One. PC2 heb ik alleen op Indy gedaan afgelopen woensdag, verder nog niet gespeeld. Maar in die anderhalf uur helemaal geen problemen ervaren en het liep erg smooth. En dan moet de One X-update nog komen.
    Ik heb hem geklokt op 63 seconden, en dan is de UI nog niet volledig ingeladen. Maar ik heb wel het idee dat mijn originele One zo'n 20 seconden langer duurde, maar dat ik ook nog even zelf testen.
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  10. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Curved, juk! 8)

    Overigens zou ik zelf niet snel een 49" 4k tv kopen. Alles afhangende van de afstand tot het scherm natuurlijk, maar met 'maar' 49" ga je toch wel een beetje voorbij aan het voordeel van een 4k resolutie.
     
  12. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Hij is er ook niet curved. Bedoel je vanaf 55 inch meerwaarde?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Heeft een One X nog framedrops wanneer er iemand joined bij pCars 2?
    Vanavond even een public geprobeerd, maar het is eigenlijk niet te doen.
     
    ColdzeroNL vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Kwam er van de week achter dat mijn NAT op moderate staat. Staat melding onder dat ik zelfs dubbele NAT heb oid.

    Moet zeggen dat ik er niet heel vaak kijk maar voor zover ik weet stond deze altijd op open. Zijn paar maanden geleden verhuisd maar gebruik dezelfde apparaten. Maar eens kijken hoe ik dit op kan lossen...
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Viel mij toevallig een paar dagen geleden ook op. Ik merk er verder weinig van, voor zover ik weet.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was met Sea of Thieves ruim een kwartier bezig om een lobby te joinen. Dacht dat het aan het spel lag maar vermoed dat Ziggo iets heeft aangepast oid
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik had het er vrijdag al even over, maar hier ook de foto's van mijn nieuwe daily.
    Een E46 318CI automaat uit 2002. Helemaal origineel en overcompleet met alle boekjes, stempels en slechts 84dkm op de teller.

    Totaal geen strepentrekker en niet de hot-hatch die ik voor ogen had als daily, maar tijdloos design, comfort en de kloppende/sluitende administratie alsmede het smetteloze uiterlijk/interieur (op de vloermatten na, die zijn besteld) en 2 kleine krasjes op de middenconsole (die bestel ik binnenkort) waren de beweegredenen om toch voor youngtimer te gaan ipv een modernere hothatch.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Ik heb voor aanschaf ook nog even met een handbak 318i gereden, maar die vond ik niets "sportiever" als de automaat. Dus toen voor comfort/gemak gekozen over sportief.

    Reden dat ik niet voor de 6 cilinders heb gekozen is vanwege het verbruik en de scheurende sub-frames. Plus zijn daar bijna geen nette exemplaren voor een eerlijke prijs meer van te koop met de opties die ik er perse op wilde hebben. Deze haalt gewoon netjes 1 op 12 terwijl je met 6 cilinder gauw richting 1 op 9 gaat. Met 110km per dag is dat een best verschil.

    Plus zal deze over 50.000km nog steeds een erg lage km-stand hebben in vergelijking met de rest en zal dus de afschrijving minimaliseren. Diesel/LPG was een no-go voor mij, die hebben allemaal al teveel km's gelopen.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2017
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Schitterdend Kimi, mooie kilometers gewenst!

    Afgelopen zaterdag naar Spa geweest; daar was een soort track-day-dag en ik wilde graag een van de laatste mooie dagen van het jaar buiten doorbrengen. Onlangs een camera gekocht en daarmee natuurlijk gelijk wat plaatjes geschoten. Er reed een mooi divers palet aan auto's rond, voor elk wat wils!
    [​IMG]

    [​IMG]
    McLaren 675


    [​IMG]
    911 GT3-RS

    [​IMG]
    Megane Trophy

    [​IMG]

    [​IMG]
    KTM X-Bow / Viper ACR / VW Kever

    [​IMG]
    Radical SR3

    [​IMG]

    [​IMG]
    911 GT3

    [​IMG]
    Cayman GT4 (onze auto?? :) :) ). Deze auto boenderde ongeveer het hardst over het circuit

    [​IMG]
    [​IMG]
    488 GT3/GTE?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2017
  19. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    :rolleyes:
    Altijd leuk even langs de baan kijken in spa. Vaak s'ochtends buiten met bakkie koffie. Hmm goed geluidje ff loeren wat er te doen is
     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jij hebt het zo ongeveer in je achtertuin liggen of niet?
     

Deel Deze Pagina